Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka eivät saa isovanhemmilta lastenhoitoapua

Vierailija
12.10.2008 |

Mieheni vanhemmat asuvat molemmat 15km päässä meistä, mutta emme saa heiltä mitään pua. He ovat eronneet ja mieheni isä ei ole kuin kerran tullut katsomaan lapsiamme (kakssoset 2v) eikä koskaan ostanut joulu tm. lahjoja. Miehen äiti kärsii mielenterveydestä, eikä myöskään auta koskaan. Mun omat vanhemmat asuvat Kuusamossa ja tulevat harvoin tänne etelän, johtuen pitkästä välimatkasta, Olen niin surullinen, kun pienten kaksosten vanhempana kaipaisin apua, jotta parisduhdekin joskus toimisi :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis sairas, ja sinä ihmettelet että ei auta koskaan? Kai teidän kuuluisi terveinä ihmisinä auttaa tätä sairasta anoppia?

Vierailija
2/5 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmista ei lastenhoitoapua ole...

Tosin, meidän tilanne onkin sitten ihan eri. Lyhin etäisyys on mieheni isällä, joka avokkeineen asuu 150km matkan päässä. Mun vanhemmilla matkaa on 250km ja mieheni äidillä yli 600 km. El kyse ei ole siitä, etteivät tahtoisi auttaa.. haluja on kyllä, mutta tuo välimatka tekee kyllä tehtävänsä.

Meillä myös vasta yksi lapsi.. Ihan tavattoman kiltti 1v poika, eli sen puoleen ei kyllä hoitoapua tarvisikaan... Molemmat ollaan töissä, joten se vähä aika, mitä lapselle jää työpäivän jälkeen, käytetään kyllä tasan siihen yhdessäoloon...

Olisihan se kiva joskus käydä miehen kanssa teatterissa tai jotain, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat kuolleet.

Mun vanhemmat elossa n.100km päässsä meistä. Pitkällisten hartaiden pyyntöjen jälkeen auttavat tosiaan erittäin harvoin. Mummu voisi ihan hyvin lähteä meille bussilla tai junalla, me voitais vaikka kyytiä mennen tullen, mutta aina löytyy joku TEKOSYY, miksi ei tule.

Ja vaikka ei tulisi avuksi, mutta mikset tule ihan muuten vaan kaikkien vaihtelun ja virkistyksen vuoksi? En tajua. Ihan hyvissä väleissä kuitenkin ollaan.

Vierailija
4/5 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiamme, synttärikortteja tai -lahjoja ei tule.

Oma äitini on häiriintynyt dementikko, joten hänelle en lapsiani antaisikaan.

Vierailija
5/5 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olemme apua saaneet kun olemme pyytäneet ellei ole menneet suunnitelmat päällekkäin. Ongelma vain on että välimatkaa on noin 100km molempien vanhemmille joten jos haluaisimme viettää rauhaisaa koti-iltaa miehen kanssa niin ensin pitäisi ajaa 3h kun vie lapset isovanhemmille ja hakiessa taas se 3h. Näillä bensan hinnoilla se tuntuu vielä tyhmemmältä. Ajattelimme että on kätevää kun asutaan nyt vanhempiemme puolimatkassa, mutta olisi pitänyt ajatella uudestaan. Ei silloin lapsettomana tajunnut. Nyt lapset ovat hoidossa noin kerran vuodessa.