Toinen nainen on ihastunut mieheeni!
Lähettelee melkoisia tekstiviestejä ym. Mies on jotenkin niin ystävällinen ja avoin että on vastannut nätisti ja kun tää nainen haluaa nähdä niin mies suostunut siihenkin. Nyt kun tajusin mikä homman nimi perui tapaamisen. (Naisen piti tulla kahville entiselle työpaikalleen katsomaan miestäni).
Nyt kyllä odotan että mieheni ei ole enää tekemisissä hänen kanssaan. En ole tajunnut aiemmin, ovat olleet työkavereita. Mutta mies haluisi vielä tietää mitä asiaa tällä on. Ja tosiaan lähetellyt tuhmia viestejä miehelle.
En oikein tiedä mitä ajatella. Ensin luulin miehen pettäneen, mutta kyllä nyt uskon ettei ole. En sitten tiedä onko jotain peliä ollut, miehen puolelta kuulemma ei mutta...
Tiedän et mieheeni on helppo ihastua on hirveän avoin ja välitön.
Kommentit (39)
nyt vaan ikävä kyllä luulen että miehellä on jotainmuutakin mielessä naisen suhteen.
Miksi se ei halunnut kertoa sulle noista sen naisen viesteistä?
MInkä tyylisiä ne oikein oli?
Vierailija:
En vain enää usko että mitään sen vakavampaa olisi tapahtunut. Olen ollut samassa paikassa töissä, tunnen työkaverit ja jos jotain kummempaa olisi, uskoisin kuulleeni joltain.
ap
...miksei kertonut noista viesteistä. Tiedän että on lähetellyt vastaavia aiemminkin mutta nämä ovat kuulemma astetta pahempia nyt kun jäi pois työpaikalta.
ap
Tai ainakin sen näkisi erilaisesta suhtautumisesta minuun. Tiedän sen. Tunnen nämä ihmiset liian hyvin.
ap
En ymmärrä hänen motiivejaan tuohon tökeröön käytökseen, haluaakohan vain testata josko jonkun varatuista saisi vampattua?
Tällä naisella on oma perhe, aviomies ja lapsi. Siksi hieman ihmetyttääkin. Vittuunnuksissani ajattelin jo miehelle viestin laittaa mutta jospa nyt en kuitenkaan... :D
En yhtään osaa sanoa kohdistuuko tämä muihinkin vai vain mieheeni
ap
en mä kyllä mitään panoviestejä lähettelis miehelle jonka kanssa ei olis ollut jotain säpinää - siinä olis se riski että mies kertois muulle työporukalle ja mä joutuisin naurun alaiseksi....
eli mä lähetän viestejä vaan niille miehille jotka pitävät niistä.
tämä tapahtuu? Valota vaikkaedes ilmansuunnilla...
Nainenkin hakee seikkailua omaan avioarkeensa.:( Se vois tehota, että sä laitat kohteliaan viestin sille naiselle, jossa kerrot, että sun mielestä on asiatonta lähetellä intiimejä viestejä miehellesi. Ja voit vaikka kysäistä, tietääkö hänen aviomiehensä asiasta.:)
hyvin pahoillani jos kyseessä on mies jolle minä olen laittanut sekstistisiä viestejä...
Minulla on perhe ja hänellä on perhe. Meillä on kuitenkin ennen näitä perheitä ollut kiihkeä suhde.
uskallan laittaa aina silloin tällöin viestin koska tämä mies on ihan mukana näissä ... ja välillä itse soittelee minulle ja kertoo hyvinkin rivoja juttuja.
Joten muistakaa vaimot että harvemmin niitä keittoja ihan yksinään keitellään, vaikka mies sanoisikin että ei voi sille mitään että muut ottaa yhteyttä....
jos sinä teet näin niin joku toinen voi tehdä noin. ihmiset on erilaisia.
itse olen tuttavapiirissäni törmännyt kahteen mieheen, jotka hulluna " iskivät" varattuja naisia, omia tuttujaan. toinen oli hulluna rakastunut kaverinsa tyttöystävään ja osti ko. naiselle ihmeellisiä lahjoja yms. nainen ja kaikki olivat tilanteesta kiusaantuneita.
toinen tyyppi taas on ihan patologinen, rakastuu kuulemma kaikkien kavereidensa tyttöystäviin ja vaimoihin, jos vaan viettää yhtään enempi aikaa heidän seurassa. ja todellakin käyttäytyy ihan häpeämättä avoimen ihastuneesti.
muut tuntemani miehet eivät ikinä tekisi näin, nämä kaksi tekevät.
mä tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani, ylipäätään missään asiassa. Mun kohdalla näin ja tottakai joku toinen voi tehdä toisin.
Mutta kyllä aika paljon on siitä miehestä kiini ja miten sille stopin laittaa.
Jos ei haluaisi niitä viestejä niin soittaisi oman vaimonsa kuullen tälle entiselle työkaverille ja kertoisi ettei halua enää viestejä. Tämä olisi kunnioittavaa käytöstä vaimoa kohtaan.
Ei tollasta oo pakko kestää minkään miesten selittelyjen takia.
nro 33
niin ei mitään seksiä ainakaan. Sen tiedän. ihastumisesta tms en osaa sanoa. Miehellä on ollut aina ehdoton ei pettämiselle. Mutta en sano tietenkään ei koskaan.
Siksi on ollut ystävällinen kun on alainen, kuulemma. Että voi huumoria heittää, ja olla avoin.
etkö voi kertoa? etelä- itä-, länsi- vai pohjoissuomi?
Ja mies ei ikinä myönnä, vaikka silmämunia kaivettaisiin ulos. Et kai sä aina ole ollut " ylitöissä" vahtimassa?
mä oon varma että tää on suomen turuuuuuus
ehdottomasti tietää ettei mitään olisi ollut. Ei kukaan voi ikinä muutenkaan varmaksi tietää pettääkö toinen. Luottamus pitää olla, ja ihme kyllä vielä on. Ei ihan helposti alaisen kanssa ryhdytä hommiin, joku saa ennenpitkää tietää ja taatusti aiheuttaa kateutta työpaikalla.
ap
jotka ovat ihan rakastuneita, vaikkei mitään ole edes tapahtunut.
jotkut naiset kuvittelevat liikoja, jos mies on ollut heille ystävällinen jne. ja sitten alkavat lähetellä viestejä, joissa kertovat ikävöivänsä. Jos ovat olleet joskus vielä samassa työpaikassa, niin ikävä voi liittyä myös siihe, että nainen on lähtenyt sieltä pois, eikä näe enää miestä. Tiedän pari tapausta, joissa nainen oikeasti on kuvitellut jotain muuta, vaikka todellisuudessa mies ei ole ollut pätkääkään kiinnostunut.