Lue keskustelun säännöt.
Eilen ei tullut telkkarista mitään ja tänään pitäis sitten istua 18.30-22 töllön edessä,
05.09.2007 |
kun tulee tila, inno, sinkkuäidille sulhanen ja Greyn anatomia. On se niin väärin.
Kommentit (3)
oo kotona illalla. No tallentavaan digiboksiin vaan ;)
Tulihan eilen Pako
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla saattaa mennä monta päivää etten ehdi edes uutisia kattoo. Miten ihmeessä ihmisillä on AIKAA istua niin paljon tv:n ääressä??! Mulla ainakin menee illat töiden jälkeen kotitöissä, lapsen kanssa puuhatessa, lenkillä. Teho-osasto on ainoa jonka haluaisin nähdä, mutta en vaivu epätoivoon jos en ehdi.
Onneksi on tallentava boksi. Aion nauhottaa Tilan ja Innon ja katsoa jonain tylsänä iltana, ettei tarvitse koko iltaa istua telkkarin ääressä. :)