Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni kaverimme kanssa - mitä teen? Ajatukset aivan sekaisin.

Vierailija
13.10.2008 |

Voitte ihan vapaasti tuomita minut, mutta sen voin kertoa, etten koskaan ennen ole tehnyt tälläistä. Enkä olisi uskonut ikinä tekevänikään.

Takana yli 10 vuoden suhde.

Niin vain kävi että päädyin sänkyyn erään miehen kanssa, joka on vielä yhteinen kaverimme. Tämä mies on juuri eronnut pitkäaikaisesta suhteesta ja on sinkku.

Lähti miehen aloitteesta, ja jotenkin vaan menin mukaan. Alkoholillakin hieman osuutta asiaan... Mutta kun minua ei edes oikein kovasti kaduta. Sovimme että pidämme asian salaisuutena.

Meillä on ollut mieheni kanssa ongelmia suhteessamme, rankkoja riitoja ja esim. seksiä ei ole ollut nyt pariin kuukauteen. Viime keväästä tähän asti seksiä ehkä 5 kertaa. Mies ei ole kovin aktiivinen tekemään aloitteita sen suhteen, mikä laimentaa minun intoa alkaa sekstailemaan. Hän on torjunut minut useammin seksin suhteen, kun taas minä lämpenen melkein poikkeuksetta aina seksiin.

Mitä teen? Miten pystyn elämään asian kanssa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maailma siihen kaadu! Älä turhaan kanna huonoa omaatuntoa, se on yksi kokemus muiden joukossa. Äläkä hiisku miehellesi mitään... Kyllä naisella voi olla jotain salaisuuksiakin!!! :D

Vierailija
62/65 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi parastaa lopettaa suhde, jos voit siinä huonosti. Miehesi ei kuulosta kovin mukavalta.

Olen joskus harkinnut, varsinkin riideltyämme.

En tiedä ihan oikeasti rakastanko enää miestäni, joskus olen tainnut rakastaa.

Eroaminen pelottaisi kovasti, koko elämähän siinä menisi uusiksi.

Mieheni vaikuttaa varmasti todella mukavalta ihmisten silmissä.

Emme juuri koskaan käy yhdessä missään. Haaveilen aina hänelle yhteisistä lomareissuista tms., enkä olisi mitään kalliita reissuja vailla. Kunhan vaikka käytäisiin sukulaisten luona. Mutta jostain syystä emme siltikään lähde mihinkään.

Viimeksi kun olimme yhdessä lomailemassa tuttujen luona, paluumatkalla hän sai raivarit kun oli takiani turhaan käynyt kaupassa ja käyttänyt sinne 50 e.

Tuntuu, että näitä pettymyksiä tulee liian usein. Juuri kun luulen, että nyt menee hyvin, kaikki romuttuu taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene nyt lörpöttelemään miehellesi mitään. Jos haluat jatkaa miehesi kanssa, nyt painat tämän asian pois mielestä ja mietit keinot, jolla saat nykyisen suhteesi toimimaan. Kertoa tästä ei kannata, koska sen jälkeen suhteen rakentaminen on entistä tuskallisempaa. Sen sijaan, jos haluat erota, niin eroa. Älä siltikään kerro tästä tapauksesta, jos vaan mahdollista. Miksi nostaa myrskyä, jos ei ole pakko...? Kaikille osapuolille on helpompaa, ettei miehesi saa koskaan tietää tästä. Se on sinulle tälle toiselle miehelle helpompaa, ja toisaalta myös nykyiselle miehellesi.

Vierailija
64/65 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loukkaa toista, mutta silloin ei loukkaa, jos toinen ei tiedä. Pettäjä tekee vaan itselleen pahaa siinä tapauksessa. Parisuhteissa on ylä- ja alamäkiä. On kivoja aikoja ja tylsiä/puuduttavia aikoja. Joskus sopivassa puudutusvaiheessa ja suotuisissa olosuhteissa, ihminen erehtyy ja lipeää. Se on elämää ja inhimillistä. Hyvä ja kilttikin ihminen voi pettää, kun on sopiva tilaisuus. Harva meistä on niin kova, että pystyisi kymmeniä vuosia olemaan parisuhteessa pettämättä, mikäli mahdollisuuksia olisi.

Matkustan paljon työkseni ja olen katsellut miespuolisten työkavereideni touhuja. Eipä uskoisi, millaista touhua nuo kiltit ja nörtit perheenisät pitää tarpeen tullen. Toisaalta ehkä se on heidän elämänsä ilo ja lohtu, ja vaimot ei tiedä, joten vahinko on kuitenkin aika pieni. Jopa prostituoituja on käytetty, se näin naispuolisena yököttää jo. Mutta minä en ole työkavereideni vartija ja he hoitavat oman elämänsä ja omat asiansa.

Vierailija
65/65 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä todellakin vetää henkeä, ja syvään...

Ei minulla ole aikomustakaan puhua tästä mitään, kenellekään. Vaikka eroaisinkin, en siltikään kerro tästä miehelleni.

Minun pitäisi vaan nyt yrittää unohtaa koko juttu, vaikka se onkin todella vaikeaa. En ole oikein pystynyt edes syömään juuri mitään pariin päivään, huh.