Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++HUHTIHIPPUSTEN VKO 30+++

23.07.2007 |

Aloitan uuden pinon tähän viikon alkuun. Mulla edelleen ovistesti nega ja kiertopv 14/(24-28) meneillään. Menee pian jo toivo. Pitää hakea uusia ovistestejäkin, kun loppuivat. Ylihuomenna viimeistään on jo pakko näyttää plussaa....

Välillä mietin, että kannattaakohan sitä edes näin yrittämällä yrittää...tää on niin piinaavaa.

Hyvää viikon alkua kaikille ja paljon oviksia ym:)

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä aikaistiko täti tuloaan. Eilen illalla jo tipahti yksi pisara. Tänään sitten perusmenkkaoireita, ilmaa ja näläntunnetta sekaisin mahassa... Taidan joutua tiputtautumaan tästä ketjusta pois :P Katellaan nyt miten on... Eiköhän se sieltä tule.

Vierailija
62/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois muuten loppuviikoksi avata uuden ketjun, jos tämä venyy pitkäksi, olis mukavampi lukea :) Mutta kahtellaan...

NEPPIS, toivottavasti sulle pian se ovisplussa paukahtaa! Mä en ole vieläkään tilannut testejä, enkä sit tiedä tilaanko ollenkaan...Oon niitä jotain 4 kiertoa käyttänyt, eikä tulosta ole syntynyt. Välillä on ollut vaan vaaleita viivoja, et tiedä sitten onko ovista tapahtunut, ehkä ne tikut stressaa mua, joten en sit varmaan niitä tilaa...En tiiä, toisaalta taas haluun tietää tuleeko vahvoja viivoja tässä kierrossa! Ku kropassani en ovista tunne mitenkään :( Vaikeeta on...:)

Niin ja tuohon sun kyssäriin en osaa vastata, et miten se kätilö osasi sanoa hedelmöityspäivän.

Miten tosiaan meidän testailijat??? Tulkaahan kertomaan kuulumiset!!!

Nyt on mentävä ulos lapsen ja miehen seuraksi.

Nelliina kp6/23-28 yk8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariia83: kuullostaa kiinnittymiskivuilta :) Päivät täsmäävät ainakin.

Itse en ole paljoa kirjoitellut tänne, mutta joka päivä olen kyllä viestit lukenut. Lupailin testata tossa torstaina-perjantaina, kun oviksesta olisi 8-9 päivää.

Minähän en sitä ovista tuntenut (joo, onhan se voinut tulla yöllä), joten olen jo vähän heittänyt pyyhkeen kehään tälle kierrolle. Ja kun katsoo kalenteria, ensi kierto oviksen aikaan vaatii aikas paljon, että olemme mieheni kanssa yhtäaikaa kotosalla. Huoh :(

Kaikkee sitä murehtii, vaikkei mitään ole vielä tapahtunut...

Mutta piinailijoita taitaa olla muitakin jo.... plussatuulia kaikille!!!!!!!!

-fatmama kp 18/26, yk 2-

Vierailija
64/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaonnea ihan kaikille +++++++++++

Minä alan jo kovasti odottelemaan ovisoireita, kun nyt ei tiedä millonka se tulee vai tuleeko ollenkaan. Ensimmäinen Terolut-kierto kun on.

Toivotaan että näistä on apua ja saadaan tärppi edes tämän vuoden puolella :))

Nyt lasten kanssa ulos <3

Lastwish kp10 yk6

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
65/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kopsaan tän viestin tänne.

Calz, toivotaan että ne menkat ei ala!

No nyt alkoi tulla vähän selvyyttä mun ovisjuttuihin, kun lämmöt oli tänä aamuna nousseet. Eilen ovistesti näytti vain juuri ja juuri nähtävän haamun. Ei kai lämmöt nouse jos ei ovuloi? Mä luulen et mulla joko menee lh-huippu tosi nopeasti ohi, tai sitten mun virtsa on liian laimeaa, vaikka pidätänkin sen 2 tuntia ennen testaamista. Mutta mä juon tosi paljon vettä, ainakin 2 litraa päivässä, ja greippimehut vielä lisäksi... Testaan ehkä ovista vielä tänään. Ens kierrossa testaan joko 2 kertaa päivässä tai sit en ollenkaan. Nyt kuitenkin se vahvin haamu oli just sillon ku niitä oviskipujakin oli. Mutta voiko lämmöt nousta vasta 3 päivää oviksesta? Limojakin kyllä riitti eiliselle asti, tosin missään vaiheessa ne ei ollu runsaat, aika niukasti tuli, vaikka greippimehua join joskus litrankin päivässä. No, uskon et mun ovis on ohi, joten se joka päivä oviksen aikaan puuhailukin sitten epäonnistui, kun ovistesti ei näyttänytkään plussaa. Mut mahdollisuuksia pitäs silti olla, just niiden oviskipujen aikaan puuhailtiin, ja sitä ennen.

Koralli, kiitos mieltä lämmittävistä sanoista. Meidät on miehen kanssa molemmat tutkittu, ja ainoat " viat" mitä on löytyny, on mun lievä endometrioosi ja kohdun rakennevika, elikäs se, että mulla niitä kohtuja on kaksi kappaletta. :) Yksi munasarja kutakin kohti. Kohdut toimii silti normaalisti ja gyne sanoi että endokin on niin lievä, ettei näe syytä siihen miksi ei olla tultu raskaaksi. Mun oma arvaus on just tuo ovislimojen puute, eli jonkinlainen hienosäätö ois varmaan tarpeen mun hormonitoiminnan kanssa. Mutta gyneni tutkitutti vain kierron alussa olevat hormonit, jotka oli normaalit, eikä katsonut tarpeelliseksi tutkia muita kierron vaiheita. Nyt suunnittelen gynenvaihtoa ja toivon että tämä uusi naisgyne tutkisi vähän tarkemmin noita hormoneja. Asun ulkomailla ja täällä ei ilmeisesti oo tapana määrätä clomeja ym. jos siihen ei nähdä selvää syytä. Hoitoihin ei olla ryhdytty, kun emme koe olevamme valmiita niihin. Kovasti tahtoisimme saada lapsen luomukeinoin ja uskomme et se vielä joku päivä tapahtuu. Lujasti uskotaan myös siihen että kaikella on aikansa. Gynekään ei ollut heti meille tyrkyttämässä hoitoja, kun minä olen vasta aika nuori ja mitään varsinaista vikaa ei meistä löytynyt.

Näihin aatoksiin päättää Majita tänä aamuna. kp 15/25

Vierailija
67/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kopioinpa aikaisemman viestini tänne. :)

Minulle gyne sanoi, ettei ovulaatiota todennäköisesti tule, jos se ei ole tullut ennen Terolutin aloittamista. Itse sain viime viikolla Terolutit pitkään kiertoon, ja aloitan syömään niitä kp 15-24.

Minulla on ollut alavatsan oikea puoli kipeä eilisestä asti, tuntuu aivan siltä kuin ovulaation aikaan. Aivan kunnon kipua ja jomottelua! Voisiko se enteillä ovulaatiota jo muka näin aikaisin, kun tänään on kp 8?? Normaalistihan minulla on ovulaatio vasta kp 32 aikoihin, enkä Teroluteja ole siis vielä edes aloittanut.

Rizza kp 8/47

Vierailija
68/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jotkut piinaviikolla! Toivottavasti saadaan paljon plussia!

greippimehua olen ostanut mutta en kerennyt itse siittä paljon juoda kun mies ja poika joi melkeen kaikki :(. pitää varmaan tänään hakea lisää. ihan hyvää se on.. onkohan siittä tehty mitään tutkimuksia auttaako se raskautumiseen?

ON:Ovis on tällä viikolla.. Alan tässä jännittämään ja kyttäämään millon se tulee jos on tullakseen. jos varmuuden vuoksi olis miehen kanssa aktiivinen koko viikon että ei mene vaan ohi.. Sitten pitkä odotus että tietää onko mitään tulosta saanut aikaiseksi..

Maritar84 10/28-29

Vierailija
69/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minulla on ihan sama tilanne, nippaili munasarjoihin myös kp8 ja eilenkin vielä vähän, vaikka ovislimoja ei ole vielä tullut. Eka terokuuri menossa minullakin :D Katsotaan kuinka nuo meille vaikuttavat ^^

Vierailija
70/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama niin kuin minulla! :) Ovislimoja ei ole tullut, mutta oikeaa puolta on " nippaillut" eilisillasta saakka. Lantionpohjan lihaksia supistaessa se oikein yltyy. Voisiko olla ovulaatio tulossa vai onko kenties joku kohtutulehdus alkamassa...Terolut pitäisi aloittaa kp 15 eli ensi maanantaina. Olisipa ihanaa, jos ehtisi ovuloida normaalisti ennen sitä. :) Toivottavasti saisimme molemmat apua Terolutista!

Rizza kp 8/47

Vierailija
71/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan että greippimehua ei saa ottaa minkään lääkkeiden kanssa yhtäaikaa. Greippi voi tehostaa tai alentaa lääkkeen vaikutusta. Ja ilmeisesti joitakin lääkkeitä käyttäessä olisi hyvä välttää greippimehun juomista kokonaan. Googlettakaa, jos teilllä on joku lääkitys johonkin käytössä. Joskus löysin listan lääkkeistä joihin greippimehu erityisesti vaikutti, mutta en löydä sitä listaa enää.

Tämä vain tiedoksi, kun ei ole nyt ollut puhetta täällä tuosta ja jos kaikki eivät tiedä.

Vierailija
72/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yhtäaikaa tarkoitan, että älkää huuhtoko lääkkeitä alas greippimehulla. Ja joidenkin lääkkeiden kanssa greippimehulla on ainakin todettu yhteisvaikutuksia, kolesteroli-, verenpainelääkkeiden kanssa ym. Ja jonkun lääkityksen kanssa ei suositella greippimehua siis käytettäväksi ollenkaan.

Muutoin on ihan turvallista mehua :) Mutta jos teillä on joku lääkitys, niin tarkistakaa onko sen käyttö greippimehun kanssa turvallista.

Vierailija
73/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariia83: En ole vielä testannut ja en todellakaan tiedä miten jaksan vain odottaa. Syy miksi en ole testannut johtuu siitä ettei ne mun tilaamat testit tullu vieläkään. Pitäsköhän sitä vaan mennä apteekkiin ja ostaa jo testi. Kun sä kysyit että mikä dpo mulla on niin en luultavasti tunne ovista paitsi tässä kierrossa tuntui jotain sen tapaista niin luulen että nyt ois dpo15.

Välillä on tuntunut vatsassa oudolta mutta muuta ei oikeestaan ole ollut että enpäs tiedä miten tässä käy.

Helmeeee kp28/24-32

Vierailija
74/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt menossa kp 24/29-30 ja ihan vaan huvin vuoksi ajattelin tänä aamuna testata näkyiskö mitään ja kuinka ollakkaan tikkuun tuli haaleaakin haaelampi viiva. Ei siinä juurikaan väriä ole, mutta kyllä sen siitä erottaa. Ja mä kun olin ihan varma ettei tässä kierrossa oo toivoakaan raskautua. Toisaalta vielä ei uskalla iloita kun on niin turkasen monta päivää siihen että menkat edes olisi myöhässä. Mutta nyt sentään on edes sitä toivoa :) Ylihuomenna ajattelin katsastaa tilanteen uudestaan, josko ja toivottavasti olisi viiva vähän vahvistunut.

Mariia: Kovasti peukutuksia sinne että plussa vahvistuisi. Jospa nuo kivut silloin dpo7 olisi olleet kiinnittymiskipuja...???

carz: Toivotaan että tiputtelu olisikin merkki raskaudesta eikä suinkaan tädin tulosta.

Helmee menee nyt vaan kauppaan ja ostaa sen testin. Eihän me enää malteta odottaa sitä tulosta täällä :) Rutkasti plussaonnea!

Jeps, mutta josko sitä lähtisi hetkeksi ulos istuksimaan ennen kuin kuopus herää. Sitten suunnataankin kartsalle vähän shoppailemaan ja muuten vaan aikaa viettämään. Kun vielä tää sääkin suosii.

mirulii kp24/29-30 dpo9 yk2

Vierailija
75/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Oltii viikonloppu reissussa ja en ole päässyt koneelle ollenkaan.

Hisvittävän pitkä pino viime viikolla!!!

Outoa on se, että mulla on tänään kp 22/n.28 ja jotain ruskeaa vuotoa oli tullut ja sellanen pieni lähes musta veri hyytymä???? Mitähän lie??

Ei se nyt niin kamalaa ole, jos tässä kuussa ei tärppi käy, mutta en suostuis siihen, että kierto heittelis noin paljon! Ärsyttävää!

Jollian muullakin oli ollut joku tippa tullut vuotoa, en muista kenellä, mutta millä kp:llä se oli?

mam80

Vierailija
76/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeee TESTAAA JO. Jänniittää niin sun puolesta :)

Mirulii hienoa (hyvin varoen) kun vielä tosiaan kiertoa kesken..nyt vaan ylihuomiselle vahvaa viivaa toivotetaan.

Ja moni muukin kärsii parhaillaan piinaviikon tuskasta..huhhuh. päivä kerrallaan menkää, ei se aika muuten kulu.

Itse vielä ovista odotellaan.Pikkasen kipristelee jo alavatsaa sekä ihme turvotusta ja alaselän juilimista. Ollaan jo viikonloppuna peittoja heiluteltu, ihan kaiken varalta ja nyt pitäisi ihan tositoimiin ruveta, mennään siis kp 12 ja keskiverto kierto 27päivää. Pitkä matka vielä ennenkuin katsotaan tämän kierron lopputulosta (toivottavasti + testissä eikä tätiä pöksyissä)

Kaikille tsemppiä ja paljon raskautumisia ++++

Vierailija
77/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majita, mulla on ollut 2 eri merkkisiä ovistestejä ja molemmissa painotetaan, että pitää olla ainakin 4 tuntia pissaamatta ennen testin tekoa ja juomista tulee välttää niitten tuntien aikana.

Mulla tuntuu limat loppuneen, vaikka en ovistesteihin plussaa saanutkaan. Joku päivä jäi tikuttelussa kyllä kokonaan väliinkin. Kp 14 oli hurjat limat ja tippa vertakin joukossa. Silloin en pystyny edellisenä päivänä tikuttamaan, joten en tiedä, olisko se lh-huippu ollut sitten silloin. Sitä ainakin toivon. Lämpö tänään iltapäivällä mitattuna 36,7 mikä ei ole paljon normaalia enempää (36,4). Silti elättelen toivoa että ovis olis ollu ja tärppikin käynyt...

Olen päättänyt, että jos tässä kierrossa ei onnistu niin ensi kierrossa jätän tikuttelun ja lämpöjen mittaamisen ja yritän ottaa rennommin... mutta toivottavasti tärppäisi jo nyt!

Essi78 kp17/?

Vierailija
78/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariia: ei oireita vieläkään, vähän ehkä maha turvoksissa, kuten aina ennen kuin täti saapuu mut muuten ei mitään.

Helmee: nyt hus mars testaamaan!!

Meil ois kuukauden päästä aika sinne tutkimuksiin, jännää. Toivottavasti joku vika löytyis.

Mä en kyllä testaile ennenkuin max viikonloppuna, jos silloinkaan. Niin tuoreessa muistissa kuinka viime kierto venähti 36 päiväseksi ja " muutaman" negan sain tehdä :(

Plussaonnea muillekin piinailijoille +++++

CalZal kp28/28-36

Vierailija
79/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ilmottautua tänne pitäkästä aikaa. Hirveesti ollut kiireitä, enkä ole koneelle juurikaan kerennyt.

Olen ihan pihalla kaikesta,mutta yritän päästä mukaan juttuihin. Jollain ainakin oli haalee viiva tullut testiin, peukkuja että se siitä vahvistuis! Ja muillekin kovasti tsemppiä.

Mulla nyt ovis ohi tai meneillään. Valkovuotoa ollut muutaman päivän ajan tosi paljon ja nyt sattuu mahaan/selkään niin h*lvetisti. Yritystäkin on ollut, vaikka luulin ettei ehditä tässä kiireitten keskellä edes miehen kanssa näkemään. Kummasti sitä aikaa sitten löytyikin. :))) Paljon rennompi fiilis kuin viime kuussa, jotenkin jäänyt se turha hössötys pois. Nyt vasta heräsin näistä ovisoireista johtuen tänne kirjottelemaan. Kp:tkin piti kalenterista tarkistaa.

Yritän kirjotella aktiivisemmin nyt kun parin viikon jännäily taas alkaa. :)

Caarina kp 16/n.28 yk2

Vierailija
80/89 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt mitä ilmeisemmin päivä oviksesta. Lämmöt lähtivät varovaisesti nousuun aamulla ja nyt iltalämpö oli jo 37 eli ovis on selkeästi ollut, jos se nyt tapahtui. Mitään oviskipuja ei siis tässä kierrossa ollut. Kummaa, toivottavasti olis kuitenkin hyvä eikä huono merkki :)

En lugeja vielä tänään aloittanut, katson huomisaamun lämmön kuitenkin vielä varmuudeksi, ettei se aivan romahda alas, mutta huomenna ne luget kai aloitan sitten. Olisipa niistä nyt apua..

Miruliille varovaiset onnittelut, toivottavasti viiva siitä vain tummenee!!!

Helmeeee: Jännityksellä odotan tulostasi! Miten ootkin malttanu pysyä poissa apteekista testiostoksilla. Vai odotatko postin huomenna tuovan testit? Plussaonnea sulle!

Mariiakin oli näemmä haamuillut, toivottavasti sinunkin haamusi vahvistuu!

fatmama: älä luovuta, on se ovis voinu vallan hyvin tapahtua yöllä. Tsemppiä ja plussaonnea!

lastwish: toivottavasti terot auttavat sinua raskautumaan että tulisi se viides vilperi teidän talouteenne :)

Majita: olenkin täällä palstalla joskus törmännyt ennenkin juttuihin kahdesta kohdusta. Mutta aikaa siitä on muutama vuosi, ellet se sitten ollut sinä silloinkin :) Hyvä juttu kumminkin, että gyne ei pidä sitä eikä endoasi esteenä raskautumiselle. Kovasti kärsivällisiä olette kyllä olleet. Viisi vuotta on pitkä aika. Toisaalta teillä on tosiaan ikä puolellanne, vaikkakin sitten kun kolmekymmentä kolahtaa niin sittenhän se hedelmällisyys taas alkaa laskea. Minä sinuna kyllä varmaan menisin lisätutkimuksiin piakkoin, varsinkin jos teillä on useampikin lapsi toiveissa.

mam80: tuossa vaiheessa kiertoa tullut tiputtelu voi olla kiinnittymisvuotoa. Tai sitten se liittyy estrogeenin tason vaihteluun, en nyt muista tuliko tuossa uusi nousu vai lasku estrogeenimäärässä, mutta kumminkin se voi joskus aiheuttaa pientä tiputtelua. Samoin lämpökäyrässä näkyy tuolloin usein nk. implantation dip, eli hyppäys alaspäin, vaikka kyse ei siis välttämättä ole kiinnittymisestä vaan ihan normaalista hormoonimäärän muutoksesta.

Nyt tuutimaan.

Plussasäteitä kaikille!

Koralli73 kp 16/n. 28 dpo 1 yk13

http://koralli.page.tl/ (minun kotisivuni ;) )