Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen joutunut huomaamaan, että laihat ihmiset syövät tosi vähän!

Vierailija
21.07.2007 |

Ihan 30 v. piti elää ennen kuin tämän oikeasti tajusi. Hoikkia ystäviä ja työkavereita seuratessani olen tajunnut, että heillä koko ajan itsekuria eivätkä sorry mässäilyihin kuin jossain erityistilanteissa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...alkakaa napostella. vähän väliä heitätte jotain pientä nassuun niin on kumma jos ei ala näkyä.

Vierailija
22/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei herkut ole kiinnostaneet. Karkit ja pullat ovat etoneet. Suklaata pystyn syömään joskun 4 palaa. Ei ole koskaan maistunut. Jo ajatuksella saan mielihalun pois. Eli kun katselen hetken herkkua alkaa jo etomaan. Limuja olen opetellut juomaan aikuisiällä. vaikeaa sekin on. 1.5l pullo menee 2-3 päivää ja olen juonut.

Äitini opetti ruokailun kotona niin että makuihin kuuluin kaikki luonnosta. Opetuksiin kuului myös että valmisruoat ja koneellisesti tuotetut juomat (kuten limut) oli pahasta. Ihmisen vartalo ei tarvitse niitä. Veljeni ihottumat tuli kun hän joi limua opiskelu aikana lähes tulkoon pullon päivässä. Muita lipsahduksia ei hänelläkään ole. keliakia hänellä todettiin aikuisiällä. Hän oli niin sanottu läpipasko. Söi kuin hevonen ja mitään ei jäänyt ylimääräiseksi.

Eli ruokamme oli perus ruokaa 80 luvulla. Salaatit aina ennen ruokaa ja jälkiruoka oli noin kerran viikossa. Ja se oli rahkaa tai kiisseliä. Itse teimme mehut ja hillot.

Nyt melkein 30 vuotias ja painan 56 kiloa. Oma perhe ja oma tupa. Aivan kaikkia oppeja en ole tuonut mukanani, mutta hedelmät ja kasvikset on myös lasteni herkku. Mieheni syö sipsejä sekä karkkia todella paljon. Mutta vähentänyt menneeseen verrattuna sekä kahvin käyttöä on vähentänyt yli puolella.

Mielestäni kohtuus kaikessa. Vartalo vanhenee ja pitää antaa anteeksi jos se hieman rupsahtaa. Mutta valintoja täytyy tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön enemmän kuin mun mies joka on 186cm ja 85kg. En edes käy vessassa kuin kerran päivässä ja liikun epäsäännöllisesti. En ole kovin aktiivinen ihminen. Syön herkkuja ja juon. Esim uusi fazerin salmiakki suklaalevy menee yhdellä istumalla. En tosiaan osaa selittää miksi ei rasva minussa pysy.