Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako elää liitossa, kun seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa?

Vierailija
25.07.2007 |

Haluaisin edelleen seksiä vähintään 2-3 kertaa viikossa ja leikkiä pitkiäkin sessioita vain toisiimme keskittyen, kokeilla erilaisia leluja jne. Puolisoni tarpeet eivät vaan kohtaa omiani, eikä hän halua koittaa uutta, vaan rakastella aina samalla tavalla.

Haluaisin nimenomaan, että molemmat saisivat tyydytystä ja hyvää oloa. Minusta olisi mahtavaa loikoilla viikonloppuisin tuntikausia sängyssä toisiamme hyväillen eri tavoin. Olen erittäin seksuaalinen ihminen, kumppanini ei enää alkuinnostuksen jälkeen, eli vuosiin. Lapsia ei ole, joten pitäisikö minun siirtyä eteenpäin ja hakea tyydyttävämpää ihmissuhdetta vai kestää ainainen tavanomaisuus satunnaisissa seksikerroissa. Rakkaus ei ole kuollut, mutta en voi myöskään elää täysillä kun tiedän mitä menetän suhteessamme.

Ideoita, ajatuksia, ratkaisuja?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kauhean vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka päättyy liittoon sellaisen ihmisen kanssa, jolla on erilaiset seksuaaliset tarpeet. Teitä on paljon. Mä en voi jatkaa seurustelua, saatikka sitoutua enemmän mieheen, jonka kanssa meillä ei ole ihana seksielämä. Ja se on tottakai selvitettävä heti alussa, että ollaanko tässä samalla aaltopituudella vai ei. Kai se on niin, että kun on kerran kokenut fyysisellä tasolla tyydyttävän suhteen, ei vähempään voi enää tyytyä. En minä ainakaan.

Viimeisin miesystäväni oli kaikin puolin hyvä ja kiva mies, mutta sängyssä toivottaman tylsä! Seksiä sai vain ja ainoastaan lähetyssaarnajassa ja pitkiä panosessiota. Ei muuta. Ei vaikka ehdotin, vaikka tein aloitteita esim suuseksiin, suihkuseksiin, seksiin autossa tai ulkona, ym. niin ei. Asentojakin yritin vaihtaa ja miehen suhtautuminen esim kun ehdotin, että panisko hän mua takaapäin, oli järkyttynyt huuto " Haluaisitko sitten??" :-( Joten puoli vuotta katselin tätä menoa ja sitten oli vihellettävä peli poikki. Syyksi eroon sanoin kyllä muun syyn, ettei miehelle tule traumoja, niinkuin seksiasioissa usein tulee. Olen täysin luottavainen, että hän löytää samanlaisesta seksistä pitävän naisen kyllä.

Aloittajalta on pakko kysyä, että missä vaiheessa naisesi sitten muuttui himokkaasta seksittärestä hissukaan ja mikset silloin tehnyt asialle mitään?? Olen itse erittäin seksuaalinen enkä voi kuvitella, että aiemmin seksuaalinen kumppanini yhtäkkiä muuttuisi ei-seksuaaliseksi! Kyllä se asia pitäisi sitten heti selvittää! Haluan seksiä rakastamani ihmisen kanssa taatusti vähintään 2-3 kertaa viikossa, enemmänkin. Viikonlopun tuntikausisessiot kuulostavat oikein hyviltä :-)

Jos en tyydyttävää seksiä ja tarpeeksi usein suhteessa saisi, niin kyllä hyvin suurella todennäköisyydellä lähtisin siitä liitosta. Surullisena, mutta lähtisin silti. Mun on ainakin tosi vaikea kuvitella rakastavani jatkuvasti miestä, jolle riittää yhdessäelo ja kädestä pitäminen. Kokisin itseni epähaluttavaksi ja surkeaksi. Ei, mä haluan himoita rakastani ja haluan rakastella hänen kanssaan! Ja jos ei hän halua, niin hän ei sitten vaan ole mulle " se" .

Vierailija
2/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa se... missäköhän vaiheessa se sitten tapahtui. Ehkä sen papin aamenen kohdalla. Meillä oli ennen sitä leluja ja kaikkea muutakin kivaa. Hän otti suihin ym. jos ei itse jaksanut just silloin. Sain myös tyydyttää hänet suullani, dildolla jne. Nykyisin häntä kiinnostaa enemmän arkiset asiat ja sängystäkin on aina kiire touhuamaan jotain muuta. Torjumisia tulee. Kaikesta muusta voi ottaa näköjään stressiä, muttei omasta itsestä ja parisuhteesta. En oikein tiedä mitä tehdä, enkä tiedä jaksanko tätä. Tuntuu, että hän pitää minua ihan hulluna, kun vieläkin panettaa kuten nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut, että muutos oli noinkin iso, että aiemmin teillä oli varsin hauskaa ja kokeilevaakin seksiä ja nyt ei sitten muuta kuin yhdessä asennossa. Kuulostaa pelottavalta, koska mullehan voi käydä noin myös... Puolessa vuodessa näkee, kehittyykö alun hiljaisesta seksielämästä jotain muuta, mutta jos vuosien yhdessäolon jälkeen voi tapahtua noin radikaali muutos, kääk!

Oletan, että olette asiasta puhuneet ja apua yrittäneet ongelmaan saada? Mikä naisen selitys muutokselle on??

Vierailija
4/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi on kuin minun päästäni.

Vaimoni on minun ensimmäiseni ja minä hänen. Yhdessä 9 vuotta, 1 lapsi.

Tottakai ensimmäiset vuodet olivat molemmista tosi jännittävää ja seksiä täynnä. Itse aloitin masturboinnin 13-vuotiaana. Käsittääkseni vaimoni sai ensimäisen orkun 17-vuotiaana. Minä sen siis annoin. Olen aina ollut " yli" seksuaalinen. Runkkaan pari kertaa viikossa, jos seksiä on saman verran. Halumme eivät siis kohtaa. Osasyynä voi olla, että vaimoni on käyttänyt e-pillereitä koko suhteemme ajan. Saattaa viedä himot ainakin pitemmän päälle. Mistäs noista tietää. Jos lasta ei olisi, en tiedä jaksaisinko elää tällaisessa seksisuhteessa. Niin karulta kuin se kuulostaakin. Seksi on niin käsittämättömän suuressa osassa elämääni. Lisäksi synnytys ja lapsen tuleminen kuvioihin muutti seksielämää JÄRKYTTÄVÄN paljon. Jos suhteenne ei ole henkisesti luja, toisinsanoen seksi on ns. pääosassa, älkää tehkö lasta. Tai lujittakaa suhteenne ensin henkisesti.

Vierailija
5/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sitä ihan normaalina suhteen muuttumisena arkiseksi. Minusta asia on juuri päinvastoin. Suhteen jatkuessa pitäisi muuttua rohkeammaksi, kun ei tarvitse enää kainostella. Nyt minun pitää jopa piilotella halujani. En olisi alun perusteella todellakaan uskonut että tähän mennään.

Vierailija
6/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi en tehnyt asialle aiemmin mitään? Koska luulin, että se on vain ohimenevä vaihe. Ei ollut. Tai sitten tämä vaihe kestää vuosia.

Vierailija
7/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimosi sanoo, kun kerrot olostasi? Se, että joutuu parisuhteessa peittelemään kumppaniltaan jotain on must erittäin huono merkki!!

Olen samaa mieltä, että pitkässä suhteessa luulis että seksi sen kun paranee kun toista oppii tuntemaan paremmin ja luottamus yhteisen elämän ja yhdessä koettujen asioiden myötä vaan lujittaa liittoa ja näin ollen petaa mahdollisuuksia vaikka mihin seksuaalisiin nautintoihin...

Tämä nyt menee vähän ot, mutta kun kirjoitit että olet " yli" seksuaalinen, no minä olen erittäin seksuaalinen nainen. Enkä aina ole ollut. Elin vuosia ihan tyytyväisesti avoliitossa, kahdessakin, jossa harrastettiin seksiä se 1-10 kertaa kuukaudessa, ja silloin se riitti oikein hyvin. Mutta sitten elämä meni eteenpäin ja tuli avoero ja toinenkin ja sitten kerran tapasin sen miehen, joka " teki musta naisen" . Jollain tavalla hänen kanssaan vapauduin ja muutin tosi seksinnälkäiseksi - seksi on mielessä melkein koko ajan ja haluan usein. Orkkuja olen saanut jokaisen miehen kanssa, että ei tässä siitä ole kyse.

Mutta nyt en kyllä voi kuvitellakaan että palaisin suhteeseen, jossa seksiä olisi vain pari kertaa viikossa! Toivon kovasti, että löytäisin miehen, joka on yhtä seksuaalinen kuin minäkin, pelkään että mies pelästyy seksuaalisuuttani, kokeilun haluani, avoimuuttani, innostuneisuuttani ja aktiivisuuttani.

Näille ketjun miehille tsemppiä lähetän, en todella tiedä miten auttaa tilanteessanne, sori.

Vierailija
8/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla minun tarinani...paitsi että minä olen se tyytymätön vaimo...

Alussa kaikki oli hyvin ja seksiä harrastettiin useaan otteeseen päivässä, mutta nyt en edes muista että olisin saanut samana päivänä kahdesti. Jo 3 kertaa viikossa tuntuu lottovoitolta, mutta sitäkin on niiiiin harvoin.

Ja minulla niitä haluja olisi....tuntuu että valun hukkaan kun en saa seksiä.

Ulkonäköni ei ole vuosien saatossa muuttunut vaikka lapsiakin on tullut ja tiedän että miesten päät kääntyy perääni edelleen.

Niin mutta mieheni kanssa olen yrittänyt asioista puhua mutta hän selvästi välttelee aihetta ja vaivaantuu...

Kysyin viimeksi ihan nätisti että mitä hän toivoisi minun joskus kokeilevan tai että onko jotain asua tai välinettä mitä hän haluaisi meidän kokeilevan...

Hän piti minua ihan outona kun haluan sellaisia tietää ja jopa sanoi että jo meidän tavatessamme piti minua hieman outona kun kysyin ja puhuin seksistä niin avoimesti.

Minä taas loukkaannuin noista sanoista todella paljon vaikka en sitä näyttänytkään sillä kuvittelin että mieheni niin kuin moni muukin mies olisi tyytyväinen jos vaimo haluaisi miellyttää...

Koko seurusteluajan, ennen lapsia, toivoin että voisimme viettää edes yhden viikonlopun toistemme kanssa ollen, rakastellen, naiden ja hyväillen....mutta ei, mieheni ei halunnut. eikä halua vieläkään.

Olen vakavasti miettinyt pettämistä, varsinkin kun tarjolla olisi erittäin hyvä kumppani siihen hommaan, jonka kanssa homma toimii.

Surullista tässä on myös se että mieheni saa minut tuntemaan itseni oudoksi näine halujeni kanssa ja hänen on vaikea uskoa että kukaan muukaan mies haluaisi viettää panoviikonloppua ....

Kai se on jotain puolestelua sekin ja kai tämä naisten ylihalukkuus on jollain tavalla tabu!!!

perskule kun harmittaa.

Vierailija
9/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on myös erilaiset seksitarpeet ja siitä on tullut kynnyskysymys avioliiton jatkumiselle. Mieheni on erittäin seksuaalinen ja välillä tuntuu että hänellä on seksiaddiktio. Hän haluaa seksiä joka päivä kun minulle riittäisi n. 3 krt/viikossa. Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja meillä on 2 lasta. Alussa seksiä oli tietenkin tosi paljon ja silloin vastasin hänen seksitarpeeseensa. Mutta vuosien saatossa minun seksihaluni ovat vähentyneet, etenkin lasten syntymien jälkeen. Väsymys ja ajan puute ovat lähinnä ne pahimmat seksihalun tappajat. Mutta nyt kun lapset ovat kasvaneet sieltä taaperoajoista niin jaksamista on taas löytynyt seksille. Mieheni haluaisi että olisin intohimoinen ja tekisin aloitteita, mutta en ole niin himokas nainen vaikka seksistä osaankin nauttia. Mietin vain onko tämä niin vakavaa että mieheni haluaa vaarantaa avioliittomme ja hajottaa kaiken siksi että en ole kovinkaan intohimoinen vaikka meillä siitä huolimatta on seksiä ja hän on sen " laatuun" ihan tyytyväinen. Mutta monesti seksi on sellaista hänen tarpeensa tyydyttämistä, ja toisinaan järjestämme yhteistä aikaa ja silloin seksi on stressitöntä, pitkäkestoista ja nautittavaa molemminpuolin.

Vierailija
10/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ihmettelee kuinka voin loukkaantua siitä kun hän tänään ihmetteli " miksei seksi voisi olla muutakin, lue suuseksiä varsinkin minulle, kuin yhdyntää" ? nojoo, tottakai se voisi olla mutta kun sitä varsinaista seksiä ei pahemmin edes ole!! muutama päivä sitten rakastelimme ja sitä ennen oli taas yli 1½kk tauko.

Meillä siis normaalirytmi on sitä että seksiä on max 1x/kk ja säännöllisesti 1-3kk taukoja. Minä en enää tällaista jaksa, tätä jatkunut jo vuosia.

En aio 30v iässä näivettyä pystyyn haluineni ja kaipaukseni kanssa.

Mistähän löytäisi vakituisen kumppanin jonka kanssa " vain" harrastaa seksiä. Tosin valtava kynnys sekin olisi kun tuon omansa kanssa vain ollut mutta haluja kyllä olisi enemmän kuin paljon.

Olisinpa edes vastenmielisen ruma ja lahna joka haluaa vain peiton alla perinteisessä asennossa perinteiseen paikkaan mutta kun ei.

Ahdistaa!!!

Vierailija
11/37 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinasi kuulostaa minun elämältäni. Mulla oli just noin. Ajattelin, että en herranjumala voi alkaa puolinunnaksi, kun just täytin 30v!!!Tänhän pitäisi olla parasta aikaa elämässäni.

Tein ratkaisun ja erosin 3kk sitten. Samantien aloitin seksisuhteen kaverini kanssa. Nyt saan villiä ja vapaata seksiä! Olen löytänyt itsestäni ihan uuden puolen. Se seksuaalisuus, joka minussa oli ennen ex-mieheni tapaamista, on tullut taas esille. Nyt uskallan nauttia!

Tulevaisuudessa en usko, että alan seurustelemaan miehen kanssa, joka ei pysty puhumaan tarpeistaan tai ylipäätään seksistä. Haluan olla haluttava ja nauttia tästä ihanasta ominaisuudestani!

Vierailija
12/37 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli haluaisin seksiä ja paljon, mutta mies on vähempään tyytyväinen. Olen erittäin avoin seksuaalisesti ja mies usein sanookin, että olen ihan mahdoton. Nauttisin pitkistä seksisessioista ja kokeiluista. Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta ja edelleenkin haluan häntä kun hullu puuroa:) Mutta kyllä seksinpuute todella rassaa ja kiukuttaa..

Vierailija
13/37 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kannattaa tarkkaan miettiä, jos lapsia ei vielä ole. Sitten kun on lapsia, talo, mökki ym. yhteisiä asioita, niin asiat muuttuvat aika paljon vaikeammiksi. En minäkään kuvitellut koskaan avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin sortuvani, mutta vuosikausien (6v) torjunta teki tehtävänsä. Erota en missään nimessä halua, koska rakastamme vaimoni kanssa vielä paljon toisiamme. Haen nyt sitten seksin muualta, eli aloitin suhteen samassa tilanteessa elävän naisen kanssa. Kyllä tämä voi mielestäni olla ihan hyvä ratkaisu, saamme molemmat riittävästi seksiä ja läheisyyttä, ja puolisomme saavat olla meiltä rauhassa.

M41

Vierailija
14/37 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille nyt sitten tulee juuri näistä syistä ero vaikka en sitä haluaisi, mutta mieheni sanoo että torjunta mitä on kokenut sai hänet tähän ratkaisuun, vaikka olemme saaneet asioita korjattua ja seksiäkin on ollut (5 krt/vko). Meillä on viime kuukausina mennyt hyvin ja siitä huolimatta hän haluaa eron. Kamalaa on.

Vierailija
15/37 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meille nyt sitten tulee juuri näistä syistä ero vaikka en sitä haluaisi, mutta mieheni sanoo että torjunta mitä on kokenut sai hänet tähän ratkaisuun, vaikka olemme saaneet asioita korjattua ja seksiäkin on ollut (5 krt/vko). Meillä on viime kuukausina mennyt hyvin ja siitä huolimatta hän haluaa eron. Kamalaa on.

Ei se kyllä syy voi tuo seksinpuute olla, 5 x vko on jo paljon. Joku muu syy pakko siinä on olla takana. Meillä kun on ollut sama määrä vuodessa, ja silti en ole eroa hakenut. No, nykyään saan sitten lisäksi muualta 1-2 x vko, ja olen ihan tyytyväinen. Minulle olisi riittänyt että kerran viikossa olisi saanut ja muutenkin kuin säälistä, niin en olisi seksiä muualta lähtenyt hakemaan. Ei se määrä korvaa laatua. Todennäköisesti miehelläsi on jo toinen, mutta ei halua sitä myöntää.

M41

Vierailija
16/37 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että alunperin yhtälailla seksuaaliset ihmiset eivät toisiaan löydä kun ongelmasta kärsiviä on näköjään reilusti molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
17/37 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdetta läskiksi kun ongelmia ilmenee. Vuosia odotellaan, että tilanne parantuisi.

Vierailija
18/37 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rakastui toiseen naiseen. Siksi ero. Tämä jäi laittamatta aiempaan viestiini.

Vierailija
19/37 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydyttävään parisuhteeseen..ihan sama kuin yrittäisit hampaat irvessä leikkiä Barbie - nukeilla sen takia, että tykkäsit niistä aikanaan...

Vierailija
20/37 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suhdetta läskiksi kun ongelmia ilmenee. Vuosia odotellaan, että tilanne parantuisi.

Totta. Näin minäkin ajattelin, mutta jo joitakin vuosia on aikalailla hiljaista ollut, enkä usko että asiat muuttuvat enää miksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän