Kuinka nuoren lapsen päästäisit isän kanssa mökille pariksi päiväksi keskenään?
Kommentit (72)
esikoinen vuosi ja 4 kk viikon isänsä kanssa sukulaisreissulla ja äiti lataili akkuja sillä välin kotona rauhassa. mut tosiaan tuo imetys,s en aikana en ois asiasta keskustellukkaan, sen verta tukala olo tisseihin tulisi päivänkin erosta. eikä tällä ole tosiaan mitään tekemistä miehen kyvyn kanssa hoitaa lapsia itsekseen!!!!
aina on ollut niin että äiti on kotona hoitamassa lapsia ja kotia ja isä tuo elannon töissä käymällä. Mitä vikaa siinä on?
Ärsyttää tämä nykyajan tasa-arvovouhotus kun ei ole enää mitään naisten juttuja eikä miesten juttuja vaan kaikki on yhtä ja samaa unisexpaskaa.
Meillä hommat hoidetaan näin ja minusta miehen ei tarvitse osallistua vauvan odotukseen ja synnytykseen ja syntymän jälkeiseen elämään samalla tavalla kuin naisen. Koska miehet ja naiset nyt vaan on erilaisia ja tulevat aina olemaan lukuunottamatta joitakin sairaita yksilöitä eikä se muuksi muutu koskaan.
vaan kyllä niille miehille alkaa kohta tissitkin kasvaa hah...
No voi hyvänen aika,
aina on ollut niin että äiti on kotona hoitamassa lapsia ja kotia ja isä tuo elannon töissä käymällä. Mitä vikaa siinä on?
Ärsyttää tämä nykyajan tasa-arvovouhotus kun ei ole enää mitään naisten juttuja eikä miesten juttuja vaan kaikki on yhtä ja samaa unisexpaskaa.
Meillä hommat hoidetaan näin ja minusta miehen ei tarvitse osallistua vauvan odotukseen ja synnytykseen ja syntymän jälkeiseen elämään samalla tavalla kuin naisen. Koska miehet ja naiset nyt vaan on erilaisia ja tulevat aina olemaan lukuunottamatta joitakin sairaita yksilöitä eikä se muuksi muutu koskaan.
Onko sinun mielestäsi sairasta, että isällä on yhtä läheiset ja hyvät välit lapseensa kuin äidilläkin? Voi sinun lapsi raukkojasi..paljosta jäävät paitsi roikkuessaan helmoissasi!
Vierailija:
Esimerkiksi tuo mökkipaikka, siellä kulkee rekkojen liikennöimä autotie aika lähellä ja sen takia en esikoistani mökille päästä ilman minua koska tiedän että mieheni ei kykene häntä vahtimaan samalla tavalla kuin minä. Ja jos jotain tapahtuisi niin en ikinä antaisi itselleni anteeksi että päästin esikoisen mökille ilman minua. 8kk ikäinen ei vielä edes ryömi joten hän ei autotielle pääsisi ja siksi hänet päästän mökille.
Ei kyse ole siitä, etteikö äidit voisi hoitaa lastaan tai olla vastuussa..etteikö se edelleen onnistuisi. VAAN kyse on siitä, että lapsella on oikeus isään ja äitiin. Isällä on oikeus lapseensa. Sillon kun samassa taloudessa asuntaan ja ollan yhteishuoltajia, niin ei kai nykyaikana kumpikaan joudu mitään lupia toiselta kyselemään hoitaessaan OMAA lastaan? Saati sitten neuvoja? Voi apua!
Eli käytännössä varmaan siinä n. vuoden ikäisenä tai vähän vanhempana (vaikka kuopusta imetinkin yli 2-vuotiaaksi, mutta olisihan tuo pari päivää pärjännyt välillä ilmankin).
Ne on noi rupusakin mökitkin tuommoisia motarin varteen kyhättyjä bajamajoja.
säälin miestäsi ja säälin lapsiasi!
Onko sinun mielestäsi sairasta, että isällä on yhtä läheiset ja hyvät välit lapseensa kuin äidilläkin? Voi sinun lapsi raukkojasi..paljosta jäävät paitsi roikkuessaan helmoissasi!
Isällä voi olla ihan hyvin rakastavat ja läheiset välit lapsiinsa mutta eri tavalla kuin äidillä! Isä on se joka sanoo viimeisen sanan, jolta kysytään neuvoja, joka opettaa ajamaan polkupyörällä..
Äiti puhaltaa pipiin, laulaa iltalaulun, opettaa laittamaan ruokaa..
Naiset tekee naisten juttuja ja miehet tekee miesten juttuja. Mitä väärää siinä nyt muka on? ?
sairasta jos oma isä ei saa olla oman lapsensa kanssa kahdestaan.
tuskin alkoholia käyttävä mies haluaakaan viedä lasta mökille, vaan lähtee yksin.
toiset äidit luulevat jotenkin heillä olevan määräysvallan lapsen suhteen. tasavertoisia vanhempia ovat kummatkin.
Vierailija:
Isä on se joka sanoo viimeisen sanan, jolta kysytään neuvoja, joka opettaa ajamaan polkupyörällä..
Äiti puhaltaa pipiin, laulaa iltalaulun, opettaa laittamaan ruokaa.
Teidän mielestänne kivikautinen asenne, mutta jos tämä sama asenne olisi kaikilla, olisi maailma varmasti hiukan mukavempi paikka elää. Joitain kymmeniä vuosia sitten asiat oli eritavalla, minun mielestäni kehitys on mennyt huonompaan suuntaan, sanokaa mitä sanotte.
Kuinka yleistä silloin oli että penskat haistattelevat tuntemattomille, miehet huorittelevat ja hakkaavat vaimojaan ja raiskaajia kyttää joka kadunkulmassa?
isänsä kanssa mummolassa. Ikävä on molemmin puolinen, mutta minusta on hienoa, että isä ottaa lapsensa mukaan lomalla.
7-kuisena. Lypsymaidot oli mukana ja itse lypsin sillä aikaa eli ei ollut ongelma laisinkaan. Vanhemmista erossa lapsemme ei ole vieläkään ollut yhtä yötä enempää (nyt 1v4kk).
Nyt tiedetään tää rikollisuudenkin syy. DDDD
meidän mökkilomallamme mies ei osallistunut vauvan 1v hoitoon millään lailla( enpä taida päästää kaksin heitä mökille) miehiäkin on erilaisia!!!
Vierailija:
Kuinka yleistä silloin oli että penskat haistattelevat tuntemattomille, miehet huorittelevat ja hakkaavat vaimojaan ja raiskaajia kyttää joka kadunkulmassa?
Mä en ikinä ottais tollasia vellihousu miehiä mitä teillä on. Eihän lapsen syntyessä kumpikaan ole sen läheisempi tai pätevämpi lasta hoitamaan. usein äidit vaan itse tahallisesti tekevät sen, että tulevat lapselleen tärkeämmäksi. Minä koen, että ei ole minulta eikä lapselta pois jos hänellä on kaksi yhtä tärkeää ihmistä elämässä.
Meillä jo vauva olisi voinut olla isän kanssa pari päivää, sillä vaikka imetin, niin vauva huoli myös pullosta pumpattua maitoa. Meillä olikin niin mukavaa, että jokatoinen yö mies heräsi syöttämään vauvan ja jokatoinen minä. Oli ihan mukavaa saada taukoja myös imeväisikäisen hoidosta.