Kannattaako elää liitossa, kun seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa?
Haluaisin edelleen seksiä vähintään 2-3 kertaa viikossa ja leikkiä pitkiäkin sessioita vain toisiimme keskittyen, kokeilla erilaisia leluja jne. Puolisoni tarpeet eivät vaan kohtaa omiani, eikä hän halua koittaa uutta, vaan rakastella aina samalla tavalla.
Haluaisin nimenomaan, että molemmat saisivat tyydytystä ja hyvää oloa. Minusta olisi mahtavaa loikoilla viikonloppuisin tuntikausia sängyssä toisiamme hyväillen eri tavoin. Olen erittäin seksuaalinen ihminen, kumppanini ei enää alkuinnostuksen jälkeen, eli vuosiin. Lapsia ei ole, joten pitäisikö minun siirtyä eteenpäin ja hakea tyydyttävämpää ihmissuhdetta vai kestää ainainen tavanomaisuus satunnaisissa seksikerroissa. Rakkaus ei ole kuollut, mutta en voi myöskään elää täysillä kun tiedän mitä menetän suhteessamme.
Ideoita, ajatuksia, ratkaisuja?
Kommentit (37)
Onko ehdotuksia mitä sitten pitäisi tehdä, jos ei halua vaihtaa miestä uuteen versioon?! Meillä on vauva ja parisuhde muuten ihan ok, en haluaisi edes ajatella eroa, mutta mitä tälle vitsaukselle (niin ärsyttävän ahdistavaa tämä halujen tasapainottomuus välillä on) voi tehdä? Mies tykkää musta todella paljon, osoittaa sen monella tavalla, mutta seksin ja intohimon suhteen tilanne on täysin nollaa. Aloitteita ei juuri tule, toiveeni seksin suhteen ovat täysin merkityksettömiä ja miestäni vain huvittaa nämä kovat haluni! Siis todella meillä lapsi ei ole vienyt haluja minneen, mieluummin toisin päin! Loppuhuipennuksena mieheni ilmoitti että kortsut on loppu, ei voi mitään, vaikka olen jo useamman kerran kysellyt, mites niiden laita on....Joka kerta tulee vaan niin nöyryytetty olo.
toi 9 tarina on kuin omani. Myös pettämistä harkinnut ja puolustelen asiaa itselleni siten, että miekkosenikin täytyy minua pettää, kun aiemmin niin kokeilunhaluinen ihana mieheni totesi olevan täysin tyytyväinen tähän minun mielestä liian vähäiseen ja tylsään seksielämäämme. Ihana hän on edelleen, ainakin useinmiten (14 vuoden yhdessäolon jälkeen)
Olen kokeillut kaikenlaista lähtien mieheni hemmotelusta päiväsaikaan, hoitanut muksut mukisematta/ antanut niskahierontaa, / kosketellut, halannut, pussaillut pitkin päivää, yrittänyt jutella seksistä, haluista, hänen toiveistaan ja haluistaan. Ollaan myös vietetty yhteiselämää ilman muksuja keskittyen toisiimme, mutta ilman seksiä!!! kammottavaa minusta.
Nyt viimeisen puolen vuoden ajan olen turtunut ja lopen kyllästynyt edes kysymään haluttaisko häntä. Hänkään ei ole tehnyt aloitetta, joten toistaiseksi olen tyytynyt masturboimaan itsekseni, mutta kallistuminen on siis seksiin toisen kanssa. Sekin tosin tuntuu tosi typerältä, mutta elämän on
Olen 26 vuotias nainen ja olen yhdessä 44 vuotiaan miehen kanssa, meidän suhde alkoi vähän oudosti, kun tulin ns vahingossa raskaaksi hänelle. Kun tavattiin sain seksiä jopa useamman kerran päivässä, jolloin poika sai alkunsa, nyt kumminkin on melkein kahden viikon taukoja, minä haluaisin kyllä, mutta miehelle riittää vaikka kerran kuussa! Olen huomauttanut asiasta ja syy on kuulemma mun maha, tuntuu silti pahalta kun usein tulen torjutuksi jos yritän ehdotella miehelleni seksiä. Pettämään en koskaan ala koska rakastan miestäni ja hän on muuten aivan ihana mies, varmasti hyvä isä meidän pojalle:) Onkohan tässä kyse isosta ikä erosta, että meillä on erilaiset seksihalut? Ja tuskin lapsen synnyttyä asia ainakaan paranee, onko muilla kokemuksia tälläisesta? En missään tapauksessa halua erota, mutta kyllä kerran viikossa olis ihanaa saa seksiä mieheltäni.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2007 klo 14:37"]
Haluaisin edelleen seksiä vähintään 2-3 kertaa viikossa ja leikkiä pitkiäkin sessioita vain toisiimme keskittyen, kokeilla erilaisia leluja jne. Puolisoni tarpeet eivät vaan kohtaa omiani, eikä hän halua koittaa uutta, vaan rakastella aina samalla tavalla.
Haluaisin nimenomaan, että molemmat saisivat tyydytystä ja hyvää oloa. Minusta olisi mahtavaa loikoilla viikonloppuisin tuntikausia sängyssä toisiamme hyväillen eri tavoin. Olen erittäin seksuaalinen ihminen, kumppanini ei enää alkuinnostuksen jälkeen, eli vuosiin. Lapsia ei ole, joten pitäisikö minun siirtyä eteenpäin ja hakea tyydyttävämpää ihmissuhdetta vai kestää ainainen tavanomaisuus satunnaisissa seksikerroissa. Rakkaus ei ole kuollut, mutta en voi myöskään elää täysillä kun tiedän mitä menetän suhteessamme.
Ideoita, ajatuksia, ratkaisuja?
[/quote]
vastaukseni:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3999270/ketju/vaimo_tuntuu_vieraalta/sivu/1#comment27046064
Moi, me ollaan oltu naimisissa 19v. Ollaan molemmat toistemme ainoat seksikumppanit. Minä olen vaimoani neljä vuotta vanhempi ja vaati aikanaan teininä tai ennemminkin nuorena aikuisena paljon itsekuria pidättäytyäkseni seksiltä ennen sitä kumppania jonka kanssa haluan elää.
Menimme nuorena naimisiin ja ongelma seksin kanssa alkoi oikeastaan aika pian naimisiinmenon jälkeen. Sitä ennen se oli aktiivista, halu molemminpuolista. Sitä oli. Oli koskettelua, luonnossa seksiä, autossa seksiä, peppuseksiä jne. Ainostaan pidättäväisyyttä suuseksissä. Aloitteet oli molemminpuolisia.
Viimeiset 15 vuotta olen saanut pelkkää torjuntaa. Torjunta on todella rankkaa. Seksiä on ollut viimeiset 10-12 vuotta 3-4 kertaa vuodessa. Mikään ei kelpaa, lähestyminen ei kelpaa. Koskea ei saa. Torjuminen on todella aggressiivista. Puutteessa lähestyn ja saan aina märän rätin kasvoilleni. Kaikki vastuu on aina minulla seksistä. Minun tehtävänäni kuulemma on lähestyminen ja se, että onko sitä seksiä. Olen kyllä sitä mieltä, että molemmilla on parisuhteen seksissä vastuunsa.
Syitä en tiedä, siis sitä oikeaa. Milloin sanotaan, että siivoa enemmän, tee ruokaa enemmän, tee kaikkea enemmän, pidä parhaita vaatteita kotona, liiku enemmän, liiku vähemmän jne. Tuntuu, että teen pillun perässä jo kaikkeni.
Tämä on todella turhauttavaa, koska kaipaan seksiä. Ennenkaikkea kaipaan sitä, että koen olevani merkityksellinen. Kaipaan läheisyyttä.
Jos oot raskaana niin se saattaa viedä mieheltä halut. Oma vaimo oli raskaana ollessaan kuin kiimainen kani mutta itseä etoi seksi koska pelkäsin niin valtavasti että lapsi irtoaa tai sattuu jotain. Raskaana oleva nainen ei valitettavasti ole kaikkien mielestä kovin haluttava kohde.
"Viimeiset 15 vuotta olen saanut pelkkää torjuntaa. Torjunta on todella rankkaa. Seksiä on ollut viimeiset 10-12 vuotta 3-4 kertaa vuodessa. Mikään ei kelpaa, lähestyminen ei kelpaa. Koskea ei saa. Torjuminen on todella aggressiivista."
Miksi ihmeessä olet naimisissa tällaisen ihmisen kanssa???
olen sinun kohtalotoveri. Ja päätös on tehty, että kun lapset on riittävän isoja lähden tästä liitosta -ei kenenkään tarvitse elää koko loppuelämää kylmässä avioliitossa. Vaimo etsiköön uuden kumppanin, sellaisen joka paskat välittää hänestä ja sellaisen jolla ei ole seksuaalisia tarpeita. Minä en osaa elää tämä kaltaista elämää.
Toisaalta tämä on harmi, koska oikeasti Rakastin vaimoani - nyt tunteet on ollut pakko jäädyttää.. Kärsin niin
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 08:49"]
Moi, me ollaan oltu naimisissa 19v. Ollaan molemmat toistemme ainoat seksikumppanit. Minä olen vaimoani neljä vuotta vanhempi ja vaati aikanaan teininä tai ennemminkin nuorena aikuisena paljon itsekuria pidättäytyäkseni seksiltä ennen sitä kumppania jonka kanssa haluan elää.
Menimme nuorena naimisiin ja ongelma seksin kanssa alkoi oikeastaan aika pian naimisiinmenon jälkeen. Sitä ennen se oli aktiivista, halu molemminpuolista. Sitä oli. Oli koskettelua, luonnossa seksiä, autossa seksiä, peppuseksiä jne. Ainostaan pidättäväisyyttä suuseksissä. Aloitteet oli molemminpuolisia.
Viimeiset 15 vuotta olen saanut pelkkää torjuntaa. Torjunta on todella rankkaa. Seksiä on ollut viimeiset 10-12 vuotta 3-4 kertaa vuodessa. Mikään ei kelpaa, lähestyminen ei kelpaa. Koskea ei saa. Torjuminen on todella aggressiivista. Puutteessa lähestyn ja saan aina märän rätin kasvoilleni. Kaikki vastuu on aina minulla seksistä. Minun tehtävänäni kuulemma on lähestyminen ja se, että onko sitä seksiä. Olen kyllä sitä mieltä, että molemmilla on parisuhteen seksissä vastuunsa.
Syitä en tiedä, siis sitä oikeaa. Milloin sanotaan, että siivoa enemmän, tee ruokaa enemmän, tee kaikkea enemmän, pidä parhaita vaatteita kotona, liiku enemmän, liiku vähemmän jne. Tuntuu, että teen pillun perässä jo kaikkeni.
Tämä on todella turhauttavaa, koska kaipaan seksiä. Ennenkaikkea kaipaan sitä, että koen olevani merkityksellinen. Kaipaan läheisyyttä.
[/quote]
Samat ajatukset täälläkin. Kymmenen vuotta minäkin ajattelin, että tämä on normaalia... ohimenevää. Tuin vaimoni ajatuksia ja annoin hänelle aikaa itse ratkaista asiaa. Olen yrittänyt lähestyä miljoonalla eri tavalla, jokainen on väärä. Minä olen väärä milloin mistäkin syystä. Jossain vaiheessa ne tunteet kuolevat, kun riittävän monta kertaa saa haukut ja tyynyä purren yrittää nukahtaa pettymykseltään.
Enkä minä vaadi mitään erityistä seksiltä. Haluaisin vain tehdä hänen kanssaan sitä asiaa mikä kuuluu vain meille kahdelle, koska se on minun voimanlähteeni.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:29"]
olen sinun kohtalotoveri. Ja päätös on tehty, että kun lapset on riittävän isoja lähden tästä liitosta -ei kenenkään tarvitse elää koko loppuelämää kylmässä avioliitossa. Vaimo etsiköön uuden kumppanin, sellaisen joka paskat välittää hänestä ja sellaisen jolla ei ole seksuaalisia tarpeita. Minä en osaa elää tämä kaltaista elämää.
Toisaalta tämä on harmi, koska oikeasti Rakastin vaimoani - nyt tunteet on ollut pakko jäädyttää.. Kärsin niin
Viimeiset 15 vuotta olen saanut pelkkää torjuntaa. Torjunta on todella rankkaa. Seksiä on ollut viimeiset 10-12 vuotta 3-4 kertaa vuodessa. Mikään ei kelpaa, lähestyminen ei kelpaa. Koskea ei saa. Torjuminen on todella aggressiivista. Puutteessa lähestyn ja saan aina märän rätin kasvoilleni.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:29"]
[/quote]
[/quote]
täällä myös samat fiilikset sillä erotuksella että olen nainen meillä on miehen kanssa kaksi lasta sen takia yritän kärvistellä... mikään ei ole auttanut enkä saa mieheltäni ollenkaan läheisyyttä seksistä puhumattakaan ehkä viisi kertaa vuodessa (jos on onnea) ,kaikkea olen yrittänyt pukeutua seksikkäästi , vietellä , kysynyt haluaisiko hän toteuttaa jotain fantasioitaan tai kokeilla jotain uutta ( olen todella kokeilunhaluinen) mutta EI MIKÄÄN AUTA :( lisäksi en ole ulkonäöllisesti muuttunut ollenkaan lapsien saamisten jälkeen olen palannut samaan kokoon kuin olin ennen lapsia joten kyse ei voi olla siitäkään ja ehkä turhauttavin asia on se että kun lähden ulos ystävieni kanssa ravintolaan saan joka kerta todella paljon iskuyrityksiä vierailta miehiltä mutta torjun ne koska haluan olla uskollinen miehelleni, joka on kokoajan vain vaikeampaa, koska kaipaan miestä joka osaisi ottaa eikä tarvitsisi kinua seksiä ,olen myös ajatellut että joku päivä vielä lähden kun lapset ovat kasvaneen muutaman vuoden isommiksi silti kuitenkin rakastan miestäni mutta en jaksa kiduttaa itseäni
Meillä ei ole koskaan menneet halut yksiin, mutta viime vuosina tilanne on pahentunut rankasti.
Mieheni tekee aloitteen 1-2 kertaa vuodessa. Minä tein ennen aloitteen 2-3 kertaa viikossa vuosien ajan ja joskus jopa tärppäsi, kerran viikossa tai kahdessa.
Viime vuodenvaihteessa kyllästyin tekemään aina aloitteen ja tulemaan aina torjutuksi, joten lopetin aloitteiden teot tyystin. Niinpä tässä on nyt oltu ilman seksiä puolisen vuotta.
Tuttua, tosin meillä on lapsia ja haaveillaan vielä yhdestä. Tänä vuonna seksiä on ollu vissiin 3x. (1. kerta huhtikuussa.) Viime vuonna seksiä oli yhteensä 3 kertaa. Vaimo kieltää laskemasta, koska se on muka suoritus mulle jos mä lasken, mutta jotenkin mun on ilmaistava että mä olen tyytymätön tilanteeseen.
Ollaan oltu 15v naimisissa jne. Remonttia tehään, meillä on mökki, lapsia, etc, kaikki on hyvin, mutta seksiä on vaan tuskin ollenkaan :(
Olenkin sanonut vaimolle että kun minusta aikanaan aika jättää hän pääsee tavoitteeseensa - päsee seksistä eroon!
Tuollainen tilanne johtaa ennemmin tai myöhemmin syrjähyppyihin. Minulla on rakastaja, joka elää vastaavassa suhteessa. Vieraissa on käynyt yli 10 vuoden ajan, koska ei saa kotona toteutettua halujaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 09:51"]
Tuttua, tosin meillä on lapsia ja haaveillaan vielä yhdestä. Tänä vuonna seksiä on ollu vissiin 3x. (1. kerta huhtikuussa.) Viime vuonna seksiä oli yhteensä 3 kertaa. Vaimo kieltää laskemasta, koska se on muka suoritus mulle jos mä lasken, mutta jotenkin mun on ilmaistava että mä olen tyytymätön tilanteeseen.
Ollaan oltu 15v naimisissa jne. Remonttia tehään, meillä on mökki, lapsia, etc, kaikki on hyvin, mutta seksiä on vaan tuskin ollenkaan :(
Olenkin sanonut vaimolle että kun minusta aikanaan aika jättää hän pääsee tavoitteeseensa - päsee seksistä eroon!
[/quote]
minulla täsmälleen sama tilanne - viimeiks seksiä oman vaimon kanssa vappuna. Olen siis saanut tänävuonna tasan kaksikertaa piparia - joka kuukausi tuntuu yhä enemmän siltä että lähtölaskenta on alkanut. Ollaan hetki yhdessä, vuosi tai pari, ja sitten sovitaan yhteistuumin että meidän täytyy molempien etsiä uusi kumppani. Vaimoni voi laitaa nettihakuun seuraavaa. Kumppani joka paskat välittää hellyydestä, ei tarvitse vaivautua tuottamaan mielihää ja toisaalta sitä mielihyvää ei myökään tarvitse odotella. Seksiä kyllä - hyvässä lykyssä 3 kertaa vuodessa, jos hyvin käy.
minulla on nyt mittari täynnä - en enää jaksa aloittaa, kun pääsääntöisesti tulee pakit.
Huh, ikävää luettavaa ja varmasti yksi keskeinen syy liian monien avioerojen taustalla. Ollaan vaimon kanssa oltu yhdessä vajaa 30-vuotta ja edelleen rakastellaan 2-4 kertaa viikossa. Kuukautisetkaan eivät ole esteenä. Olen itse aloitteen tekijänä päivittäin mutta jaksan yrittää koska vaimoni kokee ainakin itsensä halutuksi. Kuten luvuista voitte päätellä niin usein myös tärppää. Vaimo saa jokaisella kerralla orgasmin eli ei jää ilman nautintoja. Hänellä on sen verran iso kolo että emätinorgasmia ei ole saanut koskaan kenenkään kanssa. Onneksi voi hieroa käsin klitorista ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Voimia kaikille parisuhteisiin ja itse kyllä eroaisin jos joutuisin olemaan ilman seksiä kaksikin kuukautta. Parempi erota kuin tehdä syrjähyppyjä.
Kun yhdytin nykyisen naiseni noin 5 vuotta sitten, niin hän rakasti kulliani. Hyväili ja runkkasi sitä joka päivä. Välillä otti suihin. Sitten tuli raju muutos. Naiseni ei koskenut kulliini ja muuttui hyvin etäiseksi. Olin aivan pihalla tuosta muutoksesta. Yritin jutellakin asiasta, mutta en saanut mitään järkevää vastausta.
Lopulta selvisi, että naisellani oli ollut jo puoli vuotta suhde erään personal trainerin kanssa. Itkin ja panin arkiastiaston palasiksi. Rupesin juomaan ykköstä ja vaivuin itsesääliin. Surkuttelin jo siittimeni kokoakin ja ajattelin, että sekin on ollut osasyynä tapahtumiin.
Yhtenä iltapäivänä ostin kotiin huoran muutamaksi tunniksi ja se oli järkevin tekoni pitkiin aikoihin. Osasin tyydyttää huoran niin hyvin, että hän voihki ja ynisi koko yhdynnän ajan ja nautti tavattomasti. Lisäksi hän ylisti siitintäni. Sain itseluottamukseni takaisin ja en ole enää masentuntu. Aion hommata uuden naisystävän pian.
sehän on ihan mahdoton tilanne jos usein tulee torjutuksi. Se on kuitenkin suurin nautinto ja seksin puute alkaa vaikuttamaan moneen muuhunkin asiaan parisuhteessa.