Onko sinulla spiritismi kokemuksia?
Kommentit (110)
Et sit vielä vaikeempaa menetelmää keksiny?
Almus kirjoitti:
Kannattaako mun pelata spiritismiä tai siis haluaisin ottaa yhteyttä yhteen henkeen.pelaisin kavereitten kans.
Jos haluat ja seuraat kaikkia sääntöjä tarkasti, muista kuitenkin että on vaikea saada yhteyttä johonkin tiettyyn henkeen. Usea voi valahdella, joten muista kysyä että "Oletko valehdellut meille pelin aikana"
Spiritism
Joskus on mieleen juolahtanu, että jos kyselis pappani (äidin isän) kuulumisia sieltä jostain. Mutta sitten vuolahtaa mieleeni, jos saankin yhteyden johonkin pahempaan. Mutta jos saisin yhteyden häneen, voisinko kysyä häneltä, onko toispuoleisessa mitään, tai onko hän tavannut esim. Hänen vanhempiaan.
Jos haluatte yhteyden johonkin kuolleeseen niin tilatkaa aika meediolle esim. Irene Naden. On paljon turvallisempaa ja rakkaudellisia viestejä. Viesteissä on tietoa, josta varmasti tietää, että viestit on oikealta henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte yhteyden johonkin kuolleeseen niin tilatkaa aika meediolle esim. Irene Naden. On paljon turvallisempaa ja rakkaudellisia viestejä. Viesteissä on tietoa, josta varmasti tietää, että viestit on oikealta henkilöltä.
Yleensä noin, jotkut meediot ok. Mutta ei hyvä kokemus tuosta käynnistä, pahoittelen. Pitää valita kenelle menee.
Eipä ole kukaan edes ehdottanut minulle spiritismin pelaamista. Onkohan minulla jotenkin kummallinen tuttavapiiri.
On tullut useaan kertaan pelattua spiritismiä. Pelattiin kaverin autossa oma tekemällä laudalla ja shottilasilla. Peilejä ei peitetty. Ennen pelaamista kuunneltiin hyvän energian Hz musiikkia ja sanottiin positiivisia affirmaatioita. Peli toimi hyvin ja oltiin henkiä kohtaan kunnioittavia. Kysyttiin esimerkiksi "onko sinun mielestä kiva vastata meidän kysymyksiin" ja vastaukseksi tuli "kyllä". Pelattiin monta kertaa eri henkien kanssa. Peli oli kyllä kivaa ajanvietettejä. Henki esimerkiksi ennusti yhden arvosanan koulusta 8 ja sain kyseisestä kurssista todella 8. Viimeisellä kerralla kun pelatiin niin sama henki tuli kahdesti pelaamaan ja toisella kerralla henki ei antanut meidän lopettaa, lopulta kuitenkin antoi lopettaa ja vähän jännitti, mutta ei tapahtunut mitään yliluonnollista.
Kertokaa kokemuksia ja tarinoita.
no tässäpä kokemus:
Oltiin vielä teinejä, kun pelattiin ja kaverini kysyi "millon menetän neitsyyteni" Lasi meni laudalla kohdalle 2 ja kysyttiin "2 mitä" ja henki sanoi "2 päivää". Totta se oli kaverini menetti sen kahden päivän päästä ryyppyreissun jälkeen.
Oli kun olin psykoosissa ilman lääkkeitä. Lohtua hain hengellisyydestä.
Nyt asiat tasapainoisemmin ja selkeämpää ajattelua. Hoitamattomat Traumat laittaa hakemaan lohtua "jostain käsittämättömästä tapahtumista". Ja porukassa tämä järjetön hurmos tiivistyy.
Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta ala-aste aikoina kuulin tämmösen tarinan: Poikaporukka kysyy ouija-laudalta, kuka heistä kuolee ensimmäisenä. Ouija-lauta oli vastannut, että poikien pitää juosta koulun rappuset ylimmästä kerroksesta alimpaan. Se joka tulee viimeisenä alas, kuolee ensimmäisenä. No pojat juoksi koulun rappuset alas. Viimeisenä alas tullut poika kompastui kengän nauhoihinsa.
Kuolleen omaisen kotia tyhjentäessä löysimme ouija-laudan. Minä ajattelin, että se oli vain pala puuta, mutta muut tuntuivat ahdistuvan ajatuksesta, että sitä olisi käytetty talossa.
Kuten tässä ketjussa on moneen kertaan todettu, ei kannata pelata spiritismiä. Voit avata oven pahoille hengille. Henget ovat aina pahoja henkiä eli demoneja. Ne eivät halua mitään hyvää ihmiselle, koskaan.
Kannattaako mun pelata spiritismiä tai siis haluaisin ottaa yhteyttä yhteen henkeen.pelaisin kavereitten kans.