Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenen äijät ei tykkää kun pyöritään täällä?

Vierailija
21.07.2007 |

Tai ainakin tuntuu siltä. Mulla ei kotona nettiä, mut kun tuun miesystävälleni, niin pyörin aika paljon ja varsinkin täällä. Nytkin mies vetäytynyt olkkariin telkkaa katselemaan (vaikkei yleensä telkan katselusta välitä). On vähän huono omatunto, mut ei se mitään sanonut ole. Ainakaan vielä. Suhde melko tuore.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan halua viettää mun kanssa aikaa, on koitettu.

Vierailija
2/5 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joskus (puoli)leikilläni vihjailen jostain toisista naisista tms. =D Olen miehelle kertonut joskus miten outoja ja uskomattomia tarinoita täällä lueskelen, ja se sanoo että tämä palsta tekee aivan vainoharhaiseksi! =D Ja tottahan se tavallaan onkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jokaiseen sellaiseen kysymykseen mihin hän ei tiedä vastausta.

Vierailija
4/5 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Siis jokaiseen sellaiseen kysymykseen mihin hän ei tiedä vastausta.

Vierailija
5/5 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan syystäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän