Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä SAUVAKÄVELY on NAU-RET-TA-VA laji! :D

Vierailija
24.07.2007 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni lauaa tuota sauvakävelijän nähdessään.. oon koittanut joskus ja sauvatkin meiltä löytyy.... ei oo oikein mun juttuni. Mutta pyöräilyn oon nyt löytänyt uudestaan (sain viimein uuden pyörän..)

Vierailija
22/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieheni lauaa tuota sauvakävelijän nähdessään.. oon koittanut joskus ja sauvatkin meiltä löytyy.... ei oo oikein mun juttuni. Mutta pyöräilyn oon nyt löytänyt uudestaan (sain viimein uuden pyörän..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se joka laulaa jotain kamydiaa tai vastaavaa, niin on vissiin jo vähän idari?

Vierailija
24/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eipä ole nuijempaa kuin nauraa sille, että joku liikkuu ja huolehtii kunnostaan.

Vierailija
25/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä, että useimmat sauvakävelijät on keski-iän ylittäneitä tai muuten vain huonokroppaisia ja lässähtäneitä mammoja. Toista se on kun ohi juoksee kimmoisin askelin piukoissa trikoissa nuori maratoonarihirmu. :)

Vierailija
26/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Johtuu varmaan siitä, että useimmat sauvakävelijät on keski-iän ylittäneitä tai muuten vain huonokroppaisia ja lässähtäneitä mammoja. Toista se on kun ohi juoksee kimmoisin askelin piukoissa trikoissa nuori maratoonarihirmu. :)

Läpeensä kuihduttaneet rasvaprosentit minimiin. Etenkin naismaratoonarit on ihan hirveän näköisiä.

Vierailija
27/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltä alkaa naisellset muodot häviämään, kun rasvaprosentti on niin alhainen. Lajista ei tule sen typerämpää, vaikka sitä harrastaisikin vaan mummot. Ja kyllä sauvakävey yhdistettynä voimajoogaan tekee keholle ihmeitä. Löytyy joustoa, lihaskuntoa ja edelleen ne naiselliset muodot. Enkä ole mummo saatikka ylipainoinen.

Vierailija
28/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset sentään suuttuko ja loukkaantuko, jos joku sanoo mielipiteensä. varsinkin täällä av:lla, jossa tulee jos minkälaista kommenttia.

Asiaan...sauvakävely on ok lajina. Hassun näköistä, jos kävelijä kulkee sauvat etunenässä tai perässä laahaten.

ps. hikipannat löysempään :)

Vierailija
29/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksijoita ja pyöräilijöitä sen sijaan katselee mielellään... kiinteät, piukat pakarat ja lihaksikkaat reidet. Usein juoksua ja pyöräilyä tosissaan harrastavat ovat muutenkin hyvässä kunnossa.

Maratoonareista sen verran, että eivät ne kaikki suinkaan mitään kuivahtaneita keppejä ole! Menkääpä seuraamaan HCM:ia elokuussa jos ette usko... Kateelliset plösöt sauvakävelijämammat taas yrittää pönkittää itsetuntoaan ja puolustella lajivalintaansa. ;)

Vierailija
30/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin kävelysauvat, että kävelylenkkeihin tulisi tehoa.

Eipä nauranut enää muutaman kuukauden jälkeen, kun huomasi kuinka paljon paremmassa kunnossa olin, paremmalla tuulella ja paino alkoi putoamaan.

Sauvojen kanssa kun ei voi kävellä hitaasti. Tulee väkisinkin käveltyä lujaa!

Vierailija
31/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen sauvakävelijä näytä itseltään ja siksi ryhmänä vähän paha mennä yleistämään.

Vierailija
32/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko perustella?

Ja ps. mieheni juoksee maratoneja on tullut aika monella maratonilla oltua tukijoukoissa enkä ole YHTÄKÄÄN seksikästä maratoonaria tavannut. Paitsi miehen, jonka seksikkyys on kylläkin ihan muissa asioissa kuin harrastamassaan urheilulajissa. Ja kyllä! Mies harrastaa off-season -kautena myös sauvakävelyä!!

Vierailija
33/33 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se kuulosti ja vaikutti nähtynäkin oudolta. Mutta, mutta päästessäni kokeilemaan lajia, se osoittautuikin todella mukavaksi ja tehokkaaksi. Sauvat jouduttavat kulkua, ja tekevät kävelystä paljon tehokkaampaa liikuntaa. Tietysti menon täytyy olla oikeaoppista ja sauvojen oikean pituiset...ei siis todellakaan monella nähtyä sauvojen ulkoilutusta...