Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnusta provo

Vierailija
22.07.2007 |

...

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. se lapsen nimeksi Chloé Bénédicte Angelique? oli mun. Olen myös aloittanut useita lihavuuteen liittyviä provoja.

Vierailija
22/69 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri myy lasten toppahanskoja Fleece-vuorella ja pyytää niistä 20 euroa. Ostaisitko?

Hyvät naurut saan joka kerta. :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paljon niitä vastuksia, että millaisia downit ovat?

Vierailija
24/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mitään keksinyt, tylsä kun olen..

Vierailija
25/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että yksikään provojen kirjoittelija on kovin fiksu päästään. En ymmärrä, mitä mahtavaa on keksiä tarinoita ja koettaa onkia niihin vastauksia? Miksi oikeat keskustelut eivät kiinnosta?

Vierailija
26/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin mennyt halpaan. Opinpahan nyt, etten usko mitään, mitä tänne kirjoitetaan.

Jotenkin vaan toi down-provo meni vähän yli ymmärryksen, keharin kummitätinä monet kommentit satutti tosi paljon.

Vierailija
27/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä provoja ei ole olemassakaan. Minä halveksin provoilijoita. Tylsiä ihmisiä olette tylsissä elämissänne.

34

Vierailija
28/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin.

Mitäs sanot siihen, että en välitä, onko aloitus aito vai provo? Jos aihe on kiinnostava ja minulla on siihen jotakin sanottavaa, vastaan vaikka provon riski on tällä palstalla yli 50% Aina löytyy joku, jolla keskustelusta on hyötyä, vaikka juttu olisi tekaistu. Että eipä teidän kannata riemastua kirjoitettujen viestien määrästä provoissanne, kaltaisiani on varmasti paljon muitakin. Eihän tällä palstalla voisi vastata yhteenkään aloitukseen, jos haluaisi kitkeä kaikki provo-aloitukset pois.

Mutta silti en jaksa ymmärtää, mikä keksittyjen juttujen kirjoittamisessa on palkitsevaa. Minusta on paljon mielenkiintoisempaa jutustella aidoista asioista, mitä mielessä on.

38

Vierailija
29/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim,Yh;t on vamppeja tms

Vierailija
30/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neutraaleja alotuksia

Vierailija
31/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen lapsi sairastuu tai hänen lapsi saa tuollaisen lapsen. En lähtisi ikinä provoilemaan tuollaisilla asioilla. Sen verran olen taikauskoinen että uskon sanontaan pilkka sattuu omaan nilkkaan..

Vierailija
32/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kaupassa nähtyä-provot voi joskus olla ihan hauskoja, mutta kehitysvammaisten kustannuksella pilailua en sulata ikinä, en ikinä.

Vierailija
33/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin " onko kenenkään muun mielestä Väyrynen seksikäs?" -provon. (Kirjoitin jopa kerran tai kaksi ketjuun perustelujakin :)) Ei ollut, mutta ei kukaan huutanut provoakaan.

Vierailija
34/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miesporukka töissä huuteli rivoja perääni"

Vierailija
35/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sitä kyllä katunutkin.

Toisaalta se herätti ihan hyvää keskustelua ja antoi ajattelemisen aihetta ainakin minulle. Aloin nimittäin ihan tosissani miettiä että miltä tuntuisi ja mitä tekisin jos meille todella olisi tulossa kehitysvammainen lapsi.

Mutta kuten sanoin, myönnän että hölmö provo se oli ja pyydän anteeksi niiltä jota se loukkasi!

Vierailija
36/69 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää keskustelu henkiin...

Vierailija
37/69 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suurin osa aloituksista on provoja. Yritän keksiä tosi ilkeitä vastauksia, koska tällä palstalle ei ole mielestäni oikeita aloituksia.

Tää on sellaista aikuisten leikkiä, missä on provoja ja me muut yritämme vastata niihin mahdollisimman pahasti, että keskustelu jatkuu.

Tosiaan kivaa puuhaa työpäivän aikana.

Vierailija
38/69 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta juttua oon kirjottanu naapuriperheestä lapsineen sekä omasta (tai miehen) suvusta, ihan tosiasioita, mutta provoksi ne on leimaantuneet.

Joillakin on ehkä värikkäämpi elämä oikeasti kuin toisilla.. =0))))

Vierailija
39/69 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin lasten vanhmemmistakin vois oikeesti kertoa vaik mitä ja syyttäisitte provoiksi kuitenkin

Vierailija
40/69 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjua noita kätilöaloituksia lukuunottamatta. Olen samaa mieltä, että kätilöä leikkivä ja ihmisille puuta heinää vastaava on päästään sairas kusipää. Sanat loppuu kun ajattelee että mitä mielenterveystapauksia on äiteinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme