Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++HUHTIHIPPUSTEN VKO 30+++

23.07.2007 |

Aloitan uuden pinon tähän viikon alkuun. Mulla edelleen ovistesti nega ja kiertopv 14/(24-28) meneillään. Menee pian jo toivo. Pitää hakea uusia ovistestejäkin, kun loppuivat. Ylihuomenna viimeistään on jo pakko näyttää plussaa....

Välillä mietin, että kannattaakohan sitä edes näin yrittämällä yrittää...tää on niin piinaavaa.

Hyvää viikon alkua kaikille ja paljon oviksia ym:)

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen amulla ei vielä LH-huippua näkynyt ja oli pakko testata iltapäivällä uudelleen (oli tuskaa pidätellä 4 tuntia), kun tuli sellainen olo, että pakkohan sen on jo tulla ja ihan pientä menkkasärkyäkin tuntui. Mutta mistään limoista ei ole ollut tietoakaan. No LH-huipunhan se näytti!!! Eli nyt sitten muutama päivä pitää touhata oikein kunnolla:) Mies tosin sanoi, että nyt pitää rauhoitua eikä hössöttää tuolla tavalla. Joten nyt pitää ottaa vähän rauhallisemmin, mutta olihan se kiva tietää oman kropan toiminnasta....nyt kp 15/n.26

Kaikille haamuille toivon viivojen vahvistumista!!!Ja Helmee se on kyllä maltillinen;)

Nyt alkaa sitten ovispiinan jälkeen toiset piinaviikot raskaustestin tekemiseen asti. On tämä kans...:)

Vierailija
82/89 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caarina: samassa vaiheessa ollaan oviksen suhteen:)

Calzal: piina-aika sulla:)Jännittävää! Kiertosi voi tosin olla aika pitkä..

Essi78: Niin ovikselta kuulostaa. Toivottavasti se oli sitä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellispäivänä tosiaan tuli jo pisara tätiä, mutta vielä ei ole muuta kuulunut. Kp 27/27 meneillään ja eiköhän se täti sieltä vielä tule (toiv ei)...

Vierailija
84/89 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameeta ku sataa...Ei tiietä mitä tehtäis, miehellä kun tämä viikko vielä lomaa.

KORALLI, sulla kivat sivut :)

NEPPIS, jee, tulihan se LH-huippu, onnea!

HELMEEEE!!! No tottahan toki sun tarttee mennä nyt sinne apteekkiin!!! MARS MARS!!! =)

MIRULII, onnea haaleasta plussasta! Nyt odotellaan hetken aikaa niin saadaan onnitella pian vahvistuneista viivoista :)

Mä en sit osaa päättää tilatako vai ei niitä ovistestejä! Olen käyttänyt ADVANCEN testejä, ja nyt mieleni tekis vaihtaa merkkiä. ACONEISTA olen kuullut sitä, että viivat olisi jotenkin epätasaisen värisiä?!?!

No kai se on yks ja sama mitä merkkiä käyttää. Kai se on sit vaan jätettävä tilaus tekemättä, että olisin edes tämän kierron ajattelematta niin paljon näitä juttuja ja joka toinen päivä-tekniikka olis hyvä. Tai sit tilaan ne testit heti =)

Juu, jospa menis eka pukemaan päälle ja petaamaan petejä. Oon joo aikas myöhässä, veto on vaan jotenkin veks. No sain mä sentään jo lihakeiton tehtyä esikolle lounaaksi.

Nelliina kp7/23-28 yk8

Vierailija
85/89 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii: onnea haaleasta plussasta!! Hyvältä näyttää!!!

Itse tuhosin tänään yhden liuskan, joka osoittautuikin sitten sudeksi :(

Pidin tikkua hitaat 3 sek virtsassa, mutta vielä 15 min jälkeenkään tikku ei ollut kostunut edes kontrolli viivaan asti. Noh, eipä siinä mitään näkynyt, mutta oviksesta (oletetusta) onkin kulunut vasta 5-6 päivää...

Joo, typerää tuhlailla testejä, mutta minkäs teet, kun olen niin malttamaton (nolona täällä...).

Testaan seuraavan kerran vasta ehkä perjantaina.

-fatmama kp19/26, yk2-

Vierailija
86/89 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten noi " oireet" muuttuu tässä ajan mittaan? Rintoja aristaa kyllä vielä, mutta ei yhtään niin paljon kun aiemmin. Pitäiskö mahdollisen raskauden aikana aristella pitempään? :P

Vierailija
87/89 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin tuossa kyseli jo edellä. Minähän siis käytän pääsääntöisesti vain persona-ehkäisymonitoria, joka näyttää hyvin tikuillaan (ja monitorikin ilmoittaa) oviksen. Mutta ne tikut on erilaisia, niissä on toki lh-hormonia mittaava viiva mutta se toinen viiva on estrogeenia mittaava. (tuolla kotisivullani on siellä " cycle10" -linkin alla kuvia personatikuista.)

Tavallisia ovistestejä olen harvoin käyttänyt, ehkä joskus marketista joskus (en muista miten toimivat minulla) ja esikoisen aikana hain apteekista jonkun kalliin ovistestin, en muista nimeä enää, clearplan, tai jotain sinne päin, se toimi hyvin ainakin.

Mutta nyt siis ostin koemielessä niitä aconin testejä ja viimeisest viiisi päivää olen tulkinnut tuloksen positiiviseksi, niin tasavahvat viivat ovat olleet. Tulosviiva ei tunnu haalenevan millään. Aloitin tikutuksen vasta oviksen aikaan, joten en tiedä miltä tikut näyttivät ennen ovista. Nyt mielenkiinnolla seuraan kauanko tikut näyttävät mielestäni plussaa vielä oviksen jälkeenkin.

Olen lukenut että jos koko kierron aikana näyttää ovistestit plussaa niin se olis merkki pco:sta. :I

Mitä ovistestejä te muut olette kokeilleet ja mikä on toiminut hyvin. Noissa aconeissa minua häiritsee tosiaa se, että kontrolliviiva on toiselta reunaa ihan tumma ja toiselta vaaleampi. Haittaa tulkitsemista.

Onko joku merkki joka on ollut mielestänne erittäin selkeä luettava?

(.) aloitin sitten luget tänään koska lämpö näyttää nousevan. Tosi alhaiset lämmöt kyllä tässä kierrossa minulla...mitähän se tarkoittaa. Yleensä ennen ovista lämmöt 36,2-36,4 ja oviksen jälkeen 36.5-36.7. Nyt siis tänään lämpö 36.4.... mutta alkukiertoon verrattuna selvästi korkeampi ja käyrä näyttää noususuuntaiselta...totisesti toivon että ovis tapahtui...

Noniin, menoksi..

Koralli73 kp 17/n.28 2dpo yk13

Vierailija
88/89 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö siis liuskaraskaustestin kerätystä virtsasta? Sitähän pitää pitää siellä pissassa 10-15 sekuntia yleensä. Ainakin niissä testeissä mitä minä olen tehnyt. Mikä testi se oli nimeltään?

harmi että testi meni vikaan, mutta toisaalta, ei se varmaan vielä olisi näyttänytkään mitään vaikka olisitkin raskaana.

Plussasäteitä sulle!

Vierailija
89/89 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi78, olen lukenut että se 0,3 asteen nousu riittää siihen että on normaali oviksen aiheuttama lämmönnousu. :) Ei se minullakaan ole paljoa enempää nyt. Ennen ovista oli lämmöt 36,3-36,4 ja nyt oli eilen 36,6 ja tänään 36,7. Yleensähän ne nousee sit siitä vielä lisää pikkuhiljaa. Toivotaan et sulla tosiaan oli se lh-huippu sillon ku et tikutellut!

Koralli, hienot sivut oli sulla! :) Ja juu kyllä se on mahdollista et sillon vuosia sitten se oli myös minä joka kirjoittelin kahdesta kohdusta. ;) Oon siitä silloin tällöin näiden vuosien aikana maininnut, vaan on niitä toki muitakin tapauksia ollut. Tuo on kyllä ihan hyvä pointti et jos useampia lapsia halutaan (niinkuin halutaan) niin pitäs tutkimuksia jatkaa... taidan soittaa gyneajan ihan näinä päivinä.

Carz, toivotaan et ne menkat pysyis sulla poissa. Mulla yleensä rintoja aristaa lähes menkkoihin asti, mutta sitten n. päivää ennen menkkojen alkamista aristus vähenee huomattavasti. Mutta raskauden alkaessa sekin oire saattaa vaihdella päivittäin.

Noissa liuskatesteissä on näemmä eroja. Ne raskaustestit jotka itse tilasin, niiden ohjeissa lukee että riittää kun 3 sekuntia pitää virtsassa, ja viime kierrossa testasinkin yhdellä ja ihan hyvin se toimi. Ja mun ovistestien ohjeissa tosiaan luki että vähintään 2 tuntia pitäs pidättää virtsaa. Jenkeistä tilasin molemmat.

miruliille varovaiset onnittelut, toivottavasti haamu vahvistuu! Ja oliko se Mariia joka oli myös haamuillut, samaa toivon sulle!

Täällä kp 16/25 ja luulisin et dpo 4. Apua, tässähän pääsee kohta piinailemaan! Lämmöt jatkaa nousuaan. Nyt päätin et ens kierrossa testaan ovista kp 10 eteenpäin ja yritän pidättää sen 4 tuntia, tosin tuntuu mahdottomalta ajatukselta... päätin myös et yhdyntöjän ajoittaminen saa jäädä, paitsi ovista ennen ja sen aikaan vois yrittää puuhailla joka päivä, jos siis suinkin vaan siltä tuntuu. Meni nimittäin tässä kierrossa vähän maku, kun usein just niinä päivinä ku " ei sais" , halutti eniten ja sit sillon ku ois " pitäny" , ei haluttanutkaan. Loi jotenkin paineita vähän tuo ajoittaminen.

Kärsivällisyyttä kaikille piinailijoille ja muistakaahan pitää meidät ajan tasalla! :)

Majita kp 16/25 dpo 4?