Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 10v parisuhteessa olleet, miten nopeasti/helposti sytytte seksiin?

Vierailija
22.07.2007 |

15v taivalta takana ja miehellä varsinkin hidas sytytys asian suhteen.

Loukkaavaa enkä tiedä mitä muuttaa koska olen varsin halukas ja kokeilunhaluinen seksistä nauttiva 30v nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täysin sama tilanne. 30v olen 15 v. yhdessä miehen kanssa ja samanlainen mies. Kärsin! Haluaisin seksiä paljon enemmän kuin mieheni ja sytyn aivan heti.

Vierailija
2/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksi parhaimmillaan. Mies syttyy jo pelkästä katseesta ja minäkin erittäin helposti. Kokeilunhalua on tullut molemmille eli olemme päässeet tasapaksusta seksistä yli :) Kaipa sitä uskaltaa näin kolmekymppisenä ja kahden lapsen jälkeen heittäytyä eri lailla seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sytyn todella helposti ja nopeasti. Ei tarvita kuin vähän läheisyyttä niin olen heti valmis.

m42

Vierailija
5/8 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin mistäkin, katseestani, vatteistani, hymystäni jne.

Seksiä onkin lähes joka ilta, plääh :(

Vierailija
6/8 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mieskin. :P

Vierailija
7/8 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sytyn kyllä jos on hyvää ruokaa ja pari lasillista kunnon punaviiniä, kynttilöitä ja himokas katse miehelläni niin siinä ajassa kun ruoka ja juoma on ehditty nauttia. Muutoin sytyn 5-10 minsassa porkkaria kattellessa tai eroottista novellia lukiessa. Muuten en ole juuri koskaan " märkänä" noin niinku ihan itsestään, kyllä siihen tarvitaan aina jokin esileikki:). Luin just Kauneus&Terveys -nettisivuilta että keskimäärin noin 20 minuuttia menee naisen syttymiseen.

Niin, ja me yhdessä 12 vuotta. Mutta ei tuolla yhdessäololla syttymisen kanssa meillä ole ollut koskaan mitään tekemistä, saman ajan se on vaatinut alusta asti jos ei nyt paria ekaa viikkoa oteta lukuun.

Vierailija
8/8 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen vaikuttaa moni asia esim se että himoitsetko miestäsi esim: kesken ruokailun tai keskellä kauppaa.