Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Eloisten keskiviikko 25.7.07 ***

Kommentit (44)

41/44 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wintergirl: Olipa ihana kuulla teistä kuulumisia! Hienoa että pikkuneiti on päässyt kotona käymään!

Täällä kans kovasti mietitään tulevaa synnytystä ja varsinkin ens viikon tiistain synnytystapa-arviointia! Ite olen 160cm pitkä ja meidän esikkon oli tasan 4kg, ja mua on ruvennu ihan sikana pelottaan että tää olis yli nelikilonen ku viikko sitten koko arvio oli 3kg (tosin käsikopelolla)...eli täytyy ottaa se puheeksi siellä polilla sitte (jos mää nyt muistan sen ku olen niin jännäävä ihminen ja aina sitte unohdan asioita) eli en tiedä miten uskaltaa synnyttää yhtään isompaa vauvaa???

Lapsien lukumäärä galluppi: Jos multa kysytään niin tää ei ole meidän viimenen lapsi...mutta ku ei paljo itellä ole enempää mahdollisuutta asiaan vaikuttaa ku tätäki ootettiin alkavaksi yli 3,5v! Ehkäisemään tuskin aletaan eli lisää saa tulla jos on tullakseen...viisi ois sellanen ihana lukumäärä ja mahtus 7-paikkaseen autoon..ja täähän on meidän kolmas vaavi..

Onnea muuten käynnistykseen ja sektioon meneville! Kohta saatte ottaa pienet nyyttinne syliin...voih :)

Rapuäiti: voi, kuulostaa niin tutulta nuo hoito-ongelmat...Mää raakasti kysyin yhdeltä ystävältäni joka asuu 20km päässä meistä (nähdään kuiteski vain kerran/6kk) että miten ois, apua kaipaisin ja hän onnekseni lupautui hakemaan pojat oli sitte yö tai päivä..

Me ollaan nyt saatu olla mieheni kanssa jopa yötä kahdestaan kun äitini jäi sairaseläkkeelle viime syksynä, sitä ennen vanhempani olivat poikien kans ku meillä oli 10v hääpäivä ja me oltiin yks yö hotellissa kahestaan ja siitä on 3v aikaa...mutta ongelma on siinä miksi me ei voida hyödyntää enemmän äitini apua on se että he asuvat 500km päässä meistä...eli ei oikein taida ehtiä autolla tänne ku pitäs synnärille ennättää ja yksin en suostu sinne menemään...

( . ) Alapää on sairaan kipeä...puukoniskuja satelee koko ajan mutta lisäksi on tullu sellanen tunne että niin ku tuolla sisällä tapahtus jotain...en osaa oikein selittää ihan " hassun" tuntusta mutta kipeää käy..ihan ku joku " aukois" paikkoja tms. Suppareita tulee, mutta ei näillä vielä synnytetä :( Supparit ovat kipeitä mutta yksittäisiä..illalla tulee muutama mutta siihen ne jää, yön nukun niin etten ainakaan herää yhteenkään...eli ei mitään tehosuppareita ainakaan..

Väsyttää eikä mikään huvita, itku on tosi herkässä...mutta ikävä kyllä tätä olotilaa kyllä sitte tulee (masokisti taidan olla :) ) Huomenna mennään tutustumaan synnärille, kiva vähän vaihtelua päivään...ja perjantaina taas neuvolaan..

Vitsi mää oon kade teille joilla tuota painoa ei tule ku muutama kilo!!! Mää yritän ihan tosissaan pysyä alle +20kg tässä raskaudessa (vielä on 2,kg varaa heh heh).... :( kyrsii niin tosissaan aina nousta puntarilla ku tietää että taas on uudet lukemat....en uskalla panna suuhuni kohta mitään...houh!

Eli Västis...eiköhän me kuiteski treffata siellä päksissä sitte, en usko että tää syntyy ennen la:ta :)

Koittakaahan voida olosuhteihin nähden hyvin ja te jotka viimestä ootatte, nauttikaa vielä viimesistä masuhetkistä!!

Nani76 ja Vilperi 36+4 (la 18.8)

Vierailija
42/44 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta olette huomenna PHKS:ssa Minulla siellä polilla aika vähän ennen kahta lääkärillä ja sen jälkeen minunkin pitäisi päästä käymään synnytyssalissa. Kyllä noi sinun oireesi kuulostaa siltä, että olet pidemmällä tässä synnytystouhussa kuin minä.

Västis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/44 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet kuulostaa joo tosi hyvälle, mutta itestä vaan tuntuu että mennään yli ainaki jonkin verran, esikoinen syntyi 40+4 viikoilla...katotaan nyt sitten miten tää tästä kehkeytyy....mielelläni siis ennemmin synnyttäisin...(toiveajattelua)

jaahas sehän sattu...me nimittäin ollaan menossa huomenna klo 14 alkavalle hoitopolulle :) ties vaikka törmätään...olen se lyllertävä pätkä äiti, ison mahan kanssa, hiukset on ruskeat ja aina ponnarilla ja, jolla on vaalea erittäin lyhyt hiuksinen mies mukana, siis mies on suht lyhyt ja hiukset myös :) no menipä sekavaksi...Ehkäpä me siis törmäillään :)

Nani taas

Vierailija
44/44 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös iso maha ja kävelen kuin ankat. ;) Pituutta noin 170, hiukset noin olkapäille, tummat ja auki (siis hiukset) ja silmälasit. Olen ilman miestä liikenteessä ellei jotkut lapsenhoito-ongelmat pakota heitä tulemaan aulaan tai kahvioon odottelemaan. Lapsen siis piti mennä isovanhempien kanssa huomenna eläintarhaan, mutta en päästä tyttöä, kun yöt menevät plörinäksi. Silti papan pitäisi ehkä ehtiä hoitoavuksi. Vitsit, mitäköhän nämä lapsen hoito-ongelmat ovat sitten synnytyksen aikana.

Västis