Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baarissa lauma miehia jutteli naisista.. Heidan mielestaan tissittomia ja perseettomia lautoja ei arvostettu kovin korkeelle..

Vierailija
23.07.2007 |

Istuttiin likkaporukalla viereisessä pöydässä, ja äijät siinä kovaan ääneen jutusteli. Kuulemma naisella pitää olla muotoja! Meitä uhkeita naisia he ihailivat, ja jos jonkinlaista tarjousta pukkas ;)

Oli kyllä hyvä kuulla totuus miesten suusta!

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää, että mun mies on tyytyväinen mun kroppaan ja niin onkin. Siis miksi mä haluaisin, että joku tuntematon mies pitää mun vartalosta? Tiedän, että joidenkin itsetunnolle se on tärkeää, muttei minun.

Vierailija
22/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luuletko tosiaan, että miehet ei " äijäporukalla" puhu naisista ???

Huomaa, ettet ole ollut keskusteluissa mukana koskaan..

Tässä ei todella ole kyse läskeistä, vaan MUODOISTA! Mun kilot, joita on 75 pituuteen 168, eivät todellakaan vaivaa mua.. Päinvastoin ;)

Ja on todella ikävää jos sinulla on kompleksi lautatisseistä, mut tiätkö, aina on ne silikonit mahdollisuus laitattaa.. Tietenkin, jos ei ole rahaa, niinse on pienoinen este..

-ap-

Itselläni on niitä muotoja, ja totuuden nimissä on myönnettävä että muutama liikakilokin. En silti lähtisi haukkumaan hoikempaa kanssasisarta laudaksil. Sinä niitä komplekseja aiheutat, ja kaltaisesi huonon itsetunnon omaavat naiset.

Vaikutat nuorelta ja tyhmältä, kasva aikuiseksi!

Ja ne " miehet" siellä kapakassa oli pikkupoikia, ei miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet iskee ravintolasta herkimmin sellaisia naisia, jotka näyttää antavan helposti eikä välttämättä viehättävimpiä.

Vierailija
24/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne TISSIT ON LAPSIA VARTEN! (säälix käy jos pitää aikuisua miehiä imettää!:)

ja se PERSE ON ISTUMISTA JA ULOSTAMISTA VARTEN! (säälix jos ei ole muuta millä mässäillä kuin oma paskareiän ympäryksen liha! hyi!)

niin! kauneus on katoavaa. tulkaa 20-vuoden päästä tänne kehuu niitä C-kupin riipputissejänne jotka roikkuvat navassa! silloin minäkin pientä B-kuppia kantava näytän hoikalta ja nuotelta ilman noita roikkuvia nahkapusseja! hah hah haa! ( on nuo naiset niin pinnallsia ja itseriittosia,blääh!)

Vierailija
25/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat, ei mitkään tissit. B-kuppi, olen siro ja pieni. Miehet tykkää. En mistää hinnasta tahtoisi isoa persettä tai tissejä! Iso on rumaa naisessa! Ja se että on pienet rinnat, ei tarkoita sitä että rintoja ei olisi ollenkaan.

Isotissit ja perseet tekee näitä typeriä aloituksia, teillä on huono itsetunto ja kun joku vähän kehuu, niin kyyneleet silmissä kirjoittelemaan vauvapalstalle, miten ihanaa on kun joku tykkää " muodoista" . Säälittävää!

Vierailija
26/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä heitä vahdataan enemmän. Enkä siitä katkera ole, se on ihan luonnollista.

Vierailija
27/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frostell, Marilyn Monroe, Jessica Simpson)

Vierailija
28/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset kertoo ihan muuta. Rinnat saattaa näyttää vaatteet päällä hyvemmiltä, kun on isommat. Mutta ilman paitaa ja rintsikoita, kiinteät ja pienemmät on paljon kauniimmat. Iso perse ei oo ikinä hyvän näköinen.

Vierailija
29/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jakaa vyötärön ympäryksen lantion ympäryksellä saa luvun ja mitä lähempänä luku on 0,66 sen parempi...siis tutkimusten mukaan mihen viehättämisessä. Skaala on 0,66-0,75, silloin on tiimalasivartalo.

Vierailija
30/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tykätään kiira korvesta. Pieniä ja hoikkia naisia, älkää unohtako tätä!

Vierailija
31/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö...Kiira lihaksikas ja Viivi topheavy.

Vierailija
32/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pitihän tietty jotain heti keksiä, viittaan lihaksiin.

Vierailija
33/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. Toki oli ennenkin ollut suosittu, mutta nyt ystäväni koki jo ajojahtia. Että kaipa ne isot rinnat kiinnostaa miehiä. Itse en ikinä ottaisi silikoneja.

Vierailija
34/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni on sitä mieltä, että silikonit kertovat enemmänkin bimboudesta, eli helppoudesta, ja sen vuoksi miehet vainoaa. Luonnollisuus, niin pieni, kuin suurikin povi, on kauneinta.

Vierailija
35/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
36/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, jos ystäväsi ei pukeudu provosoivasti. Yleensä silikonit ottaneet tuppaavat tekemään niin=tissit hyllylle :). Sitten toi onkin jo aika empiiristä. ;)

43

Vierailija
37/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ajattelee noin ulkonäöstä. Vanhemmat ihmiset osaa jo arvostaa jotain muutakin.

Mua nauratti parikymppisen sukulaispojan kommentti Janinasta, on kuulema " vanha ja plösö" .

Itse olen jo kolmikymppinen äiti, tykkään olla nätti, mutta ei mun elämä pyöri enää pelkän ulkonäön ympärillä. Oma mies tykkää ja se riittää mulle, eikä mua todellakaan kiinnosta mitä mieltä naapurin mies, tai jonkun ravintolapöydän asiakkaat on mun ulkonäöstä tai jonkun muun.

Vierailija
38/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei minuakaan. Olen 28 kohta kahden lapsen äiti.

Vierailija
39/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskillähän niitä muotoja on ihan yhtä paljon kuin laudallakin.

Vierailija
40/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten menen kohotusleikkaukseen. Kyllä, olen turhamainen.