Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan koskaan lukenut jostain

Vierailija
22.07.2007 |

ettei luomumiatoa saa antaa vauvalle koska siinä ei ole lisättyä d-vitamiinia ja se ei ole pastoröity.. olin jostain joskus niin omasta mielestäni lukenut

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle ja vauvalle niin sitä pitää laimentaa

Vierailija
2/7 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis jos käyttää isommalla lapsella vain luomumaitotuotteita, niin sitten kannattaa antaa enempi d-vitskulisää - neuvolasta saa ohjeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän vauvalle tavallista maitoa anneta ollekaan. En ole lukenut tuollasta asiaa, tiedän kyllä luomumaitoa juotettavan taaperoillekin.

Vierailija
4/7 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukeneeni ja niin olen kamalsti väittänyt. tavallista maitoa saa antaa alle vuoden vanhalle jos osittain imettää ap

Vierailija
5/7 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli vähän kauhuissaan koska maidossa saattaa olla tubia.

Ko tilalla on sertifikaatit ja myy maitoa muistaakseni MOMille

Vierailija
6/7 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lukeneeni ja niin olen kamalsti väittänyt. tavallista maitoa saa antaa alle vuoden vanhalle jos osittain imettää ap

Vierailija
7/7 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli takuulla turvallista juotavaa se on pienellekin, koska pastörointi tappaa yleisimmät pöpöt, homogenointi tarkoittaa vain rasvan pilkkomista.

Joka tapauksessa pienille lapsille pitäisi antaa d-vitamiinia varsinkin talvisin, joten ihan hyvin lapselle voi antaa luomua. Ja kannattaakin antaa, jos haluaa välttää torjunta-aine- ja antibioottijäämät!

Meillä alettiin antaa molemmille lapsille lehmän maitoa siinä 11 kk:n iässä, hiljalleen totutellen. Nyt juodaan aina luomua.