Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nuoren lapsen päästäisit isän kanssa mökille pariksi päiväksi keskenään?

Vierailija
22.07.2007 |

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ajattelee samalla tavalla kun 22

kateeksi käy te, joiden miehet on kiinnostuneita lapsistaan!

meillä on ihan kauheeta jos joutuu olemaan vaikka 4 tuntia lasten kanssa kotona,kun olen iltavuorossa

Vierailija
2/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muista minkä ikäisinä noi oli miehen mukana mökillä. Muutaman vuoden ainakin jo, eli oisko ollut 2v ja 4v? Esikoinen oli mukana varmaan vuoden vanhasta, mutta molemmat ehkä ton ikäisinä.

Itse en lähtisi vieläkään (koululaisia) niiden kanssa keskenään, kukas karhut pelottelis ja saunavedet kantais ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

isänsä kanssa mummolassa. Ikävä on molemmin puolinen, mutta minusta on hienoa, että isä ottaa lapsensa mukaan lomalla.

Ei toi ole hienoa, vaan normaalia perhe-elämää.

Vierailija
4/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun osalta ei ole napanuora vielä katkennut, että en halua olla vielä ainakaan ilman pikkuistani niin kauaa.

Vierailija
5/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on rajoittanut isän osallistumista vauvan hoitoon. Kyllä isä on täysivaltainen huoltaja vauvalle niinkuin äitikin. Vai voisiko perheessänne isä kieltää mökkeilyn (kaikki reissut) sinulta ja vauvalta/lapselta? Miksi isien täytyy pyytää lupa kaikkeen????

Vierailija
6/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos isät miettisivät näin omituisia asioita, olisin minä ainakin loukkaantunut jos ei isä päästäisi minua lapseni kanssa kaksin mökille!

Meillä on onneksi alusta asti ollut isä ja äiti yhtä tärkeitä lapselle ja on edelleen. (lapsi 1,5vuotta) Ovat touhunneet isän kanssa kaksin vaikka mitä. Tietty itselle tulis kova ikävä ja ois kyllä oltava mullakin jotain järkevää/pakollista menoa, että malttaisin olla erossa pojasta pari yötä, mutta yhden yön reissuja ovat kyllä jo isä ja poika useasti yhdessä tehneet.

Vierailija
7/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti imetin niin tiuhaan, että olisi tullut parissa päivässä kyllä rintatulehdus.

Vierailija
8/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun imetys loppu...

Miksei muuten saisi isän kanssa olla?

Vierailija
9/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia aggressiivisia juoppoja vellihousuja luuserimiehiä teillä oikein on, kun ette uskalla lasta isänsä kanssa jättää?

Vierailija
10/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen meidän lapset on olleet täysimetyksellä, eikä silloin voi olla erossa äidistä kovin kauaa.

Isä on lapsen vanhempi siinä missä äitikin, täysin tasavertainen ja yhtä arvokas. Ainoa asia, jota isä ei voi tehdä, on imetys. Kun se ei ole esteenä, isä saa olla lapsen kanssa kaksin siinä missä äitikin. Näin meillä.

Vierailija
11/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiassa ennenkuin itse tekee, näin nyt vain yleensä on ja niin on meilläkin. Ja minä olen lapsille se tärkein ihminen johon he ensisijaisesti turvautuvat.

Mietin vain voisikohan 8kk ikäinen olla pari päivää pelkästään isänsä kanssa vai onkohan hän vielä liian nuori. Jäisin itse esikoisen kanssa kotiin.

Vierailija
12/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta mun osalta ei ole napanuora vielä katkennut, että en halua olla vielä ainakaan ilman pikkuistani niin kauaa.

Ei kovin hyvin mene.

Vierailija
13/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

asiassa ennenkuin itse tekee, näin nyt vain yleensä on ja niin on meilläkin. Ja minä olen lapsille se tärkein ihminen johon he ensisijaisesti turvautuvat.

Vierailija
14/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Toki siinä vaiheessa kun lapsi on vielä rinnassa on äidinkin läsnäolo välttämätön. Meillä tämä vierottuminen/vierottaminen on tapahtunut 8-12 kk iässä.

Vierailija
15/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äiti joutuisi neuvomaan isää oman lapsensa hoidossa, saatikka että isä joutuisi pyytämään lupaa.

8 kk ikäinen on vielä aika pieni, mutta pärjää kyllä isän kanssa jos isä on hänelle tuttu ja hoitanut häntä aiemminkin paljon. Mutta mikset lähetä esikoista isän kanssa ja jää vauvan kanssa kotiin? Enemmän se esikoinen saisi irti mökkeilystä iskän kanssa kuin vauva.

Vierailija:

Mietin vain voisikohan 8kk ikäinen olla pari päivää pelkästään isänsä kanssa vai onkohan hän vielä liian nuori. Jäisin itse esikoisen kanssa kotiin.

Vierailija
16/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan mies kysele neuvojani kun hoitaa lasta itsekin, ei vain avusta. Ja jos kysyisi, niin miten ihmeessä mä osaisin neuvoa, kummallakin eka lapsi. En tiedä lastenhoidosta yhtään sen enempää kuin mies.

Vierailija
17/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiinsa. Älä aina ole paikalla ja neuvomassa. Ei sen isän tarvitse tehdä asioita sinun ohjeidesi mukaan. Varmasti selviävät hengissä vaikka lähtisit viikonlopuksi pois kotoa ja mies heitä hoitaisi.

Vierailija
18/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että mies diggaisi täysillä yhdessäolosta kaksistaan vasta tuon ikäisen kanssa.

Vierailija
19/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mitä ajattelet, varmasti tiedätkin meistä kaiken niin että pystyt tuollaisen päätelmän tekemään.

Kyllä mieheni hoitaa lapsia siinä missä minäkin eikä tosiaankaan kysy lupaa ennenkuin tekee jotain, neuvoja tosin usein tarvitsee kun ei tiedä mikä kestovaippa on kuori ja mikä sisävaippa tai minkälaiset vaatteet lapsille laitetaan ulos jne jne.

Mutta sitten on joitain asioita missä en häneen luota koska tunnen hänet. Esimerkiksi tuo mökkipaikka, siellä kulkee rekkojen liikennöimä autotie aika lähellä ja sen takia en esikoistani mökille päästä ilman minua koska tiedän että mieheni ei kykene häntä vahtimaan samalla tavalla kuin minä. Ja jos jotain tapahtuisi niin en ikinä antaisi itselleni anteeksi että päästin esikoisen mökille ilman minua. 8kk ikäinen ei vielä edes ryömi joten hän ei autotielle pääsisi ja siksi hänet päästän mökille.

Vierailija
20/72 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolareissuja ovat tehneet kun lapset 1 ja 3 vuotta ja äiti oli töissä. Isä on ollut vanhempainvapaalla puolivuotta kummankin lapsen pienenä ollessa.

Arvostan veljäni kovasti isänä ja miehenä yleensäkin.

Hän nauttii lastensa seurasta ja pärjää ilman muiden ohjeistusta suvereenisti. Lasten synnyttyä olivat perhehuoneessa, isä mukana synnytyksissä.

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen että vielä on paljon tehtävää tasa-arvoisen vanhemmuuden eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme