Baarissa lauma miehia jutteli naisista.. Heidan mielestaan tissittomia ja perseettomia lautoja ei arvostettu kovin korkeelle..
Istuttiin likkaporukalla viereisessä pöydässä, ja äijät siinä kovaan ääneen jutusteli. Kuulemma naisella pitää olla muotoja! Meitä uhkeita naisia he ihailivat, ja jos jonkinlaista tarjousta pukkas ;)
Oli kyllä hyvä kuulla totuus miesten suusta!
Kommentit (84)
Kyllä ne miehet kuule puhuu naisista, ja naisten muodoista.. Ehkä eivät ole sun aikana kehdanneet.. Ehkä ovat säästeleet sua, tai jotain.. Ja KAIKKI miehet on miehiä! (kuten jo aiemmin mainitsin, niin nämäkin miehet olivat oikeenkin asiallista väkeä, ei mitään retkuja moukkia.
-ap-
[/quote]
Voi luoja, mä en edes ole hoikka, mutta tollasia " miehiä" , en ikipäivänä huusholliini ottaisi, ja vielä muka asiallisia? Okei!
se on itsekunkin alettava kusettaa itselleen, että läski viehättää. Eihän hoikkia millään riittäisi kaikille, ja ainoatkin hoikat vie tietenkin hoikat miehet.
Vaikuttaa siltä, että luulet, että miehen löytäminen on kiinni pelkästään kiloista. Ei se ole. Sulla saattaa olla vielä toivoa (paitsi jos älysi on kirjoitustesi tasolla), vaikket miesten päiväuni olekkaan.
eivät olleet moukkia. Just - taitaa olla meillä varsin erilaiset näkemykset moukkamaisuudesta. Saattoivat muuten pilailla kustannuksella. Lihavat joutuvat usein yllättävän julkean pilkan kohteeksi ravintoloissa. Tiedän tämän, koska yhdessä vaiheessa liikuin paljon baareissa lihavan ystäväni kanssa.
Toinen tykkää tummasta, toinen vaaleasta. Toinen näkkileivistä, toinen vähän muhkummasta.
Mulla on b-kuppi, pieni pylly, pituutta 172 cm ja painoa 52 kiloa. Silti onn miehiä riittänyt aina. Yksin ei ole ravintolassa tarvinnut olla, ja on niitä kiinnostuneita ollut muuallakin.
Mä en missään nimessä haluaisi isompia rintoja, tai iso pyllyä (sitä en todellakaan).
Joo, välillä tekee ahdasta kävellä esim. junan käytävällä, mutta muuta haittaa en nyt isosta pepustani keksi. Mun peppu on upea:)
Ei ole miehestä puutetta ollut..
-ap-
Vierailija:
Kommenttinihan oli nimenomaan, että laatumiehet eivät julkisesti, kovaan ääneen, kommentoi naisten avuja tuohon malliin.Mutta jälleen, tapamme määritellä junttimies on varmaan aika erilainen.
t. 19
Ja määrittele sun junttimies!! Nämä " junttimiehet" oli Kaivohuoneella.. Tosi juntteja. Kaikki pääkaupunkiseudulta ja kouluttautuneita, ei mitään remppareiskoja tai maajusseja, niin ku teidän ihqut miehet on..
Ei ole koskaan tarvinnut häpeillä, eikä liiemmin itsekseen aikaa viettää.. Ja juu, tosi läski olen.. 168cm 75kg.. Armoton valas :D
Tääl on nyt monella kadonnut tän ketjun alkuperänen pointti! Tämä ei ole " läskikeskustelu" , tässä puhutaan naisellisista muodoista!
-ap-
Mutta kyllä sä aika painava olet!
Vierailija:
Mutta kyllä sä aika painava olet!
Ne on kato ne muodot.. Niinku jo aiemmin mainitsin, niin tulkaa ihmeessä piipahtamaan, ja katsastamaan..
-ap-
kerrohan ap, mikä tämän keskustelun pointti oikeastaan on? Mä olen nyt sivusta seurannut tätä kiistelyä, ymmärtänyt(kö?) että haluat kertoa että miehet haluaa muodokkaita naisia? Ei siis lihavia, vaan isotissisiä ja isopyllyisiä?
No edelleen mietityttää että mikä koko keskustelun tarkoitus on?
Vierailija:
Tääl on nyt monella kadonnut tän ketjun alkuperänen pointti! Tämä ei ole " läskikeskustelu" , tässä puhutaan naisellisista muodoista!-ap-
Miehet ehkä tosiaan tykkää että on edes vähän muotoja, mutta läskistä ne ei tykkää. Joten tuskin sua kukaan sillä silmällä vilkuilee. Mätisäkki sä olet ja mätisäkkinä pysyt.
Ja nyt täällä kaikki " tavikset" sekos ihan totaalisesti.. ;) Hauskaa on ollut kyllä. Thanks kaikille osallistujille. Mä lähden nyt miehen kanssa saunaan! Moi moi! -ap-
Vierailija:
kerrohan ap, mikä tämän keskustelun pointti oikeastaan on? Mä olen nyt sivusta seurannut tätä kiistelyä, ymmärtänyt(kö?) että haluat kertoa että miehet haluaa muodokkaita naisia? Ei siis lihavia, vaan isotissisiä ja isopyllyisiä?No edelleen mietityttää että mikä koko keskustelun tarkoitus on?
Vierailija:
Tääl on nyt monella kadonnut tän ketjun alkuperänen pointti! Tämä ei ole " läskikeskustelu" , tässä puhutaan naisellisista muodoista!-ap-
Vierailija:
Miehet ehkä tosiaan tykkää että on edes vähän muotoja, mutta läskistä ne ei tykkää. Joten tuskin sua kukaan sillä silmällä vilkuilee. Mätisäkki sä olet ja mätisäkkinä pysyt.
Kyllä sussakin varmaan jotain nättiä on..!
Miehes on ilmeisesti sokea, sekä kuuro.
Siis, kun mies haluaa panolle, niin totta mooses se kertoo just tasan mitä se nainen haluaa kuulla, ei sillä totuuden kanssa ole mitään tekemistä!! Jos siinä olisi ollut pöydällinen hoikkia tyttöjä, niin kohteliaisuudet olisi lentäneet silloinkin... =DDD
Vierailija:
Meitä uhkeita naisia he ihailivat, ja jos jonkinlaista tarjousta pukkas ;)Oli kyllä hyvä kuulla totuus miesten suusta!
mitä tästä siis voidaan päätellä...makuja on monia. Ap:n nyt täytyy jostain syystä pönkittää omaa itstuntoaan jonkun muutaman miehen kommenteilla. Etpä ole kovin usein tainnut saada kiloistasi, anteeksi muodoistasi positiivista palautetta, kun noin leijut joidenkin ventovieraiden jutuista. Eli mitenköhän noin enimmäkseen kuitenkin on, taitaa hoikilla kuitenki olla enemmän valinnan varaa? Ja olen aivan samaa mieltä tässä ketjussa kirjoittaneen kanssa, että täytyy olla tosi juntteja ääliöitä, kun tollasta jauhavat kovaan ääneen. Eli et ap saa noista kommentoijista fiksuja ja asiallisia typpejä tekemälläkään.