Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnusta provo

Vierailija
22.07.2007 |

...

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittanut keskustelun aiheesta miten vaunujen kanssa mennään rullaportaissa, aihe aiheuttaa joka kerta ihmeellisen kiivaan riidan...

Vierailija
42/69 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan av-legenda. Itse tunnustan kerran laittaneeni viestin: haistatko miehesi kalskeita ovatko puhtaat vai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin mennyt sanat vähän sekaisin?

Provo=provosoida

Tarkotatteko TROLLI?

Vierailija
44/69 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit suuttuivat, kun kiedoin koko rivarin valokaapeleilla..

Naapurit valittavat, kun lemmikkikukkoni kiekuu aamulla varhain (mikä onkaan ihanampi tapa herätä) ..tähän sain paljon lohduttavia vastauksia tylsistä eläimistä piittaamattomista naapureista...en edes kaikkee muista..turhia ja hölmöjä..

Vierailija
45/69 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama onko ne provoja vai ei. Voin mä silti niihin asiallisesti vastata tai jättää vastaamatta, mutta en koe tarpeekseni hokea mihinkään ketjuun että provo, porvoo ym. Jos ei ole muuta kommentoitavaa voi jättää kometoimatta.

HAH! 6, ma vaitin silloin siina ketjussa kiven kovaan etta se oli takuulla provo, mua ei vaan uskottu... kiitos tunnustuksesta!

Omia provojani

Down lapsi tulossa

Juntteja/noloja kauppoja

plus monia muitakin, joita en nyt jaksa luetella. :) Olen varsinainen provonikkari! Yleensä niitä syntyy kun töissä on tylsää...

Vierailija
46/69 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaatte valehdella lapsellenne? (joulupukki)

Vierailija
47/69 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NNaapurit valittavat, kun lemmikkikukkoni kiekuu aamulla varhain (mikä onkaan ihanampi tapa herätä) ..tähän sain paljon lohduttavia vastauksia tylsistä eläimistä piittaamattomista naapureista...en edes kaikkee muista..turhia ja hölmöjä..

Vierailija
48/69 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin ketjun siitä kuinka kaveri ei halunnut antaa uusia "korkkaamattomia" lastenvaunujaan lainaan kaverin sottaavalle lapselle. Tuli aika pitkä ketju, ja monelle tuntui olevan tärkeää että oma lapi on eka joka rattaissa matkustaa.

Vierailija
49/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Ainakin minulla provot käsittelevät juuri niitä asioita, joita ihan OIKEASTI mietin sillä hetkellä. Vuosien saatossa on vain tullut huomattua, ettei täällä synny keskustelua, jos vain tylsästi kysyy toisten mielipidettä. Kun ajatuksiaan värittää sopivalla tarinalla, niin johan tulee vastauksia.

Samaa mieltä taas olen monien muiden kanssa siitä, että kipeillä asioilla provoilu on typerää, jos provo on tarkoitettu loukkausmielessä. Kipeistäkin asioista voi kyllä vaikka keksiä tarinan, jos se on asiallinen ja herättää asiallista keskustelua. Kaikenlainen kiusaaminen ja loukkaaminen on todella, todella typerää ja lapsellista.

Vierailija
50/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen vedellyt täällä kätilönä, ja aina löytyy niitä jotka uskovat sinisilmäisesti, että netissä kiltti kätilö vastailee ihan vain huivkseen. ;)

t: klö... " klö" XD

Vierailija
51/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt lankaan yhteenkään näistä provoista, jotka muista nähneeni. Suurinta osaa en ole edes avannut koska jo otsikosta on nähnyt että on provo.

Vierailija
52/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen eri mieltä. Ainakin minulla provot käsittelevät juuri niitä asioita, joita ihan OIKEASTI mietin sillä hetkellä. Vuosien saatossa on vain tullut huomattua, ettei täällä synny keskustelua, jos vain tylsästi kysyy toisten mielipidettä. Kun ajatuksiaan värittää sopivalla tarinalla, niin johan tulee vastauksia.

Samaa mieltä taas olen monien muiden kanssa siitä, että kipeillä asioilla provoilu on typerää, jos provo on tarkoitettu loukkausmielessä. Kipeistäkin asioista voi kyllä vaikka keksiä tarinan, jos se on asiallinen ja herättää asiallista keskustelua. Kaikenlainen kiusaaminen ja loukkaaminen on todella, todella typerää ja lapsellista.

Vierailija
53/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herranjumala leiki ihmisten terveydellä. Minkälainen kusipää oikein olet?!!!!

Vierailija
54/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysyjän omaa tyhmyyttä jos uskoo. Netti kun on täynnä paikkoja, joissa esim. ihan oikeat kätilöt vastaa kysymyksiin jne. (Ja ainahan voi soittaa ihan suoraankin kätilölle), niin millainen ihminen oikein jaksaa uskoa että täällä olisi joitakin ammattilaisia vastaamassa.

Eli ihan on omaa tyhmyyttä, jos uskoo.

Vierailija
55/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häippäs jonnekin lämpimiin maihin terapeuttinsa kanssa....????

Eiks kukaan tunnusta....???

Vierailija
56/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leikkinyt täällä sisustusarkkitehtiä. Luulen että aika moni on siihen ketjuun uskonutkin... Harrastan sisustusta ja tykkään siitä, mutta mikään sisustusarkkitehti en ole. :)

t. Se kysymyksiinne vastaillut " sisustusarkkitehti"

Vierailija
57/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On kysyjän omaa tyhmyyttä jos uskoo. Netti kun on täynnä paikkoja, joissa esim. ihan oikeat kätilöt vastaa kysymyksiin jne. (Ja ainahan voi soittaa ihan suoraankin kätilölle), niin millainen ihminen oikein jaksaa uskoa että täällä olisi joitakin ammattilaisia vastaamassa.

Eli ihan on omaa tyhmyyttä, jos uskoo.

Olet kamala ihminen ja se ei muuksi muutu. Tajuatko, olet oikeasti ihan hirveä tyyppi. Miltä se tuntuu, kerro meille minkälaiset fiilikset on kun on totaalinen kusipää?

Vierailija
58/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole mitään järkeäkään... Meette aina niihin uudestaan ja uudestaan...

Vierailija
59/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kärsii täällä " kätilönä" antamistasi neuvoista, helpottaako se oloasi että toteat hänet tyhmäksi kun uskoo satunnaista netissä tavattua kätilöä? Suosittelen kätilöleikkien lopettamista, kyseessä voi oikeasti olla ihmisen tai kahdenkin henki. Se ei vain ole leikin asia.

Vierailija
60/69 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hauskaa tuolloin vappuna :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä