Muita joiden mielestä SAUVAKÄVELY on NAU-RET-TA-VA laji! :D
Kommentit (33)
Silti on hankala päästä sauvojen kanssa liikkeelle, kun ei meinaa kehdata millään. Ihan oikeasti sauvakävelen hiljaisempia reittejä, myöhään tai seurassa. Olen siis näin aikuinen. :D
Se sopii minulle ja on tehokasta. Ja nyt mammat, pitäkää tuoleistanne kiinni, sillä paljastan vielä toisenkin naurettavan ja epäseksikkään suosikkilajini, joka on VESIJUOKSU! Sekin on tehokasta ja minulle sopiva laji. Saatte nauraa ihan vapaasti, kiva vaan jos voin tuottaa jollekin iloa.
Meillä mies harrastaa juoksemista, maratonia ja puolimaratonia pääasiassa. Juoksee usein myös työmatkansa, 19km/suunta.
Ei tiennyt miten reagoida kun pomo, myös mitoissa 155cm ja painoa varmaan yli 100kg, miehen töihin tullessa rupesi varoittelemaan kuinka vaarallista juokseminen on. Siinä voi terveys mennä. Noin itse siinä tupakkaa poltellen ja verenpainettaan valitellen ei pomo nähnyt omissa elintavoissaan mitään terveysriskiä?!?
Ja toinen työkaveri toteaa joka karta vastaan tullessaan että hullun hommaa tuo juokseminen (keseinen reilu 30v nainen on lievästi ylipainoinen ja valittaa kuinka mitkään dieetit eivät häneen tehoa).
No, mielummin naurettavan ja hullun näköinen kuin tämä vaihtoehto.
Naurettavia on ne ihmiset, jotka ei mitään liikuntaa harrasta.
Itse käyn kuntosalilla, lenkkeilen, uin ja pyöräilen. Jos joku sauvakävelee, niin hieno homma!
Naurettavia ovat paini, lihastenpullistelutjutut joissa öljytään ja haetaan keinorusketusta, nyrkkeily ei naurata yhtään koska on tappolaji
Mutta naurettavaa tosiaan jos löntystetään ja sauvoja raahataan perässä. Mutta tehokkaana esim. mäissä ja suolla siitä on todella hyötyä.
Hiihtäjäthän käyttää paljon mäkijuoksuun sauvoja.
Yllättävä seikka, ottaen huomioon aloituksen naurettavuuden. Eikä kun nau-ret-ta-vuu-den.
Ja ei, en harrasta sauvakävelyä.
miten IHANAA on olla aikuinen ja tehdä just sitä mitä tykkää, vaikka harrastaa sauvakävelyä, joka näyttää jonkun mielestä nau-ret-ta-valta! Ap, vielä sinäkin pääset tähän ikään ja kypsyyteen, ehkä. Sitten voit tehdä sinäkin ihan mitä itse haluat ja antaa muiden tehdä samoin!
Todella mainio laji.
Säälittää ihmiset, jotka jättävät hyvät lajit jopa kokeilematta virheellisten ennakkoluulojen vuoksi.
Peilaillaan siellä sitten vaan niitä viimeisen päälle muotikuteita ja meikkejä, ja sitä että näyttääkö allit hyviltä peilissä. Jos ei niin kannatellaan lehteä korkeammalla.
Itse olen jo muutaman vuoden nauttinut siitä, että olen onneksi jo niin vanha, että voin käyttää talvella toppahousuja. Ei tarvi palella, sillä lämpimyys kiinnostaa mua enemmän kuin se olenko jonkun mielestä naurettava.
No, kerran nöyrryin kokeilemaan kun työkaverit painostivat firman " ulkoilupäivänä" ja voi JUMA! Kun vihdoin oivalsin mennä niinkuin se vetäjä neuvoi niin mun kädet ja rintalihakset ja niska ja kaikki teki töitä. Tuntui ihan lonkassa asti se tehokkuus.
Ja tosiaan, niska-hartia-vaivat katosivat kun aloitin sauvakävelyn ihan tosissani.
Suosittelen kokeilemaan ja opettelemaan oikean tyylin. Porkkia raahaten ei mikään tunnu tietenkään missään.
Mutta mitä naurettavaa on painissa?
Pääsen ainoastaan iltaisin lasten nukkumaanmenon jälkeen urheilemaan, joten otan siitä vähästä kaiken irti. Laitan kuulokkeet korville, soittimen olen laittanut aggressiivista mättöä ja muuta menomusaa. Sitten vaan survon menemään. Tunissa saan reippaan hien pintaan ja jos ei meinaa tulla, niin juoksen sauvojen kanssa lopun matkaa. Sitten kotiin kaikki huolet karistaneena, vatsalihaksia, suihkuun ja nukkumaan. Ihanaa!
Ja mua ei nappaa niin vähääkään tän lähiön teinit trendiverkkareissaan siellä metikössä " lenkillä" . Monesti pitkässä juoksussa menee mun survomiset niiden lenkkeilyn ohi. Ja on vaan niin siistiä!
t: ei niin vanha äippä, mutta jota ei vaan nappaa jonkun urpon, mun elämään täysin kuulumattoman mielipide.
Taalla Nordic Walking on erittain trendikas laji, ei massojen harrastus viela vaan toistaiseksi vain niiden jotka surffaavat erilaisten muotien aallonharjalla :)
Voi olla maailma aika pieni, jos tuntee " vaan" naapurin 120 kilosen :)
ymmärsin sinua kyllä, oli vaan pakko sanoa. Sori, jos jäi kaivelee.
loistavat poissaolollaan sauvakävelyn aloittamisen jälkeen, HAH HAH HAA!!
Enkä myöskään ymmärrä mitä naurettavaa on painissa? Todella kehittävä ja monipuolinen laji jota poikani harrastavat, ja ovat niiin hyvässä kunnossa että harva on. Mutta pitää kai tuupata heidät pleikkarin eteen löhöämään, niin eivät olisi ihan niin naurettavia. Tsiisus!
miten helposti siinä saa sykkeen pidettyä peruskestävyystasolla.
Ja kun kuuntelee musaa samalla, niin on hauskaakin.