Muita joiden mielestä SAUVAKÄVELY on NAU-RET-TA-VA laji! :D
Kommentit (33)
Vierailija:
mieheni lauaa tuota sauvakävelijän nähdessään.. oon koittanut joskus ja sauvatkin meiltä löytyy.... ei oo oikein mun juttuni. Mutta pyöräilyn oon nyt löytänyt uudestaan (sain viimein uuden pyörän..)
ja se joka laulaa jotain kamydiaa tai vastaavaa, niin on vissiin jo vähän idari?
...eipä ole nuijempaa kuin nauraa sille, että joku liikkuu ja huolehtii kunnostaan.
Johtuu varmaan siitä, että useimmat sauvakävelijät on keski-iän ylittäneitä tai muuten vain huonokroppaisia ja lässähtäneitä mammoja. Toista se on kun ohi juoksee kimmoisin askelin piukoissa trikoissa nuori maratoonarihirmu. :)
Vierailija:
Johtuu varmaan siitä, että useimmat sauvakävelijät on keski-iän ylittäneitä tai muuten vain huonokroppaisia ja lässähtäneitä mammoja. Toista se on kun ohi juoksee kimmoisin askelin piukoissa trikoissa nuori maratoonarihirmu. :)
Läpeensä kuihduttaneet rasvaprosentit minimiin. Etenkin naismaratoonarit on ihan hirveän näköisiä.
Häneltä alkaa naisellset muodot häviämään, kun rasvaprosentti on niin alhainen. Lajista ei tule sen typerämpää, vaikka sitä harrastaisikin vaan mummot. Ja kyllä sauvakävey yhdistettynä voimajoogaan tekee keholle ihmeitä. Löytyy joustoa, lihaskuntoa ja edelleen ne naiselliset muodot. Enkä ole mummo saatikka ylipainoinen.
Älkää hyvät ihmiset sentään suuttuko ja loukkaantuko, jos joku sanoo mielipiteensä. varsinkin täällä av:lla, jossa tulee jos minkälaista kommenttia.
Asiaan...sauvakävely on ok lajina. Hassun näköistä, jos kävelijä kulkee sauvat etunenässä tai perässä laahaten.
ps. hikipannat löysempään :)
Juoksijoita ja pyöräilijöitä sen sijaan katselee mielellään... kiinteät, piukat pakarat ja lihaksikkaat reidet. Usein juoksua ja pyöräilyä tosissaan harrastavat ovat muutenkin hyvässä kunnossa.
Maratoonareista sen verran, että eivät ne kaikki suinkaan mitään kuivahtaneita keppejä ole! Menkääpä seuraamaan HCM:ia elokuussa jos ette usko... Kateelliset plösöt sauvakävelijämammat taas yrittää pönkittää itsetuntoaan ja puolustella lajivalintaansa. ;)
ostin kävelysauvat, että kävelylenkkeihin tulisi tehoa.
Eipä nauranut enää muutaman kuukauden jälkeen, kun huomasi kuinka paljon paremmassa kunnossa olin, paremmalla tuulella ja paino alkoi putoamaan.
Sauvojen kanssa kun ei voi kävellä hitaasti. Tulee väkisinkin käveltyä lujaa!
Eiköhän jokainen sauvakävelijä näytä itseltään ja siksi ryhmänä vähän paha mennä yleistämään.
Voisitko perustella?
Ja ps. mieheni juoksee maratoneja on tullut aika monella maratonilla oltua tukijoukoissa enkä ole YHTÄKÄÄN seksikästä maratoonaria tavannut. Paitsi miehen, jonka seksikkyys on kylläkin ihan muissa asioissa kuin harrastamassaan urheilulajissa. Ja kyllä! Mies harrastaa off-season -kautena myös sauvakävelyä!!
Minustakin se kuulosti ja vaikutti nähtynäkin oudolta. Mutta, mutta päästessäni kokeilemaan lajia, se osoittautuikin todella mukavaksi ja tehokkaaksi. Sauvat jouduttavat kulkua, ja tekevät kävelystä paljon tehokkaampaa liikuntaa. Tietysti menon täytyy olla oikeaoppista ja sauvojen oikean pituiset...ei siis todellakaan monella nähtyä sauvojen ulkoilutusta...
mieheni lauaa tuota sauvakävelijän nähdessään.. oon koittanut joskus ja sauvatkin meiltä löytyy.... ei oo oikein mun juttuni. Mutta pyöräilyn oon nyt löytänyt uudestaan (sain viimein uuden pyörän..)