Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baarissa lauma miehia jutteli naisista.. Heidan mielestaan tissittomia ja perseettomia lautoja ei arvostettu kovin korkeelle..

Vierailija
23.07.2007 |

Istuttiin likkaporukalla viereisessä pöydässä, ja äijät siinä kovaan ääneen jutusteli. Kuulemma naisella pitää olla muotoja! Meitä uhkeita naisia he ihailivat, ja jos jonkinlaista tarjousta pukkas ;)

Oli kyllä hyvä kuulla totuus miesten suusta!

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luuletko tosiaan, että miehet ei " äijäporukalla" puhu naisista ???

Huomaa, ettet ole ollut keskusteluissa mukana koskaan..

Tässä ei todella ole kyse läskeistä, vaan MUODOISTA! Mun kilot, joita on 75 pituuteen 168, eivät todellakaan vaivaa mua.. Päinvastoin ;)

Ja on todella ikävää jos sinulla on kompleksi lautatisseistä, mut tiätkö, aina on ne silikonit mahdollisuus laitattaa.. Tietenkin, jos ei ole rahaa, niinse on pienoinen este..

-ap-

Luepa viestini uudestaan ap. Olen ollut monissa miesten keskusteluissa mukana ja kuullut ronskejakin juttuja mutta en koskaan ole joutunut kuulemaan naisten tissejä/persettä arvostelevia juttuja.

Arvaapa miksi. Seuralaiseni ovat olleet ns. oikein asiallisia miehiä.

Mun ei tarvitse tehdä tälle palstalle isorintaisia halventavia aloituksia, koska olen tyytyväinen kroppaani ja, saamastani huomiosta päätellen, niin ovat monet miehetkin.

Vierailija
42/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kaivannut suurempia rintoja, nimittäin nämä ovat ihan mukavat. Nättejä liivejäkin löytyy H&M:ltä tai Seppälästä. Ei tarvi mennä mennä maatalouskauppaan ostelemaan lehmien utareille tarkoitettuja liivejä, ettei rinnat roiku polvissa.

Ja mikä ihme siinä on, että jos nainen omistaa pienemmän rinnat ja miehet niitä vahtaa, niin heti ollaan aukomassa päätä, että mikä hiton lauta säkin oot.

Miehet vaan ei osaa paljastaa yksityisyyttään, että me naiset päästäis huikkimaan takasin, että sä tarvisit ihan selvästi proteesin, kun pitää sokerin palalla houkutella esille!!

Valitettavasti näitä moukkia on maailma pullollaan, ja veikkaan että nämä urpot omistavat nakin, bratwurstista unelmoiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

54

Vierailija
44/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut sitä viestiäni sillä, että haukkuisin isoja rintoja. En todellakaan. Otin sen vaan esimerkiksi siihen, että eivät kaikki miehetkään omista isoja avuja.

Taisin vaan möläytellä väärin.

Anteeksi =D

Joillekin naisille isot rinnat sopii ja ovat kauniit, mutta sitten taas pienetkin voi olla nätit.

Vierailija
45/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" totuus kuullaan lasten ja..."

Vierailija
46/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Luuletko tosiaan, että miehet ei " äijäporukalla" puhu naisista ???

Huomaa, ettet ole ollut keskusteluissa mukana koskaan..

Tässä ei todella ole kyse läskeistä, vaan MUODOISTA! Mun kilot, joita on 75 pituuteen 168, eivät todellakaan vaivaa mua.. Päinvastoin ;)

Ja on todella ikävää jos sinulla on kompleksi lautatisseistä, mut tiätkö, aina on ne silikonit mahdollisuus laitattaa.. Tietenkin, jos ei ole rahaa, niinse on pienoinen este..

-ap-

Luepa viestini uudestaan ap. Olen ollut monissa miesten keskusteluissa mukana ja kuullut ronskejakin juttuja mutta en koskaan ole joutunut kuulemaan naisten tissejä/persettä arvostelevia juttuja.

Arvaapa miksi. Seuralaiseni ovat olleet ns. oikein asiallisia miehiä.

Mun ei tarvitse tehdä tälle palstalle isorintaisia halventavia aloituksia, koska olen tyytyväinen kroppaani ja, saamastani huomiosta päätellen, niin ovat monet miehetkin.

Kyllä ne miehet kuule puhuu naisista, ja naisten muodoista.. Ehkä eivät ole sun aikana kehdanneet.. Ehkä ovat säästeleet sua, tai jotain.. Ja KAIKKI miehet on miehiä! (kuten jo aiemmin mainitsin, niin nämäkin miehet olivat oikeenkin asiallista väkeä, ei mitään retkuja moukkia.

-ap-

Vierailija
47/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt tykätään kiira korvesta. Pieniä ja hoikkia naisia, älkää unohtako tätä!

Ja niihinhän just osallistuu ihan kaikki miehet, eiks niin

Vierailija
48/84 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkein juttu, eikö teistä pahviaivoista kukaan arvosta omia kykyjään ja älyään?!? Onneksi oma mieheni pitää naisista, joiden pään sisällä liikkuukin jotain.

Ja niin, ennenkuin ehditte kommentoida mitään, en ole lihava, en muodoton enkä ruma. Normaali ihminen, jonka mielestä naiset itse pilaavat mahdollisuudet elää tasa-arvoista elämää miesten rinnalla.

terveisin äiti, joka luojan kiitos elää fiksun miehen kanssa ja työskentelee alalla, jossa on sekä fiksuja naisia että miehiä

Vierailija
49/84 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole vähän sama asia?

Vierailija
50/84 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä väärä sana.

Nykyisin 59 kg painoa minulla, mutta syynä ei ole laihdutus.

Vierailija
51/84 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites me laudat sit miehet saimme? ja selluliitti pyllykin saattaapi pian olla.. voi kääks.. nyt lautojen ukot vahtaa uhkeita muotoja.

Vierailija
52/84 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/56 rinnat c-kuppi 91/65/95

Vierailija
53/84 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

170/56 rinnat c-kuppi 91/65/95

-lautakasa sellu XD

Vierailija
54/84 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut taas pikku terhakat tissit ihanat.

iso pylly on semmonen mitä en ikinä itselleni halua!

Vierailija
55/84 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mut taas pikku terhakat tissit ihanat.

iso pylly on semmonen mitä en ikinä itselleni halua!

-lautakasasellu

Vierailija
56/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttinihan oli nimenomaan, että laatumiehet eivät julkisesti, kovaan ääneen, kommentoi naisten avuja tuohon malliin.

Mutta jälleen, tapamme määritellä junttimies on varmaan aika erilainen.

t. 19

Vierailija
57/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmekymppistä sukupolvea ja liikkunut monenlaisissa miesporukoissa, myös sellaisissa missä puhutaan naisista ronskisti ja esineellistetään jyrkästi. En tajua miten tosissaan ap on aloituksessaan:

olen kuullut naisia kutsuttavan nartuiksi, vuoteiksi, avaimiksi jne. kohteliaassa, mutta alistavassa mielessä.

Edellistä taustaa vasten voin vain ihmetellä: tuntemattoman miesporukan mielipiteet naisten ulkonäöstä siis ovat mielestäsi oikeassa silloin kun se miellyttää itseäsi. Haluat siis miellyttää heitä, miksi?

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä känninen äijä on ulkonäöstäni, varsinkin kun suurella todennäköisyydellä kyseinen (ylipainoisella, tasaisen jäyhällä supisuomalaisella luonteella) karju on mielestäni vastenmielinen.

Jos lopuksi saan sanoa mieluummin laiha, urheilullinen ja hyvä sängyssä sekä vähemmän itsekeskeinen.

Vierailija
58/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Nyt tykätään kiira korvesta. Pieniä ja hoikkia naisia, älkää unohtako tätä!

Ja niihinhän just osallistuu ihan kaikki miehet, eiks niin

Vierailija
59/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäävänsä paksuista mimmeistä, koska tietävät, ettei heillä ole hoikkien muijien keskuudessa mitään jakoa...

Todellisuudessa lähes jokainen mies (poislukien pervot) haluaa hoikan naisen. Kuinka monella menestyneellä (rikas) miehellä on läski kainalossa - kysyn vaan.

Vierailija
60/84 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan sama mitä koittaa keksiä itsensä hyvän mielen pitämiseksi.

laihuus on seksikästä ja siitä ne äijät haaveilee.

niitä katsotaan ja niille ehdotellaan.

muodokas nainen on miehelle läski, siitä ei mihinkään pääse.