Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki hoikat/laihat!

Vierailija
21.07.2007 |

Miten paljon syötte päivässä noin keskimäärin? Kuinka paljon herkkuja (karkkia, rasvaisia pizzoja, pullaa, viiniä, olutta, siideriä tms.) syötte päivässä viikossa? Oletteko huomanneet pulskempien tuttavienne syövän jotenkin eri tavalla kuin te itse syötte?

Nimim. Wannabe hoikka

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeasta en pidä kuin pieninä annoksina. Olen luonteeltani aika tehokas, se selittää, miksi painoa ei kerry. Osaan ottaa rennomminkin, mutta en voi kuvitella makaavani koko iltaa esim. telkkarin ääressä. Tylsistyn kuoliaaksi.

Syömisten lisäksi pitäisi miettiä koko elämäntapaa jos haluaa laihtua pysyvästi. Kaiken pitää olla sopusoinnussa.

Vierailija
2/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön paljon ja ihan mitä tahansa, myös herkkuja karkkeja ja rasvaisia ruokia. Tosin huomaan usein, että jos olen jonakin päivänä syönyt paljon, ei seuraavana päivänä ruoka juuri maita, eli en tiedä onko mulla joku luontainen painonsäätelysysteemi olemassa(?). Nyt olen " Lihavimmallani" eli painoindeksi on peräti 19,8. Yleensä olen ikuisella lihotuskuurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin kanssa leipää (ruis-) pari kertaa päivässä.

Pullaa kylässä (kerran-pari kuussa), pizzaa ehkä kerran kuussa, karkkia todella harvoin, alkoholia ehkä kerran vuodessa.

Liikun paljon (auto harvoin käytössä, kaupoille/töihin viitisen kilometriä matkaa).

En ole ajatellut muiden syömisiä.

Vierailija
4/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on meidän suvun naisilla geeneissä.

Vierailija
5/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olen perinyt hoikkuuteni isältäni. Ollaan rumiinrakenteelta aika samanlaisia. Myös aineenvaihduntani on vilkas, joten siinä varmasti on myös syytä hoikkuuteni.

Olen mielestäni (ja varmasti monen muunkin) mielestä liian laiha. Mutta tällainen olen ollut aina. Raskauden 15 kiloa olisin pitänyt mieluusti, mutta eivät ne pysyneet.

Ja vaikka herkut minulle maistuvatkin niin syön aina aamupalan, kaksi lämmintä ateriaa ja iltapalan. Herkkuja menee sitten välipaloiksi.

Sen eron olen huomattavasti ylipainoiseen ystävääni verrattuna huomannut, että ystäväni ei juuri lämpimiä aterioita syö. Niiden tilalta saattaa sitten esim kylässä syödä vaikka 6 pasteijaa ja makeita pullia jne. Lisäksi ystäväni ottaa monesti kotimatkalla mukaansa hamurilaisaterian tai pizzan...

Vierailija
6/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liikunta ja ruumiillinen työ on asioita joista en tingi. Rakastan esim. ruohonleikkuuta jota harrastan juoksu jalkaa:) eli pyrin ottamaan kunnolla hien pintaa. Välillä paljon yli rasvanpolttosykkeen. Mutta eipä kerry röllykät vyötärölle tai mahan päälle:)

Vierailija
7/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pidä makeasta, syön sitä noin kerran viikossa seuran vuoksi ja pieniä annoksia. Jos työpaikan kahvipöydässä tarjotaan pullaa tai kakkua, saatan hyvinkin jättää ottamatta ellei juuri silloin tee mieli.

Raskaana ollessa tahti on ihan erilainen. :)

Vierailija
8/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin makeaa huomattavan paljon suurempia annoksia kuin minä. Jotkut " ikuiset laihduttajat" laskevat pisteitä ja syövät suklaapiirakkaa mieluummin kuin karjalanpiirakkaa (mitä järkeä tuollaisessa pisteiden laskemisessa on?), kieltäytyvät ruuasta ja napsivat sitten keksejä sen sijaan.

Vierailija
9/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon kerralla. Itse syön vähän liikaakin herkkuja ja yritän niitä nyt vähentää, en tosin painon takia, vaan pelkään kolesterolia, sillä ikää jo 32v (158cm/48kg).

Vierailija
10/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon hedelmiä ja kasviksia -- pidän niistä. Toisaalta voin syödä suunnilleen mitä huvittaa, mutta en ole raskaan ja rasvaisen ruuan ylin ystävä. Alkoholia käytän aika harvoin.

En juurikaan ole kiinnittänyt toisten syömisiin huomiota... Parilla ystävällä koko elämä tosin tuntuu pyörivän ' mitähän tänään syötäisiin' -periaatteen ympärillä, ja jokaiselle kahvikupille pitää löytyä kasteltavaa.

Toisaalta teen paljon asioita koko ajan, ehkä siis myös kulutan tehokkaasti.

Vierailija
11/11 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lautasellista ruokaa, jos vähempikin riittäisi. Minun ei tarvitse pahemmin seuraa mitä pistän suuhuni, koska ruokavalio on suurimmalta osin terveellinen. Karkit ja rasvaisetkin herkut menee, mutta ei joka pvä, ehkä pari kolme kertaa viikossa tyyliin karkkipussi tai yksi pulla tai annos ranskalaisia. Muuten eniten vihanneksia ja salaattia, vähärasvaista protskua, ei paljoa perunaa, pastaa, riisiä tai leipää koska turvottavat, juon rasvatonta maitoa. Välipalaksi hedelmiä, olen omenoiden suurkuluttaja.

Minäkin tykkään liikunnasta, ja aina yritän saada jotain siitä irti. Kuten eilen vein lapsen puistoon, otettiin pitempi lenkki, ja juoksin rattaiden kanssa kun se vain tuntui hyvältä. Jumppapallo on aina olohuoneessa, ja teen vatsoja ja muuta televisiota katsellessa ja lapsen kanssa leikkiessä. Painot samoin asuvat olohuoneen nurkassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä