Petin miestäni kaverimme kanssa - mitä teen? Ajatukset aivan sekaisin.
Voitte ihan vapaasti tuomita minut, mutta sen voin kertoa, etten koskaan ennen ole tehnyt tälläistä. Enkä olisi uskonut ikinä tekevänikään.
Takana yli 10 vuoden suhde.
Niin vain kävi että päädyin sänkyyn erään miehen kanssa, joka on vielä yhteinen kaverimme. Tämä mies on juuri eronnut pitkäaikaisesta suhteesta ja on sinkku.
Lähti miehen aloitteesta, ja jotenkin vaan menin mukaan. Alkoholillakin hieman osuutta asiaan... Mutta kun minua ei edes oikein kovasti kaduta. Sovimme että pidämme asian salaisuutena.
Meillä on ollut mieheni kanssa ongelmia suhteessamme, rankkoja riitoja ja esim. seksiä ei ole ollut nyt pariin kuukauteen. Viime keväästä tähän asti seksiä ehkä 5 kertaa. Mies ei ole kovin aktiivinen tekemään aloitteita sen suhteen, mikä laimentaa minun intoa alkaa sekstailemaan. Hän on torjunut minut useammin seksin suhteen, kun taas minä lämpenen melkein poikkeuksetta aina seksiin.
Mitä teen? Miten pystyn elämään asian kanssa?
Kommentit (65)
Eikö voitaisi vain olla ja halia?
tällä palstalla tuo periaate pätee vaan naisiin,
mutta mies ei voi koskaan rakastaa vaimoaan ja osoittaa sitä rakkauttaan makaamalla muiden naisten kanssa.sitä kutsutaan kaksinaismoralismiksi, ja kun kasvat niin ymmärrät myös sen merkityksen ;-)
Eikö voitaisi vain olla ja halia?
Ehkä viestistäni saa väärän kuvan, mutta yritin vain kertoa, että miten mukavalta ja hyvältä vaan tuntuu maata toisen vierellä käsi kädessä.
Nukuimme myöhemmin yhden yön tämän miehen kanssa vierekkäin. Vaatteet päällä, emmekä harrastaneet seksiä. Se toisen vieressä oleminenkin tuntuu vaan niin hyvältä, se läheisyys.
Oma mieheni jää todella usein mieluummin sohvalle nukkumaan, kuin tulee viereeni, vaikka sitä pyydänkin :(
Oma mieheni jää todella usein mieluummin sohvalle nukkumaan, kuin tulee viereeni, vaikka sitä pyydänkin :(
seksi vain silti kuuluu normaaliin parisuhteeseen ja on seikka joka erottaa parisuhteen kaikista muista suhteista.
jos toinen haluaa seksia ja toinen ei, kumman on taivuttava?
toisella on oikeus olla haluamatta, mutta toisella on myös oikeus haluta.
mitä tehdään sitten kun ongelmaa on tällä alueella?
mennään pettämään - ei toimi ratkaisuna, eikä ole oikein toista kohtaan.
mennään parisuhdeneuvontaan tai keskustellaan vakavasti - voi toimia hyvinkin ja avata solmut suhteesta.
mutta ellei se toimi, otataan ensin se avioero ja aletaan vasta sitten etsiä sitä uutta petikumppania.
Mutta kun ei tee mieli seksiä niin ei siihen voi pakottaa!!
Varmaan kannatti. Toivottavasti miehesi löytää paremman ja luotettavamman ihmisen rinnalleen kuin anttilan halvimman makkaran....
Älä välitä noiden muijien kotkotuksista!
Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa. Siitä pääsi yli, kun pystyi luottamaan 100% siihen, ettei se toinen mies kerro tapahtuneesta koskaan kenellekään. Aluksi oli tosi vaikeaa, mutta ajan myötä alkoi helpottamaan. Nyt asiaa ei juuri enää edes ajattele. Ja oma mies ei siis tiedä asiasta mitään.
Ei se siitä yhdessä nukkumisesta se onni tietenkään tule. Mutta on vaan niin ihanaa keskustella jonkun kanssa, joka kuuntelee ja haluaa jutella kaikenlaisista asioista.
Oma mieheni ei välitä juuri jutella kanssa esim. puhelimessa vaikka hän olisi pitempään reissussakin ja emme näkisi toisiamme. Hän toisinaan suorastaan suuttuu kun soitan, kun olen tulossa töistä kotiin (epäsäännölliset työajat - joten haluan vain ilmoittaa että olen tulossa kotiin).
Tuntuu vain, että minun pitää olla varuillaan etten suututa häntä "typerillä asioillani". Viimeaikaiset riidat ovat mm. johtaneet reikään seinässä ja tavaroiden rikkoontumiseen, siis miehen tekeminä. Hän vain menettäähermonsa niin helposti minun kanssa. Ja minä jankutan monesti ihan turhaan. Olen yrittänyt muuttaa omaa käytöstäni.
Siksi tämän vieraan miehen lempeä käytös ja hellyys minua kohtaan on tuntunut vain niin hyvältä.
Ihan ekaksi: älä ap välitä noista h***a-kommenteista. Nää ihmiset täällä elää sellaisessa täydellisen lapsiperheen umpiossa eikä ymmärrä sitä, ettei maailma ole mustavalkoinen.
Toisakseen: mun mielestä sun kannattais nyt keskittyä siihen, että miten parannat miehesi kanssa suhteen. Oletteko yrittäneet jutella? Oletko kertonut miehellesi että kaipaat seksiä?
Kolmanneksi: sun on pakko unohtaa ja antaa itsellesi anteeksi.
Älä välitä noiden muijien kotkotuksista!
Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa. Siitä pääsi yli, kun pystyi luottamaan 100% siihen, ettei se toinen mies kerro tapahtuneesta koskaan kenellekään. Aluksi oli tosi vaikeaa, mutta ajan myötä alkoi helpottamaan. Nyt asiaa ei juuri enää edes ajattele. Ja oma mies ei siis tiedä asiasta mitään.
Kiitos, sitä tarvitaan :)
Nehän heittää vaan yläfemmat kun ovat hoitaneet samaa muijaa.
että jos täällä joku nainen itkee miehensä tehneen tollaista, niin JOKA kerta ainakin viisi kommenttia seuraa siitä, että no kai se mies lähtee vieraisiin, kun kotona pihtaillaan.... Että silleen=) Tosin varmaan eri ihmiset asialla, mutta silti.
On ihan eri juttu rikkoa perhe jonkun huoran sängyssä kun nauttia elämästä toisen kainalossa puhtaasta läheisyydestä voimaa saaden.
Niin sitten vielä sellainen että jos täällä joku nainen itkee miehensä tehneen tollaista, niin JOKA kerta ainakin viisi kommenttia seuraa siitä, että no kai se mies lähtee vieraisiin, kun kotona pihtaillaan.... Että silleen=) Tosin varmaan eri ihmiset asialla, mutta silti.
läheisyyden tarpeesta, eihän se ole kodinrikkomista eikä huoraamista, eihän. RePEE!!!
vaikka se lämpö tulisikin oman miehen lentopallojoukkueesta.... Eiköhän se ap ole nyt aika lumppu, toivottavasti onnellinen sellainen. Juuri se, että sen "lohtuheppi" on lähipiiristä lienee kaikkein loukkavin asia...
niin mies on sika. Jos mies pettää koska ei saa seksiä/läheisyyttä tai kumppanuutta omalta vaimoltaan niin mies on sika. Jos nainen pettää, niin mies ei ole huomioinut häntä tarpeeksi eli mies on sika. Tässä on nyt klassinen "win win situation". Siitä vaan pimpero pölisemään et voi hävitä. Ota miehen muutkin kaverit rinkiin...
vaikka se lämpö tulisikin oman miehen lentopallojoukkueesta.... Eiköhän se ap ole nyt aika lumppu, toivottavasti onnellinen sellainen. Juuri se, että sen "lohtuheppi" on lähipiiristä lienee kaikkein loukkavin asia...
Arvasinkin, että suurin osa viesteistä olisi tälläisiä. Ehkä sitä asiaa ei voi ymmärtää ellei ole sattunut omalle kohdalle.
Lumpuksi minua ei olekaan koskaan vielä haukuttu... Se on varmasti minua vähiten kuvaava sana ihmisille jotka minut tuntee.
Mulla myös ihan samanlainen tilanne ollut n. kahdeksan vuotta sitten. Ja teimpä sen vielä toistamiseenkin. Harmittanut on, mutta aika auttaa. Itselläni moni pieleen mennyt asia johti näihin tekoihin ja ikuisesti joudun niiden kanssa elämään. Luottamus siihen, ettei toinenkaan osapuoli kerro asiasta oli taattu, kun hänkin oli ja on edelleen parisuhteessa ja nykyään jo perheellinenkin. Näistä tapahtumista alkoi käännekohta minun ja meidän elämässämme ja onneksi olemme edelleen yhdessä, nyt jo naimisissa ja yhden lapsen vanhempia. Edelleen yhteydessä siihen toiseen mieheenkin, mutta nyt sitten yhteistuumin kavereina, eikä enään edes hävetä hänen aikaansa. Kaikki unohtuu aikanaan ja oma elämäkin selviää. Jos miehelläni olisi samanlainen (tai tiedä vaikka onkin) hairahdus ja minun kanssani haluaisi jatkaa, en todellakaan haluisi sitä tietää. Tieto lisää tuskaa, kuten sanotaan. Näin minä ajattelen, joku muu toisella tavalla.
Minua on jo pitemmän aikaa ahdistanut se, ettei suhteemme ole oikein edennyt mihinkään. Tämän päivän tilanne on lähellä sitä mitä se oli joskus 10 vuotta sitten. Kaverit menee kihloihin, naimisiin, rakentaa ja ostaa taloja ja hankkii lapsia.
Mitä minä olen saanut aikaiseksi? Olen kyllä opiskellut ja nyt ollut työelämässä jo useamman vuoden.