Naiset! Mikä miehissä kiehtoo? Miehet! Mikä naisissa kiehtoo?
Niin, mikä niissä tosiaan kiehtoo?
Millainen on unelmiesi mies?
Miehet! Entä mikä niissä naisissa kiehtoo?? Unelmienne nainen?
Kommentit (2)
Mua kiinnostaa mies, joka on itsevarma terveellä tavalla. Hän voi olla oma itsensä eikä hänen tarvii pyydellä anteeksi maailmalta mitään, ei käytöstään eikä olemassaoloaan. Mies, joka kestää sen ja rakastaa sitä, että olen vahva, upea nainen. Mies, osaa ja haluaa nauttia elämästä ja myös nauraa itselleen. Mies, joka saa mut tuntemaan oloni Naiseksi. Mies, joka ei pelkää näyttää tunteensa. Intohimoinen, hellä, huomioonottava, innostunut, kokeilunhaluinen, seksiä rakastava.
Uskollisuus, rehellisyys ja kunnioitus ovat itsestään selviä piirteitä kaikissa ihmissuhteissani.
Ulkonäkö ei ole tärkeintä, mutta jos sitä mietin niin miehen ulkonäössä kiehtoo ja kiinnostuksen herättää koko, miehen pitää olla miehen kokoinen (yli 190cm/n 100kg) Suora ryhti, lyhyet siistit hiukset (niska on ihana!), pilkettä silmissä, isot kämmenet! Hyvä käytös, ihana tuoksuinen ja matala ääni. Siinä olis aika unelma!
Miehekkäät miehet. Ei mikkää naismaiset! Pitää olla miestä korottamaan ääntään naiselle! Huomaavainen ja hellä mies kumminkin. Komeakin saa olla ja urheilullinen, ei itseään täynnä oleva hörhö! Mies joka on kiinnostunu mun asioista aidosti, saa kuumaksi:)
Sänkyhommis parempi ku hyvä!