Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon pitäisi treenata, jotta sais oikein näkyvät lihakset?

Vierailija
22.07.2007 |

Mä käyn salilla/PUMP:ssa ja kovissa aerobiceissä noin 3x viikko. Enempään ei ole oikein aikaa. Käsissä lihakset näkyy, muuaalla ei. Ylipainoa on vielä jonkin verran, ihan kiinteä en ole. Rasvaprosentti 25.

paljon mun pitäis uhrata aikaa ja vaivaa, että saisin sellaset todella kiinteät, lihaksikkaat jalat/pepun/olat/selän?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lihakset läskin alta näy. Siellä ne on vartomassa.

Vierailija
2/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuo rasvaprosenttikaan ihan surkea ole, vaikka 2 lasta olenkin 3 vuoden sisään tehnyt...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi:n mukaan olen siis normaalipainoinen

ap

Vierailija
4/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ylipainoa on vielä jonkin verran, ihan kiinteä en ole.

Olet kuitenkin normaalipainossa?

Vierailija
5/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sulla on pumpissa selkäbiisissä painoja? Rinnassa? Arnoldeissa?

Vierailija
6/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko milloin viimeksi lisännyt painoja noihin kriittisiin kohtiin?

Vierailija
7/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis vahva. Tangossa on yleensä 7,5kg päissä ja tällä mennään koko sarja. Voisi olla enemmänkin kyykyissä, maastavedossa jne...

ap

pitäisikö vielä lisätä??

Vierailija
8/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kutrin sivuilla on hyviä vinkkejä

http: //www. kutri. net/ravinto. html

Vierailija
9/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli painoa alas vain. Vaikka oletkin normaalipainoinen niin kyllä sitä läskiä kuitenkin on sen verran siinä päällä, että ei lihakset niin hyvin erotu.

Vierailija
10/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut 4 kertaa pv:ssä, karpannut...ties mitä. Olen todella perehtynyt erilaisiin ruokavalioihin ja dietteihin.

Ongelmana ei olekaan tiedonpuute, vaan ehkä se saamattomuus/ laiskuus....

totta on, että voisin kenties kiinnittää enemmän huomiota syömisiini. syön terveellisesti, mutta myös herkuttelen silloin tällöin...

mielestäni en kuitenkaan ylitä päivässä yli 2000kcal koskaan. koitan pitää ruokapäiväkirjaa.

ap

Vierailija
11/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää ammattilaisen ajatuksia.

Vierailija
12/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti muuten jaksat hauiksen vetää 15kg, ollu muutama aika rankka sarja meinaan, mulla hapoilla vaik ei ole ku 12kg.

Rintaankin luulen että jaksaisit lisätä vaikka ne ykköset?

Selkä jaksaa myös yllättävän paljon.

En tiedä siitä kovasta aerobicistä että miten se kehittää noita samoja lihaksia, kannattaa varmaan muutenkin keskittyä tekemään samaa, että jätä vaikka se aerobic väliin jos et ole rasvanpolton tarpeessa, ja tee se 3krt/vko PUMPissa.

Mut tyttö, on sulla vahvat olkapäät ja hartiat jos ei tee tiukkaa 15kg vetää se setti! Kyllä uskon että alkaa lihakset näkyä tolla määrälläkin olkavarsissa!

Vierailija
13/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä noudattamalla varmasti pääsee tuloksiin. JOS siis niitä noudattaa:)

ap

Vierailija
14/15 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

habaa on ja siinä on voimaa. jaksan siis sarjan 15kg:lla, mutta toki viimeiset menee hampaat irvessä eikä yhtään enempää menisi enää.

jalkoihin voisin lisätä painoja, mutten haluaisi sellaisia jättimäisiä reisiä kuitenkaan. jaloista kun harvoin ' huomaa' , että ovat lihaksikkaat. varsinkin esim farkuissa. näyttävät vain paksuilta puupökkelöiltä.

toi kova aerobic on lähinnä sellaista army/powerboby/circuit-tyyppistä, jossa syke on koko tunnin keskimäärin 160 paikkeilla.

ap

Vierailija
15/15 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos haluat kunnon lihakset niin mikset ala käymään ihan vaan kuntosalilla? lisäksi sitten aerobista esim. spinningistä.

kuntosalilla voit täysillä keskittyä tekemään lyhyitä/lyhyehköjä sarjoja suurilla painoilla. itse esim. kyykkään 4x5 sarjaa joissa ekassa sarjassa on 30kg ja vikassa tällä hetkellä 57,5kg, penkkipunnerruksessa sama 4x5 on 20kg-37,5kg ja maastavedossa 20kg-55kg. ei nämä mitään huippulukemia siis ole mutta ihan esimerkin vuoksi laitoin jotta voit verrata niihin pumpissa käyttämiisi painoihin.

naisten on yleensä tosi vaikeata saada oikein isoja bodari-lihaksia vaikka treenaisikin isoilla painoilla lyhyitä sarjoja. se vaatii yleensä anabolisten steroidien käyttöä rankan treenin ja oikean ruokavalion lisäksi. eli sen puolesta kyllä uskaltaa :)