Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen on ihastunut mieheeni!

Vierailija
23.07.2007 |

Lähettelee melkoisia tekstiviestejä ym. Mies on jotenkin niin ystävällinen ja avoin että on vastannut nätisti ja kun tää nainen haluaa nähdä niin mies suostunut siihenkin. Nyt kun tajusin mikä homman nimi perui tapaamisen. (Naisen piti tulla kahville entiselle työpaikalleen katsomaan miestäni).

Nyt kyllä odotan että mieheni ei ole enää tekemisissä hänen kanssaan. En ole tajunnut aiemmin, ovat olleet työkavereita. Mutta mies haluisi vielä tietää mitä asiaa tällä on. Ja tosiaan lähetellyt tuhmia viestejä miehelle.

En oikein tiedä mitä ajatella. Ensin luulin miehen pettäneen, mutta kyllä nyt uskon ettei ole. En sitten tiedä onko jotain peliä ollut, miehen puolelta kuulemma ei mutta...

Tiedän et mieheeni on helppo ihastua on hirveän avoin ja välitön.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta ap...

Vierailija
2/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuntuu että JOTAIN tässä takana on

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on myös aivan liian avoin ja ystävällinen.

Vierailija
4/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käske sen valita haluaako loukata tuota naista vai sinua, että sinä tasan tarkkaan loukkaannut vähän helvetisti jos vielä pitää yhteyttä ko. naiseen. sano että tuo nainen tekee sinusta täydellisen pellen lirkutellessaan miehellesi miehen mitenkään estämättä.

Vierailija
5/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä tänne viestitti? Jos olet niin viestit joissa kerrotaan, kuinka nainen on nähnyt tuhmia unia miehestäsi ja ikävöi häntä jne.. jne.. kyllä kertovat, ettei miehesi nyt ihan viaton asiassa ole. Ei kukaan uskaltaisi lähetellä tuommoisia viestejä ellei jotain olisi jo tapahtunut.

Vierailija
6/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

päivänä tänne viestitti? Jos olet niin viestit joissa kerrotaan, kuinka nainen on nähnyt tuhmia unia miehestäsi ja ikävöi häntä jne.. jne.. kyllä kertovat, ettei miehesi nyt ihan viaton asiassa ole. Ei kukaan uskaltaisi lähetellä tuommoisia viestejä ellei jotain olisi jo tapahtunut.

Vierailija
7/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a viestiä olisi lähettänyt.

Joten ainut sinisilmäinen tässä taidat olla sinä ap. joka uskot miehesi viattomuuteen. =)

Vierailija
8/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE HALUAA KOKEILLA SAAKO NAPATTUA UKKOMIEHEN SUORAAN VAIMON SILMIEN ALLA. miehesi on hyvä kohde hänen testata viehätysvoimaansa, koska on avoin ja pikkuisen pöljä (sori) ja sikäli helposti lähestyttävissä. pelin saa nopeasti käyntiin.

Vierailija
9/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla onkin kyllä luotettava mies.

Vierailija
10/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiukuttaisi, ja mulla on hyvä liitto enkä ole ikinä tuntenut muskasukkaisuutta miehestäni.

Vierailija
11/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä nyt vain se äijä sanomaan sille naiselle, että kiitos, mutta ei kiitos.

Ja jatka elämääsi miehesi kanssa.

Vierailija
12/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että miehesi ihan silkkaa kiltteyttään ja avoimuuttaan menee tapaamaan naista, joka selvästi on ilmaissut tahtonsa ryhtyä suhteeseen miehen kanssa????!!

Ei noin sinisilmäistä vaimoa voi ollakaan....

Vierailija
13/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä nainen on siis mieheni entinen alainen ja tietää minut ja sen että meillä 2 lasta joista toinen kuukauden. Miehelleni muutkin lähettelevät kuulemma satunnaisesti jotain viestejä (henkilöstöpäällikkö olikin aikanaan maininnut että hänen avoimuutensa ja ystävällisyytensä ei voi tuoda esimiesasemassa vaikeuksia), mutta ei ole tästä kyllä mulle kertonut! JÄI SIIS KIINNI!

Meillä on mennyt hiukan huonosti viime aikoina ja siksi oli kuulemma imarreltu tuollaisista viesteistä.

Mies olisi taas kuulemma vilpittömin mielin tavannut (siis työpaikalla ylityöaikana!!!!!!!!!!!), mutta kielsin ja nyt saankin kuulemma lukea kaikki viestit mitä tulee ja luin myös mitä tälle vastasi jne. Siis uskon ettei mistään vakavammasta ole kyse.

Eikä tämä ole varsinaista mustasukkaisuutta minun puoleltani, en vain oikein tiedä mitä ajatella.

Vierailija
14/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tapaamaan, vaan kun mies on ylitöissä (ei yksin), tämä nainen tulee käymään työpaikalla kun sillä on jotain asiaa. Mulla voi olla vähän sekavia sanamuotoja.

ap

Vierailija
15/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun miehelle kerran alkoi puolituntematon nainen kirjoittelemaan, mieheni siis näytti kaikki viestit minulle. Samoin hän vastasi näihin viesteihin kun minä olin vieressä. Alkuun yritti olla ystävällinen, että kiitos mutta ei kiitos. Viestejä naiselta vain tuli ja tuli, sitten lähetti tosi ilkeän viestin, mutta kas, sekään ei vaikuttanut!!!

Lopulta auttoi vain se, että mies ei kerta kaikkiaan reagoinut mitenkään, viestien tulo loppui.

Kuulin myöhemmin samasta naisesta, että kirjoitteli viestejä muillekin (ainakin 3 muulle) varatuille miehille ja yritti tunkea suhteen väliin. (kaikkia yhdisti se, että miehet eivät o ikeastaan edes tunteneet naista)

Tää nyt ei varsinaisesti liity ap:n juttuun ja toivon todella, että nainen jättää teidät rauhaan, eikä ole häiriintynyt niinkuin tuossa meidän tapauksessa. Mutta pointti nyt oli, että aina se ilkeästikin sanominen ei välttämättä auta, jos toinen kokee olevansa niin rakastunut.

Vierailija
16/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei edes harkitsisi mennä tapaamaan tätä naista, vaan olisi heti alkuunsa soittanut naiselle, ja jämäkästi ja avoimesti kieltänyt tätä enää ottamasta yhteyttä.

Vierailija
17/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on supliikki ja näennäisen avoin, niin osaa sullekin puhua " oikein" . Mun lähipiirissä on useitakin tapauksia, joissa ei IKINÄ uskoisi niiden miesten pettävän.

Vierailija
18/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä viedä kuin pässiä narussa, eli " takes txo to tango" .

Kun aina kuulee välillä että toinen nainen tuli ja nappasi...

Vierailija
19/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on joskus sanonutkin että on hyvä valehtelija eli tiedän että onnistuisi häneltä sekin ja olen sen todennutkin.

En vain enää usko että mitään sen vakavampaa olisi tapahtunut. Olen ollut samassa paikassa töissä, tunnen työkaverit ja jos jotain kummempaa olisi, uskoisin kuulleeni joltain. Kotona on kuitenkin töiden jälkeen eli liiemmin vapaa-aikaa tai ylitöitä ei ole viime aikoina todella ollut. Ensin mietinkin että onko jotain mutta keskustelujen, viestien lähettämisen ym jälkeen alan uskoa ettei.

Mies on auttanut tätä naista harrastuksen kanssa, heillä siis sama harrastus ja tehnyt tälle kokeilumielessä liikunta- ja laihdutusohjelman. En tiedä onko kaikki tuo avuliaisuus ja ystävällisyys ollut naiselle merkki siitä että miehellä olis enemmänkin tunteita tätä kohtaan. Vähän liian avulias ja ystävällinen tuo mies nyt ehkä on ollutkin.

ap

Vierailija
20/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä tuota toista naista syytä, kyllä se mies aina jollain tavoin syypää on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi