YH-äidit (tai muutkin) kuinka paljon teillä on OMAA LOMAA
tänä kesänä, ts lomapäiviä, jolloin teidän ei tarvitse huolehtia jälkikasvusta.
Kommentit (28)
yleensä menee melki 2 kuukautta et saan yhden yön.. Olen täysin yh.
poika oli mökkeilemässä mummon ja papan kanssa.
Siis niin, että olisin kyllä töissä, mutta lapset isällään. Vaan eipä tullut isä tänään hakemaan lapsia... Vähän oli taas selittämistä lapsille, ja nyt sit jännitän, että hakeeko se isukki lapset aamulla vai ei.
joten kommenttisi on outo.
Vierailija:
Enkä edes ole yh.
Muutamia tunteja siellä täällä itselleni, kiitos siitä vanhemmilleni. Sekin riittää akkujen lataamiseen, kun saa mennä salille yksin tai pääsee saunomaan kavereiden kanssa tms.
ja olen siis yh, kihloissa uuden miehen kanssa tosin, mutta asumme eri osoitteissa. Olishan se kiva, joku oma viikonloppu, mutta enpä valita, tenavan kanssa voi lomailla ihan yhtä hienosti.
Tekee kyllä todella hyvää tuollainen oma aika silloin tällöin.
kun niitä on useampia ja kaikki pieniä, menee hankalaksi.
ja näkee heitä muutaman vuoden välein. Eli lomaa ei ole joka toinen viikonloppu tiedossa tms. Mutta kaikkeen sopeutuu.
14
ja lapset oli kotona hoitajan kanssa.
Seuraava lomapäivä onkin sitten kun aloitan työt - nyt sitä pitää jokaista työpäivää lomapäivänä :D
Joskus muutama tunti illalla jos haluan pistäytyä baarissa.
Nyt lapsi tosin mummolassa, mutta minä paiskin senkin ajan töissä. eli en lue sitä lomaksi. Illat on jäänyt nyt vapaaksi, mutta sekin aika on mennyt hoidellessa asioita, joita ei normaalisti pysty hoitamaan. Lomaksi voisin toki laskea sen, jos pääsen käymään yksin kampaajalla, kerran kuussa shoppailemassa. Että sellaista elämää tällä yh:lla. Yhden viikonloppu lomareissun tein viroon ja silloinkin oli aluksi typerä olo, kun lapsi ei ollut mukana.
Ei niitä ihan helpolla saa järjestettyä ja yleensä elämä on sitä, että kieli vyön alla juoksee tarhasta bussille ja töihin ja töistä taas bussiin ja tarhaan...
Oli muuten kova ikävä ja tiedän, että olen onnellisessa asemassa, jotkut kahden vanhemman perheissä olevat äidit lomailevat vähemmän...
ja ehkäpä yksi tai kaksi vielä edessä tämän kesän aikana. Lapsen isä ei kyllä pidä lasta yötä.
ei tuntiakaan. Vähän kieltämättä terassibisse kummittelis takaraivossa, mutta onneksi on ollut sateisia säitä niin ei sekään joka ilta haamuile.
Nooh, ehkä vielä joskus ehtii :)
Ei oo, ei tuu :)