Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla spiritismi kokemuksia?

Vierailija
02.06.2012 |

Kerro ihmeessä jos on.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pelannut kerran,,, enkä enää ikinä pelaa toisen kerran.

Siis teimme laudan leivinpaperille netistä löytyvien ohjeiden mukaan. Olimme parin kaverini kanssa minun kämpälläni. Olimme kaikki mukana 100%, ja istuimme monta tuntia laudan ympärillä, mutta yhtään mitään ei tapahtunut. Lopetimme vaan pelin ja pelilaudan rypistin ja heitin roskiin. Vietimme loppuillan katsomalla tv:tä ja syötiin pizzaa. Kaverini lähtivät joskus 23.00 aikaan yöllä kotiin. Jäin yksin kotiin.

Menin nukkumaan ja heräsin siihen, kun joku vetää peittoa pois päältäni! Laitoin valot päälle ja huoneessa ei ollut ketään.  Olin aivan kauhuissani. Minulla oli tunne, että joku on huoneessa.  Ajattelin soittaa ystävälleni, mutta jostain syystä kännykän akku oli tyhjentynyt. Vaikka muistin että siinä oli reilusti akkua jäljellä. En pystynyt jäämään asuntoon , kun olin niin kauhuissani. Ajoin vanhempieni luo yöksi.

Seuraavana päivänä soitin kavereilleni ja pyysin heitä mukaan asuntooni. Kaikki oli muuten ihan normaalisti, mutta leivinpaperiin tehty pelilauta oli kadonnut roskiksesta. KAverini eivät oikein olleet varmoja uskoisivatko minua ja tapahtunutta. Koska minulla ei ollut oikeastaan mitään todisteita tapahtuneesta. Mutta itse tiedän tasantarkkaan mitä tapahtui ja en enää ikinä pelaa sitä peliä. Asunnossani ei ole tuon päivän jälkeen tapahtunut kylläkään mitään epänormaalia.  

Vierailija
42/110 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele spiritismiä kenellekään! Turvatkaa Jeesukseen, oikeaan Jumalaan, johon uskoen saatte kokea ihmeitä ja rukousvastauksia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen kokeillut. Toimii todellakin ja lasi liikkuu itsekseen. Henkimaailma on olemassa.

Vierailija
44/110 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13wee tyttö ja mulla on tosi hyvä, idis. Mä aijon tehä ite sellasen laudan ja pelata uksin kotona.

Vierailija
45/110 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tarvetta spiritismille, sillä olen lyhyen elämäni aikana tuntenut/tiedostanut ympärilläni olevaa energiaa. Tämä energia välillä pakkautuu vahvoiksi tunteiksi ihan täysin satunnaisissa paikoissa ja tilanteissa. Tällöin saattaa nähdä jonkinlaisen olennon/hengen jossain lähimaastossa. Olento/henki ei ole näkyvissä pitkään, ehkä maksimissaan pari sekuntia.

Kyseisiä tapahtumia on minulle tullut vastaan elämäni aikana parisenkymmentä kertaa. Ystäväpiirissä taikka netissä en löydä vastauksia kokemuksilleni. Perinteinen kysymys on, että "miksi minä koen tämän?". En ole yhtäkään sieluntoveria löytänyt.

Ouija voisi kiinnostaa siinämielessä, että voisi hengiltä kokeilla kysyä näistä aaioista, mutta asiaan liittyy riskinsä.

Vierailija
46/110 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei hyyi!! Sain yhteyden henkeen. Henki sanoi olevansa hyvä mutta paljastuikin pahaksi. Hän on 9 vuotias. Hän on poika. Hänen nimensä on DH. Tunnen hänet. Hän ei ole minulle sukua. Yritin pyytää lupaa lopettamaan pelin 3 kertaa jolloin hän vastasi ei. Toistin viisi kertaa sanat: jeesuksen kristuksen nimeen lopeta ja kysyin uudelleen lupaa poistua. Tällä kertaa sain luvan.

Vierailija
47/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehny tänään laudan, ja siis leivinpaperista. Mul on ihan normi lasi, joka on mun mielestä ihan siis kevyt. Ja mul on yks kynttilä, nii aijon kokeilla. Tietysti siis peritän ikkunan, ja sit mun peilin.

Vierailija
48/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole spiri tismi koke muksia.

Vierailija
49/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole spiri tismi koke muksia.

No sit ei tartte laittaa kitään, opettele kirjoittamaan. Siis kun kirjoitat, ei noiihin tule tuollaisia.

Vierailija
50/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokeillut.

Pelattiin kerran muutaman kaverin kanssa kerrostaloasunnossani. Leivinpaperille tehtiin se "lauta". Tehtiin kaikki ohjeiden mukaisesti. Istuttiin parikin tuntia, mutta mitään ei tapahtunut.

Lopetettiin peli ja istuttiin loppu-ilta ja juotiin vähän alkoholia yms. Kaverini lähtivät. kotiin ja menin nukkumaan.

Herään 3 aikaan yöllä siihen, että kissani naukuu ja ääntelehtii.  Menen katsomaan ja se naukuu eteisen peilille. Jostain syystä spiritismi kokeilu tulee mieleen ja en uskalla edes katsoa peiliin. Jos siellä onkin joku? Laitan kissan kylpyhuoneseen ja jatkan uniani.

Hetken päästä herään siihen, että tuntuu silti kuin joku vetäisi peittoa pois päältäni. Nousen ylös säikähtäen, mutta en näe ketään. Kierrän asuntoni ja huomaan, että eteisen peili on selkeästi likaantunut jostain kumman syystä. Puin päälleni ja lähdin pois asunnostani. 

Seuraavana päivänä kerroin kaiken kavereilleni ja menimme yhdessä asuntooni. Peili ei ole enää likainen ja kaikki muukin vaikuttaa normaalilta. En enää ikinä kokeillut spiritismiä ja eteisen peilin heitin roskiin. Voi olla että kuvittelin koko jutun, mutta en ole ikinä ollut niin peloissani, kuin sinä yönä. 

Vierailija
51/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin yksin spiritismiä kotona kynttilöiden valossa ja itse raapustin pelilaudan. Kyselin asioita ja menin lukkoon enkä keksiny kysymyksiä. Pyysin saada poistua mutta se halusi mun olevan siinä yli 30 min vielä senkin jälkeen. 2 kertaa se kielsi mua lähtemästä ja se pyysi mua kysymään lisää asioita. Tunsin vahvan tunteen että joku oli läsnä ja mulla alko 2 kertaa huippaamaan todella pahasti. 

Kun sain luvan poistua oli helpotus, mutta nyt seuraavana päivänä ko yritin ottaa selvää muitten kertomuksista ja asiaan liittyviä juttuja, musta tuntuu niin ku joku koittaisi saaha mua pyörtymään ja toisinaan tuntuu että kuristun ja selkää koskee ja kättä puristaa. Olen pyytänyt henkiä poistumaan mutta nyt olen melko hukassa mitä teen seuraavaksi. olo on melko ahdistettu. 
Suosittelen että jos joku haluaa sitä spiritismiä kokeilla, on sellasen kaverin seurassa jolla on aikaisempaa kokemusta asiasta.

Minä taas suosittelen, että vain henkisesti terveet ryhtyvät leikkimään huuhaajuttuja.

Vierailija
52/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:25"]

32v mies vastailee. On paljon. En edes ole hakeutunut tuollaisiin tilanteisiin. 

Näen auroja ihmisistä ja huomaan paljon energiaa ympärilläni. Huomaan taustalla sellaisia sieluja, jotka eivät ole päässeet kiertoon vaan ovat jumissa. Säälin heitä. Kaikki tälläiset kokemukset aiheuttavat katkoksia sosiaalisissa suhteissa ja saatan vaikuttaa poissaolevalta. Tunnistan myös entisen mieheni, johon koen paljon vetoa. Hän on nykyään nainen. 

Olen paikallistanut myös entisiä siskoja ja veljiäni ja myös vanhempiani entisistä vaelluksista. Esimerkiksi nykyinen kissani on kaukausen elämäni isoisä. Suren hänen kohtaloaan. Hän oli merimies. 

Niin, tässä kohtaa useimmat hakeutuisivat neurologin ja psykiatrin vastaanotolle...

Jep, toivottavasti kissa tulee asianmukaisesti hoidettua kuitenkin.

Vierailija
53/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin alakerrassa kun kaksi kaveriani ja toisen kaverin poikaystävä pelasivat vintillä , tulivat alas naureskellen että "arvaa mitä, pelkuri, ei se lasi ois ees liikunut ellei Jukka ois töninyt sitä, ei mitään pelättävää!"  Oli loppukesä, yläaste ja koko elämä edessä..

Pari viikkoa myöhemmin tämä poikakaveri kuoli ajettuaan mopolla ulos tieltä, tapausta todistaneen autoilijan mukaan poika väisti jotain mitä hän ei nähnyt.  Kaverini, se tyttöystävä alkoi kärsiä unettomuudesta ja kuulla jotain ääniä, saattoi toki olla ihan surustakin sekaisin kun kuitenkin suhde oli ollut aika vakava. Mutta sitä en osaa selittää, miksi sen kaverini jonka luona pelattiin kotona alkoi pamahdella  järjestään lamput ja telkkari huutaa öisin omia aikojaan alakerrassa...

Vierailija
54/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päivällä ja leivinpaperilla olen pelannut ilman pentagrammeja tai sääntöjä. Kyllä lasi liikkui, mutta ei sieltä mitään kummempia vastauksia tullut.

Vierailija
55/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hihhulointia ja Jeesuksesta jauhamista ketju täynnä. Miten spiritismi muka liittyy Jeesukseen tai kristinuskoon.

Vierailija
56/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut nuorena pelattua. Repesin kun luin jonkun kirjoittamasta säännöstä että lupa pitää pyytää lopetukseen tai keskeytykseen. Me kyl keskeytettiin jos tuli vessahätä, röökitauko tai telkussa alkoi hyvä ohjelma. Ilman lupia. 

Vierailija
57/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme hihhulointia ja Jeesuksesta jauhamista ketju täynnä. Miten spiritismi muka liittyy Jeesukseen tai kristinuskoon.

Liittyy, Raamattu kieltää henkiin yhteyden ottamisen. Jeesus on ainao joka voi auttaa eroon pahoista hengistä jos niitä on erehtynyt kutsumaan seuraansa.

Vierailija
58/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on tosi kiehtovia juttuja. Miksi ihmiset kertovat tällaisia asioita? Mistä ne niitä keksivät? Voiko ne olla totta...

Vierailija
59/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin kerran kahden kaverini kanssa. Mitään ei tapahtunut. Ei jäänyt traumoja kenellekään, vaikka toki kokemuksena oli ihan jännittävää. Pelin jälkeen katottiin hetki telkkaria ja juteltiin niitä näitä. Sitten kaverit lähtivät omiin koteihinsa ja minä menin nukkumaan.

Vierailija
60/110 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Et voi koskaan tietää mikä belsepuubi sieltä laudasta ujuttaa lonkeronsa alitajuntaasi.