Onko sinulla spiritismi kokemuksia?
Kommentit (110)
En uskalla kokeilla ,koska se on vakavaa😱
Itse en ole pelannut peliä mutta olen kuullut kun 6 ala-ikäistä pelasi spiritismiä ja 4 meni niin sekaisin että parin päivän päästä tekivät itsemurhan.
Luin noi ohjeet, niin mietin kohtaa "verhon alta näkyy jalat".
Mitä ihmettä.
Meillä näkyisi koko tyyppi kun verhot ovat ikkunalautaan asti ja ohuet.
Ja millaiset jalat? Onko se niinkuin sarjakuvissa, kengät pilkottaa reunan alta vai mikä.
Vierailija kirjoitti:
Luin noi ohjeet, niin mietin kohtaa "verhon alta näkyy jalat".
Mitä ihmettä.
Meillä näkyisi koko tyyppi kun verhot ovat ikkunalautaan asti ja ohuet.
Ja millaiset jalat? Onko se niinkuin sarjakuvissa, kengät pilkottaa reunan alta vai mikä.
Aika hyvä kysymys kyllä jos joku ois nähny ne jalat nii ois kyl kiva jos niitä vois jotenki kuvailla mutta sanotaan että paholainen on verhon takana jos ne jalat näkyy
Voi Jeesus mitä juttuja 😂 ite tilasin tänään laudan ja aion sitä kokeilla heti kun saapuu. Itse en usko sen toimivan,mutta mielenkiinnosta kokeilen. Toivotaan että saan yhteyden ZoZoon 👌
Ouia-laudan voi ladata myös omaan kännykkään esim. Google app storesta. Toimii ainakin minulla ja saan vastauksia esittämiini kysymyksiin.
Mukavaa ajankulua yön hiljaisina tunteina.
No niin, jälleen yksi Einstein joka päättää todistaa aikuisten olevan väärässä.
Ateisti kirjoitti:
Voi Jeesus mitä juttuja 😂 ite tilasin tänään laudan ja aion sitä kokeilla heti kun saapuu. Itse en usko sen toimivan,mutta mielenkiinnosta kokeilen. Toivotaan että saan yhteyden ZoZoon 👌
Se on lelutehtaan keksintö 1800-luvulta. Haistoivat tietysti markkinaraon sen ajan muotivillityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole pelannut peliä mutta olen kuullut kun 6 ala-ikäistä pelasi spiritismiä ja 4 meni niin sekaisin että parin päivän päästä tekivät itsemurhan.
Ihan varmasti, jossain päin Amerikkaa...
Minähän en periaatteessa usko yliluonnollisiin ja pidän suurinta osaa niistä jutuista huuhaana, mutta ihan kaikesta en ole varma. Enkä lähtisi leikkimään niillä, sillä se mitä olen spiritismistä kuullut, on se, että jos sillä on ollut seurauksia niin aina se on jotain negatiivista. Jos todella olisi mahdollista saada yhteys henkimaailmaan, niin ainakin tämä tapa näyttäisi olevan sellainen, että sillä saa yhteyden vain johonkin pahantahtoiseen. Pidän suurinta osaa tästä aiheesta kerrotuista asioista psyykkisen sairauden tuotteina, mutta kaikesta en tosiaan ole varma, enkä ottaisi riskejä.
Kokeilkaa pelata hautausmaalla..
Nimi zozo kuuluu itse saatanalle
Kaikilla kauhuleffojen näyttelijöillä on tullut karmaita kokemuksia. Noissa leffoissa tapahtuu oikeasti pahoja asioita.
Heidi446 kirjoitti:
Oon itekki ollu tekemisis näis jutuis ja ne avaa ovia joita ei saa helposti kiinni. Saatana ja Jeesus on olemassa
Miksi ne ovet eivät ole aina auki, jos ne saa avattua noin helposti? Luulisi että voivat sitten aueta ilman spiritismin pelaamistakin.
Pelattiin porukalla useamman kerran n. 20 v. sitten ja toimi. Lasi liikkui reippaasti ja kaikki vastaukset, jotka saatiin meni oikein. Joihinkin kysymyksiin vastaus oli kuitenkin "ei". Pelaamisen jälkeen ei tapahtunut mitään pelottavaa, mutta enää en uskaltaisi pelata.
No siis en oo kristitty tai missää muussakaa uskonnos mut en "tykkää" täst pelist kos sillee vaik en voi olla 100% varma onks niinku tuon puoleisii voimii ja henkii olemas (niinku ei kukaa paitsi jos jollai on kokemuksel todistettui joka ei kuitenkaan oo sellane "todistus" mut ite voi tietää et onko totta vai ei) nii silti en haluu ottaa sitä riskii ja nii. Tää peli on oikeesti must pelottava mut silti ihan sika kiehtova ja en yhtää tiiä miten mul on nii paljon autokontrollia ku en oikeesti oo menny viel tollasii mukaa (ja toivottavasti en tuu koskaa menee) mut joo. Ja tota aina ku on sellasii ohjeit mite tehä niit missä pitää sanoo jotai mielessä tai äänen nii koitan oikeesti skippaa ne kos ne on nii helppo ja vaikee olla tekemättä vahingossakin et oikeesti mä en saa tietäää niit (oon muute toooooooooosi utelias nii et joo).
Mut joo ne ohjeet oli hyvät kiittii niist. (=
Moikkaaaaaaaaa!
On kyllä. Me pelattiin sitä tosi paljon teininä, sisko ja minä ja serkku.
Oli tosi hauskaa, kyseltiin kuka vastaa ja saatiin kolme eri nimeä ja kolme erilaista persoonallisuutta. Yksi oli asiallinen, toinen vähän ilkeä ja kolmas sellainen jotenkin hölmö eikö tykätty jos se tuli vastaamaan.
Nämä "henget" kertoi meille pitkät litaniat kaikenlaista, miten meidän elämässä käy yms.
Mikään ei ole toteutunut, tietenkään.
Mitään tuollaisia ohjeita tai seremonioita ei harrastettu, siitä vaan alettiin kysellä. Mutta onhan se sitten jännempää kun suorittaa rituaalit, tuntuu varmasti todellisemmalle.
Ei kannata ottaa vakavasti.
On! Lapsena asuimme metsän keskellä pienessä kunnassa ja oli myöhäinen ilta. Pimeässä keittiössä kuului kolahdus kun veitsi tipahti margariinirasiasta pöydälle. Uskovaisena lapsena tämä oli pahan hengen tekemisiä.
Nykyään aikuisena joka ei enää usko, tajuan että kyseessä oli yhdistelmä lämpötilaa ja painovoimaa. Margariini huoneenlämmössä oli alkanut veltostua ja painovoima tiputti löystyneen veitsen.