Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iäkkäät äidit! Eikö teidtä harmita teidän ja lapsenne välinen ikäero?

Vierailija
25.07.2007 |

Eikö teistä tunnu kurjalta se, että lapsenne tulevat aina näkemään teidät kulahtaneina keski-ikäisinä? Itse sanin lapseni 20- ja 23-vuotiaana ja on ihanaa kun pienet tyttäreni nyt 7- ja 10-vuotiaina pitävät minua ihanteenaan ja kauniina nuorena naisena. :) On myös ihanaa olla vasta nelikymppinen tyttöjen ollessa aikuisuuden kynnyksellä!

Olen tosi onnellinen että sain lapset nuorena!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on äitiään 18v nuorempi, enkä ole koskaan kuullut hänen retostelevan sillä, että onpa mulla nuori äiti. Ei iällä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka hyvin tulee lastensa kanssa toimeen. TÄmänkin kaverini olen monenmoiset kerrat kuullut valittelevan kuinka äiti ei ymmärrä ja taas vain valittaa. Totuus on, että jos lapselle 40v ikäero on VALTAVA, niin on sitä VALTAVA myös 18v ikäero. Aikuiset ne ovat, jotka laittavat toisia vanhempia ikäjärjestykseen, eivät lapset.

Itse ainakin luulin ekaluokkalaisena, että koska kaverini ovat samanikäisiä, myös vanhempamme ovat samanikäisiä. Meni aika monta vuotta ennenkuin tajusin, ettei asia olekaan niin... En lapsena nähnyt mitään eroa 27-vuotiaan tai 47-vuotiaan välillä, aikuinen mikä aikuinen. Kun ihmiset puhuivat keski-ikäisistä, luulin että he tarkoittavat 12-vuotiaita...

Vierailija
22/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että rakastaa lapsiaan ja huolehtii heistä vastuuntuntoisesti ja pystyy tarjoamaan heille turvallisen kodin. Nämä asiat tosin sisäistää vasta kun on itse kasvanut aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai minut yllärinä 18-vuotiaana ja selvisi ihan hyvin, mutta paljon parempi äiti hän on kyllä ollut veljelleni, jonka sai saman isän kanssa 32-vuotiaana. Vanhempi äiti on yleensä kypsempi ja vastuullisempi, ja ennenkaikkea elämän ulkoiset puitteet ovat valmiimmat ja paineita siksi vähemmän ym. Mutta toisaalta nyt on hauskaa, kun omilla lapsillani on nuori ja jaksava mummo!

Vierailija
24/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö teistä tunnu kurjalta se, että lapsenne tulevat aina näkemään teidät kulahtaneina keski-ikäisinä? Itse sanin lapseni 20- ja 23-vuotiaana ja on ihanaa kun pienet tyttäreni nyt 7- ja 10-vuotiaina pitävät minua ihanteenaan ja kauniina nuorena naisena. :) On myös ihanaa olla vasta nelikymppinen tyttöjen ollessa aikuisuuden kynnyksellä!

Olen tosi onnellinen että sain lapset nuorena!

Olen tosi onnellinen, että sain lapset yli kolmikymppisenä! En edes tilapäisessä mielenhäiriössä voi tehdä iltatähteä, vaan todellakin nauttia siitä mummoudesta sitten aikanaan ;).

Vierailija
25/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään. Olen iloinen lapsistani! Ja minä olen kyllä hyvännäköinen vähän vanhempana. En ole kulahtanut keski-iässä, kuten ilmeisesti teidän suvussanne on tapana, ap. Pienet lapset myös pitävät nuorena ja muutenkaan _minun_ ei tarvitse mummoutua nelikymppisenä. Minä kun olen silloin vasta nuori äiti!

Vierailija
26/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi poika pitää 32-vuotiaita vanhempiaan ikivanhoina kalkkiksina. Ihan samanlaisina kuin kavereiden viisikymppisiä vanhempia. Joten se siitä nuoruudesta :-)

15-vuotiaan mielestä kun yli kolmekymppiset on ihan samoja kuin viisikymppiset. Vanhoja rupuja :-)

Vierailija
27/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kuinka vanha teidän opettaja on?" " Tosi vanha, se on 28 vuotta!"

Vierailija
28/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Minä en kyllä ikinä haluaisi olla.

Vierailija
29/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUMMO!!;D

Vierailija
30/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakohan tuolloin pidetään vanhempana ja " rupsahtaneenpana?;D Väitänpäs että sitä mummoa;D!

Vierailija
31/31 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruuteni säilyy paljon pidempään. Olen taatusti ainakin 60 ennen mummoutumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä