YH-äidit (tai muutkin) kuinka paljon teillä on OMAA LOMAA
tänä kesänä, ts lomapäiviä, jolloin teidän ei tarvitse huolehtia jälkikasvusta.
Kommentit (28)
3: turha tulla jeesustelemaan tähän ketjuun. Se on omaa tyhmyyttäsi jos et saa vapaata vaikka teitä on kaksi. Laitat miehen hoitamaan lastasi ja otat itsellesi sitä vapaata.
Oon yrittäjä ja yh ja päätin, että sitä lomaani en tuhlaa töihin. Puolet ajasta olin ulkomailla ystäväni kanssa, toisen puolen marjastin ym. Se, että olin poissa kotoa, sai loman tuntumaan vielä pidemmältä, antoi uutta virtaa uskomattomasti!
Loma on se kun saa huoletta olla lapsen kanssa.
En haluaisi " vapaata" lapsestani. häntä rakastan ja jokainen hetki hänen kanssaam on rikkaus
olla tekemättä mitään :).
Mua naurattaa nämä perheelliset, jotka ei saa ikinä vapaata. On se nyt kumma, ettei se mies osallistu lasten hoitoon sen vertaa. Itse en moista katselisi TODELLAKAAN.
Heinäkuussa päiväkodin ollessa kiinni, lapsi oli vuoroviikoin minun ja isänsä kanssa. Elokuussa viettää vielä yhden kokonaisen viikon isänsä luona.
Isä on aina hoitanut oman osuutensa lapsen hoidosta ja jatkaa sitä myös nyt eromme jälkeen, hän halusi viettää puolet heinäkuusta lapsen kanssa ja mielestäni hänellä on siihen myös oikeus.
Normaalisti isä on lapsen kanssa joka toinen viikonloppu (pe-ma) ja tämän lisäksi 1-2 arkipäivää joka viikko.
osan tuosta lapset ovat isällään, osan isovanhempien luona mökillä.
Tulee ihan tarpeeseen, olen vastuussa kaikesta yleensä 24/7 (lapsen isä ei pahemmin tapaa lapsia).
Ja kotona vietä lapsettoman ajan.