Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surisisisiks sää jos mä kualisisi?

Vierailija
24.07.2007 |

Murrekeskustelun innoittamana tuo otsikko. Jos kerron jotain itsestäni omalla murteellani niin tunnistaisitko mistä olen?



Mä oo kolme lapse äit. Mul o kaks poikka ja yks lik (tai flik jos oikke sanotaa).

Mä ole kotiäitin, hoira nii oma lapse ku naapurinki kakara täs päivä mitta.

Iltasel mä tykkä kovast käyr lenkil tai vaik paril siideril flikkakaverette kans.

Tos rannas o ainakki muutam hyvä paik mis soiteta kivaa musikkiiki.

ja kivast saa nollatu pääs ku otta hetke oma aikka mukulist. Sit jaksa taas seuraava päivä naama hymys (ettei irves tartte ol), vaiks joskus kyl iha oikke alkaa tyäelämääki kaippama. Tos mä mun ukkol sanosi yks ilt, et olis se vaan nii kiva taas pääst ämmitte kans tyäpaikal juaruma.

Mahtaaks kukka täst näyttest tunnista et mist päi mää ole?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ush?

Eikö tuo ole aika hauskan kuuloista noin loppuunsa?

Vierailija:


Ush.

Vierailija
2/7 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


' '

Mä oo kolme lapse äit. Mul o kaks poikka ja yks lik (tai flik jos oikke sanotaa).

Mä ole kotiäitin, hoira nii oma lapse ku naapurinki kakara täs päivä mitta.

..

Mä taas meen just ens kuus duuniin pitkän vapaan jälkeen. Muksu pääs onneks tohon lähitarhaan mihin mull on helppo viedä se. Siit sitten dösällä stadiin ja sporalla pari pysäkkii. Matkoihin menee sellaset kolme varttia, ei paha.

Ja mikähän on mesta?

Vierailija
4/7 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törnävän mielisairaalasta?

Vierailija
5/7 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Terveissi kaikil tääl Pasklahre rannalt!! (Kaupungilahre, jos oikke sanotaa)

Paikkunt o siis Uuskaupunk.

No, toi otsikko tai kyl ol enemmä turkulaine ;)

Vierailija
6/7 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit oot suomen virolainen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ush.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän