Onko sinulla spiritismi kokemuksia?
Kommentit (110)
Siinä kohdassa kun jalat tuli niin pitikö kysyä
Että voiko lopettaa
Itse olen spiritismiä koittanut kerran.Itseasiassa tänään. Onnistuimme mutta aloin hätääntymään kun kysyin "Jos lähdemme kuolemmeko?" Ja kysyimme että "oletko uskovainen. Tai eytä "uskotlo jeesukseen" jotka olen käsittänyt olevan kiellettyjä kysymyksiä.
Itse minulle on jäännyt tänäpäiväisestä pelailusta ainakin aluksi vain huonoa onnea. Itse tajusin tehneeni virheen että otin pelin jälkeen peilin suojukset pois.Tunnen välillä selässäni/mahassani kutitusta ja välilä isompaa kipua.
En uskalla pelata ikinä en vaikka saisin miljoonan en pelaisi ikinä Olen muutenkin koulussa Etssä
pitääkö olla uskovainen jos haluaa pelata spiritismiä?
Vierailija kirjoitti:
pitääkö olla uskovainen jos haluaa pelata spiritismiä?
Pitää uskoa sen toimivuuteen,muuten ei.
Ekakerta kirjoitti:
Itse olen spiritismiä koittanut kerran.Itseasiassa tänään. Onnistuimme mutta aloin hätääntymään kun kysyin "Jos lähdemme kuolemmeko?" Ja kysyimme että "oletko uskovainen. Tai eytä "uskotlo jeesukseen" jotka olen käsittänyt olevan kiellettyjä kysymyksiä.
Itse minulle on jäännyt tänäpäiväisestä pelailusta ainakin aluksi vain huonoa onnea. Itse tajusin tehneeni virheen että otin pelin jälkeen peilin suojukset pois.Tunnen välillä selässäni/mahassani kutitusta ja välilä isompaa kipua.
Oletko elossa vielä? Miten voit?
Vierailija kirjoitti:
jos kysyt että onko spiritismi kokemuksia niin on olen pelannu sitä ja kerron nyt ohjeet jota on pakko totella jos aiot testata tai muuten voi kuolla
Spiritismi on yhteydenottamista kuolleisiin/henkiin.Se on hyvin vaarallista, sillä monet ovat seonneet pelattuaan peliä.
Erityisesti herkkien ihmisten kannattaisi välttää pelin pelaamista.
Mutta tässä se pääasia eli ohjeet peliin:
1. Kirjoita sileälle paperille esim. leivinpaperille aakkoset.
Kirjainten väliin kannattaa jättää 3-4 sentin väli.
Sen jälkeen kirjoita alareunaan numerot 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ja 0.
2. Keskelle lautaa piirretään ympyrä ja sen sisään pentagrammi. Ympyrän toiselle puolelle kirjoitetaan "EI" ja toiselle "KYLLÄ"
3. Seuraavaksi tarvitset läpinäkyvän ja mielellään aika kevyen lasin.
Sen jälkeen pistät lasin pentagrammin päälle.
Lasin päälle pistät sitten etu - ja keskisormesi.
Ps. Pelissä käytetty lasi pitää rikkoa, kun olet lopettanut pelin !
4. Pelin voi aloittaa esim. kysymällä "Onko täällä ketään?" Mikäli henkiä on paikalla lasin pitäisi ruveta liikkumaan.
5. Sitten voitkin kysellä mitä mieleen tulee, mutta varo kysymästä kuolemaan liittyviä kysymyksiä.
Henkien on helpointa vastata sellaisiin kysymyksiin mihin voi vastata "Kyllä" tai "Ei".
6. Kun haluat lopettaa pelin muista kysyä lupa pelin lopettamiseen.
Jos vastaus on kielteinen kannattaa jatkaa peliä vielä vähän aikaa.
Peliä ei kannata lopettaa kysymättä lupaa.
Henkiä ei välttämättä aina ole aina paikalla eikä peli silloin onnistu.
Yleensä niitä on.
Henget saattavat pelin aikana liikuttaa tavaroita.
Muista peittää kaikki heijastavat pinnat esim. Ikkunat ja peilit.
Muista, että pelin pelaaminen on omalla vastuullasi.
Siitä voi aiheutua mielenterveydellisiä ongelmia ja saatat todellakin seota lopullisesti.
Sinua on varoitettu, mutta itsehän sinä päätät pelaatko vai et.-Spiritismissä kannattaa olla vähintään kolme henkilöä. Sitä voi kuitenkin pelata yksin.-Jos pelissä on yksikin osallistuja joka ei usko spiritismin toimivan, se ei tule toimimaan.-Jos tuntuu että et ole varma voitko uskoa spiritismiin, hyvä idea on ajatella, että et voi kuitenkaan varmuudella tietää, onko se totta, joten et voi sanoa varmuudella, että se ei ole totta. Omien kokemuksieni mukaan se ehdottomasti TOIMII, koska joka kokeilukerralla se on toiminut täydellisesti.-Jos joku pelaajista tuntee että hän voi mennä pelin aikana pelkotilaan, ei hänen tulisi pelata ollenkaan.-Tämä peli toimii myös päivällä, kunhan huoneeseen ei tule suoraa päivänvaloa.-Peli ei pakosti toimi jokaisella kerralla, joten jos ei toimi, älä heitä toivoasi.-Huomaa, että kokeillessasi spiritismiä avaat suoran portin itse Saatanaan, joten ole varovainen.TietoaSpiritismi tarkoittaa yhteyden ottamista henkiin. On epäselvää toimiiko se vai eikö, sillä henkien yms. olemassaoloa/-olottomuutta ei voi tämän viestin kirjoittamisen aikaan tieteellä todistaa. Siksi haluaisinkin että turhat viestit kuten "ei toimi!", "kusetusta" tai "vitun turha aihe, ei toi voi toimia" jätetään kokonaan pois.Spiritismi kehitettiin 1800-luvun Ranskassa, josta se lähti nopeasti leviämään koko maailmaan.Lue koko opas tarkasti läpi ennen kuin aloitat pelin, äläkä unohda yhtäkään kohtaa, sillä se voi johtaa vaarallisiin tilanteisiin/tapahtumiin.Uskomuksen mukaan pentagrammista tulee sen päällä olevaan lasiin henki(ä), ja hän/he liikuttavat lasia.Huom. kun teet lautaa ja kokeilet välimatkoja yms. lasilla, yritä olla laittamatta lasia pentagrammin päälle.Ouija-laudan tekoOuija-lauta valmistetaan yleensä puusta, mutta leivinpaperi ajaa saman asian. Tässä oppaassa näytän miten se valmistetaan leivinpaperista.Ota leivinpaperia noin uunipellin kokoinen pala. Piirrä keskelle pentagrammi, joka on sen kokoinen että se mahtuu väärinpäin olevan juomalasin "alle".Piirrä se samoin päin kuten kuvassa, ja käännä paperi väärin päin. Sitten kirjoita vasemmalle puolelle kyllä ja oikealle puolelle ei, sopivan välimatkan päähän pentagrammista. Tee niistäkin sen kokoiset että ne mahtuvat lasin alle.Pentagrammin alapuolelle kirjaimet A-Z, sopivan välimatkan päähän toisistaan. Sen yläpuolelle numerot 1-9 ja 0. Huomaa että aakkosten ja numeroiden järjestyksellä ei ole väliä, mutta laita ne mieluiten oikeaan järjestykseen.TÄRKEÄ, LUE TARKASTI ENNEN PELAAMISTAÄLÄ ajattele/kysy mitään kuolemaan, helvettiin, taivaaseen tai Jumalaan liittyviä kysymyksiä. Ne voivat suututtaa hengen, ja tämä voi päättää tappaa sinun/läheisesi lähiaikoina.Jos kuitenkin ajatuksesi harhautuu johonkin näistä, älä pelästy/mene shokkiin.Älä kysy mitään itsestäänselvyyksiä, kuten "onko hauki kala?", koska henki voi loukkaantua.Ole mahdollisimman kohtelias hengelle. Älä KOSKAAN puhu hengestä "se" tai "ne"-muodossa. Sen sijaan käytä "hän", "he", "hyvä/herra henki"-muotoja.Ole kärsivällinen. Ensimmäisellä pelikerrallani ensimmäisen kysymyksen jälkeen kesti noin 10 sekuntia, ennen kuin lasi lähti liikkumaan, ja se liikkui hitaasti.ÄLÄ KOSKAAN lähde kesken pelin pois, edes sanomalla että tulet kohta takaisin yms. Peli tulee aina lopettaa tavalla, jonka näytän kohta.Hengeltä voi kysyä melkein mitä vaan. Älä kuitenkaan kysy esim. ensi viikon lottonumeroita yms., koska ne voidaan lukea tyhmiin kysymyksiin.Henki voi ottaa pelaajiin yhteyttä myös liikuttamalla muita esineitä, koskettamalla jotakuta pelaajista fyysisesti, tai puhua meedion kautta. Älä siis ihmettele jos tunnet selässäsi tökkäisyn tai jos meedio alkaa yhtäkkiä latelemaan totuuksia.Joidenkin ihmisien tiedetään tehneen itsemurha tämän pelin jälkeisistä paineista johtuen. Jos olet heikkohermoinen, kannattaa tyytyä Aliakseen.Seuraa kaikkia ohjeita tarkasti.Pelin sääntöjä-Kaikki huoneessa oleva elektroniikka pois päältä.-Kukaan pelaajista ei saa koskaan istua selkä ikkunaan tai oveen päin.-Peitä kaikki heijastava, esimerkiksi television ruutu, peili, ikkuna.-Ole kohtelias hengelle/hengille.-Mikäli kyseessä on paha henki tai varsinkin Saatana, lopeta pelaaminen. Muista tehdä se kuitenkin näiden ohjeiden mukaisesti!-Jos näet verhojen takana jalat, LOPETA PELAAMINEN!-Huoneessa ei saa olla lemmikkieläimiä.-Tarkista kahteen kertaan, että huoneessa ei ole yhtäkään raamattua tai virsikirjaa.-On suositeltavaa, että kaikkien Ouija-laudan ympärille tehdään suolarinki. Sen tarkoituksena on suojata pelaajia hengiltä-Aina, kun lasi on siirtynyt vastauksen päälle, nosta se tasaisesti takaisin pentagrammin päälle, ja ota/ottakaa sormet pois lasin päältä. Kun sormet eivät koske lasiin, voitte keskustella rauhallisesti, että kuka kysyy seuraavaksi ja mitä.Pelin aloitusMenkää rinkiin Ouija-laudan ympärille. Pelin "meedion" eli johtajan pitää olla niin päin, että laudan tekstit ovat hänelle oikein päin. Huomaa, että tässä yhteydessä meedio ei tarkoita ennustajaa.Jokaisen pelaajan pitää lausua loitsu "Tämä on päivä, joka ei ole päivä, aika, joka ei ole aika ja paikka, joka ei ole paikka. Tahdon/Tahdomme avata käytävän maailmojen välille."Sen voi lausua myös pariin kertaan.Sitten kaikki pelaajat pistävät hennosti lasin päälle etu- ja keskisormen. Tämän jälkeen meedio esittää kysymyksen "Onko henkiä läsnä/paikalla?". Ole kärsivällinen.Jos vastauksena tuli "kyllä", kysy "Onko henki hyvä?". Jos henki on hyvä, jatka. Jos ei, lopeta pelaaminen.Tämän jälkeen voitte kysyä melkein mitä vain.Pelin lopetus (tapahtuipa mitä tahansa, tätä lopetustapaa tulee noudattaa)Kun päätätte lopettaa pelaamisen, kysy hengeltä "voimmeko lopettaa (pelaamisen)?". Jos henki vastaa myöntävästi, lopettakaa pelaaminen. Jos kieltävästi, älä hätäänny, vaan kysy parin kysymyksen jälkeen uudestaan.Jos henki vastaa toisellakin kerralla kieltävästi, meedion tulee huutaa kolme kertaa "Jeesuksen Kristuksen nimessä lopeta!". Tätä tapaa ei saa käyttää muuten kuin vastaavassa tilanteessa, koska se on huonompi kuin normaali tapa. Tämän jälkeen voit kuitenkin lopettaa pelaamisen.Pelin jälkeen-Älä ota peilien yms. päällä olevia peittäviä esineitä pois ennen seuraavaa aamua.-ÄLÄ katso peiliin tai mihinkään muuhun heijastavaan ennen seuraavaa aamua, sillä itse Saatana voi sen kautta tulla tähän maailmaan.-Pelin jälkeen riko lasi ja polta pelilauta.-Ottakaa joku muu puheenaihe pelin jälkeen, jotta jännittynyt olotila ei jäisi "päälle".-Jos sinua pelottaa pelin jälkeen, suosittelen että otat raamatun esiin rauhoittamaan tai rukoilet. Itseni kohdalla se auttaa.-Tämä peli pitäisi ajatella avartavana kokemuksena, eikä ottaa turhia paineita. Kunhan noudatat näitä ohjeita, kaikki tulee menemään hyvin.LoppusanatKiitos että jaksoit lukea oppaani, toivottavasti se tulee hyötykäyttöön.Jos pelaat spiritismiä, en ole vastuussa mistään. Itselleni/tutuilleni ei ole kuitenkaan käynyt mitään, joten voit olla huoleti.
Kuinka moni on joutunut kärsimään tämän oppaan takia?
Näin pitkä litania, ja silti unohdettu että paperissa pitää olla myös sana "Hyvästi", johon jättää lasin kun on saanut luvan lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Heips!
Koin vahvasti että minun pitäisi vastata kysymykseesi niin tässä sitä ollaan....Jos tuntuu ahdistavalta rukoile Jeesusta että hän pääsisi sydämeesi asumaan Sen jälkeen varmasti pelot ja pahat henget väistyvät. Ja ei kannata pelata enää spiritismiä joskus saattaa tuntua että henki on "hyvä" on vain olemassa pahoja henkiä.. Tiedän että tämä on aikas outo vastaus ja varmaan saatat kokea että taas joku jeesustelija tai hullu tyrkyttää epämääräisiä, mutta vakavasti ottaen tällasista magiaan liittyvistä jutuista kannattaa aina pysyä erossa vaikka se kiehtoisi kuinka. Vaikka olen uskovainen koen itsekin kiellettyä viehtymystä pimeän puolen asioihin, mutta en tee niitä koska tiedän että on olemassa parempaa ja että ei tarvii pelätä ku on taivaallisen isän harteilla
okei tulipa runoiltua
Toivon elämääsi kaikkea parasta! :))
Siis mikä ihmeen hihhulipalsta tästä on oikein tullut???
Tätä on yläpeukutettu ihan hihhulina????
Yleensä täällä kaikenlainen sekopäähihhulointi on saanut valtaisasti alapeukkuja. Onko täällä tänään jotkut lestojen kokoontumisajo?
Niin ja siis spritismi on mielestäni ihan täyttä hömppää. Joskus pentuna kokeiltiin ja lasi liikkui vinhaan kirjaimilta toiselle. Liikkuihan se, kun siskoni sitä liikutti. Mutta siis hihhulointi on ihan sama tason hömppää, eli molemmat silkkaa mielikuvituksen tuotetta.
Älkää pelatko. Ei tuo mukanaan kuin käsittämättömiä pelkotiloja.
Itse olen käyttänyt tätä lautaa pariinkin otteeseen muutamia vuosia sitten. Se ainakin omalla kohdalla todellakin toimi. Jos jollain on hirveä hinku kokeilla, niin suosittelen kokeilemaan kavereiden kanssa, sillä yksin se on varmasti monta kertaa pelottavampaa.. Ottakaa myös paljon selvää säännöistä,, kannattaa just peittää peilit ja kukaan pelaaja ei mielellään ole selin ikkunaan päin. Ja muistakaa hyvästellä lauta. Näin vältytään ikäviltä tilanteilta.
Useimmiten spiritismissä pelko on aika turhaa, mutta silti täytyy ottaa peli vakavasti ja kunnioittaa niitä henkiä siellä toisella puolen.. Sillä jos sieltä kutsuu jonkun paholaisen riivaamaan niin sen luultavasti myös sieltä saa.
Itse en lähtisi enää uudelleen pelaamaan jos tulisi mahdollisuus, en ite usko että otin yhteyttä mihinkään saatanan kätyreihin tai mitään semmoista, vaikka aika pelottavia kokemuksia sieltä saikin :Dd Ja muutenkaan mielestäni kristinusko ei liity spiritismiin ollenkaan (tai itse en katso sitä siltä kantilta). Et en tiiä auttaako jumalan nimen hokeminen tiukan paikan tullessa.. Mutta jos olet yhtään herkempi ihminen, niin älä ryhdy pelaan. siinä tulee tosi pelottavia ja mielenterveyttä horjuuttavia kokemuksia, jotka ei tosiaan käy kaikkien- tai no ei mielestäni kenenkään mielelle.
Ennen kuin pelaatte spiritismiä, katsokaa elokuva The Possession of Michael King. Olen itse uskovainen kristitty ja kriittinen riivaustiloja käsittelevien elokuvien suhteen. Edellä mainittu elokuva on hätkähdyttävä minun mielestäni. Suosittelen sitä (se löytyi Youtubesta ainakin pari kk sitten), joskin jo sen katsominen saattaa olla joillekuille liikaa.
Kuten joku vastaaja edellä vihjasikin, spiritismin pelaamisen yms. vaara ei ole pelkästään hengellinen (kaikki eivät edes usko henkimaailmaan), vaan se voi olla vaarallista myös psyykkisesti. Henkimaailman lisäksi ihminen ei pysty hallitsemaan myöskään omaa mieltään, ainakaan 100%! Siinä on toinen syy olla leikkimättä näiden asioiden kanssa – syy, jonka luulisi ateistillekin kelpaavan. Elokuva käsittelee tätä rajankäyntiä.
Itse uskon myös todellisuuden hengelliseen ulottuvuuteen, mutta kaikkihan eivät usko.
_____________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **
Nämä kokemukset ovat yleensä harhoja.
t:Mengele
Pelattiin teininä. Ekalla kerralla ei ollut lautaa tai muutakaan. Kaverin kuolleen sukulaisen koruja. Istuimme pimeässä vessassa ja hoimne kuolleen nimeä ja "kutsumme sinua". Mitään ei tapahtunut, ruvettiin pilailemaan. Noin 30 min pelleilystä alkoi tapahtua. Kaverin huoneen ovi paukahti kiinni (ei ikkunoita auki). Ovi aukeaisi kahva meni ylös-alas ja ovi heilui auki ja kiinni. Tuota kesti ehkä korkeintaan puoliminuuttia.
Tuon jälkeen olimme todella kauhuissamme. Asunnossa ei ollu meidän lisäksi muita.
Myöhemmin (viikkoja) teimme laudan jne. Lasi rupesi liikkumaan hetken kutsumisen jälkeen. Olimme taas ihmeissämme, epäilimme että joku meistä liikuttaa lasia. Laskimme kolmeen kaikki nostivat sormensa kunnolla ilmaan lasista ja lasi jatkui liikkumista. Saimme kysymyksiin "kyllä" ja "ei" vastauksia ja numero vastauksia.
te äni jos kulet kun mun veljet ja serku säihkähti ja mun äiti ihmeteli ja käpy tipu ei tulut eikä kukan koskenut puuhun ja sen jälken kune katsoi ympärilen mun sormi oli lasisa kini ja se likui kohdale yes mä yrtin kertoa mun veljile ja serkule etä se likui ne ei kunelet ollenka ja jälken pästä ne kutelivat ne oli hämilän
onko teile käynyt noin mä en halua kokea mä ollen todela pokas ihminen en halua kuola:(
Äskeinen kopioi osan noista säännöistä yheltä sivustolta. Mut siis. En aio pelata tota peliä ikinä. Haluun yhteyden vaan yhteen ja tiettyyn henkeen.
Ei saa pelata! Haluan varoittaa nuoria. Itse en pelannut, mutta perheemme jäsen pelasi viereisessä huoneessa spiritismiä. En tiennyt hänen touhuistaan, kunnes eräänä iltana ikkunaani rapisteltiin ja tuntui, kuin jokin olisi pyrkimässä sisälle.
Aikani kuunneltuani juoksin äitini luo peloissani.
Myöhemmin yöllä heräsin uhkaavaan tunteeseen ja näin ison mustan hahmon sänkyni vieressä.
Seuraavana yönä näin saman olennon, joka seisoi oviaukossa. Rukoilin kauan ennenkuin se häipyi.
En osannut vielä silloin, lapsena yhdistää näkemääni spiritismin peluuseen. Vasta aikuisena ymmärsin asian ja yhteyden.
Paholainen haluaa vain tuhota. Pelaaminen ei ole leikkiä.
Lopettakaa heti, jos edes harkitsette.
Voitte saada ikuiset traumat, kuten serkkuni.
Hän ei selvinnyt, vaan sairastui henkisesti. Luokiteltu kroonisesti sairaaksi ja pelkää vielä 20v jälkeenkin, että paholainen yms saa hänet.
Ymmärtäkää pelin mahdollinen hinta.
Ihmisen mieli ja mielikuvitus osaa olla petollinen.