Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen joutunut huomaamaan, että laihat ihmiset syövät tosi vähän!

Vierailija
21.07.2007 |

Ihan 30 v. piti elää ennen kuin tämän oikeasti tajusi. Hoikkia ystäviä ja työkavereita seuratessani olen tajunnut, että heillä koko ajan itsekuria eivätkä sorry mässäilyihin kuin jossain erityistilanteissa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee mieli mässäillä, voi keksiä kevyemmän, itselle maistuvan vaihtoehdon: porkkanoita, herneitä, tomaattia, kurkkua, ananasta jne. Ja sitten huolehtia, että tuota mässäilyherkkua on aina tarjolla.

Vierailija
2/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olenkin aina ollut laiha, siis alipainoinen enkä ikinä ole katsonut mitä suuhuni pistän. Vaan kiloja ei tule vaikka mitä tekisi.

Ja ystäväni ovat jopa ihmetelleet isoja annoksiani.

Ehkäpä ne hoikat keitä tiedät eivät ole oikeasti hoikkia vaan heidän täytyy tehdä töitä sen eteen että pysyvät hoikkina.

Jos hoikkuus on geeneissä silloin voi syödä kuin hevonen mutta kiloja ei silti tule.. valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ap tavannut meidän kahta tuttavaa. Laihoja kun mitkä ja syövät isoja määriä, herkkujakin. Eivät mitään himoliikkujiakaan ole.

Vierailija
4/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka ovat hoikkia luonnostaan ja jotkut taas ovat sitä itsekurinsa takia.

Vierailija
5/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrästä. Äitini koko suku on lihavia, minä ja mun sisarukset on kaikki laihoja. Ja myös oma lapseni.

Vierailija
6/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis jokainen voi ottaa ruokansa itse linjastosta eli valinta annoksen sisällön ja koon puolesta on vapaa.

Hoikat ihmiset kokoavat koko annoksen yhdelle lautaselle niin että he ottavat runsaasti salaattipöydän kasvisantimia lautaselle ennen pääruokaa, jota ei siis mahdu lautaselle tolkuttomia määriä. Ruokajuomaksi he ottavat rasvatonta maitoa/piimää tai vettä, leipää he ottavat keiton seuraksi ja jälkiruuaksi he valitsevat hedelmän.

Ylipainoiset ihmiset valitsevat salaattipöydästä vain ne " proteiinilisäkkeet" eli juustot ja kinkut, ne laitetaan leivän väliin, lisäksi salaattilautaselle otetaan kuivia hedelmiä tms. Ruokajuoma on todennäköisimmin kotikaljaa tai mehua. Pääruokaa otetaan runsaasti ja sitä haetaan jopa lisää. Jälkiruoaksi otetaan se tukevin vaihtoehto, kermaa lisätään tupla-annos.

Vierailija
7/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syö paljon! Ja kaikki on hoikkia. Osa urheilee myös, mutta osa ei. Urheilevilla on vaan kiinteemmät paikat ja lihaksia, muuten hoikkuus samaa luokkaa.

Minä olen aina painanut tosi vähän. Nyt olen raskaana viikko 15 ja syön valehtelematta 3 lämmintä ruokaa päivässä. Usein myös monta lautasta. Sen lisäksi aamupala, iltapala, välipalat, karkkia ja jätskiä. Väsymyksen takia en ole jaksanut kuntoilla 3 kuukauteen ollenkaan. Painoa on tullut lisää " huimat" 3 kiloa :)

Nyt painan siis 53kg

Että yhdyn edellisiin...on niitä jotka joutuvat ponnistelemaan pysyäkseen laihana ja on niitä jotka vain ovat sitä luonnostaan. Se on kuitenkin taivahan tosi, että ruuan laatu ja liikunta vaikuttaa siihen miltä vartalo näyttää! Ei pelkkä hoikkuus tee hyvännäköiseksi jos paikat roikkuu!

Vierailija
8/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiruokaa jos on niin puoli kattilaa perunoita kastikkeen kanssa. Paketillisen makkaroita grillaa itselleen ja syö.

Harrastaa kyllä tosi paljon urheilua että ehkä sitten kuluttaakin mitä syö. Ja geenit on laihat. Itsekin olen hoikka (mutten kovin suuriruokainen).

Vierailija
9/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ja etenkin nuorena oli niin että piti syödä ihan hirvittävät määrät että paino nousi ja pysyi edes siinä 50:ssä. Ja sitten jos pari päivää olit vaikka kipeänä ja söit vähemmän niin jo oli paino jossain 43 heti ja tosi vaikea saada taas ylöspäin!

Vierailija
10/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on laiha, ja olen aina ihmetellyt että miten se ei liho ja mä taas lihon vaikka syödään samoja ruokia. No se johtuu siitä, että se saattaa syödä yhden ison aterian päivässä (siis todella ison!) ja sit illalla ehkä pari leipää.

Mä taas syön aamupalan, lounaan, illallisen ja ehkä jonkun iltapalankin. Ja sitten napostelen herkkuja: mansikoita vaikka rasian kerralla, mies ottaa vain pari, suklaata koko levyn, mies ottaa muutaman palan.

Ja on päiviä, jolloin se vaan ei jaksa tehdä itselleen ruokaa eikä sitten syö koko päivän aikana kuin pari leipää.

Vierailija
11/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on jatkuva nälkä :) Mutta toistaseksi olen syönyt vain monella lautasella olevat ruuat :)

t. raskaana oleva

Vierailija
12/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen, aina ollut, enkä liho vaikka söisin mitä. Ruokaa syön joskus valtavia annoksia, mieskin ihmettelee että mihin ne oikein laitan. Toisaalta en syö paljon makeaa, koska ei yksinkertaisesti tee mieli. Olen joskus ihmetellytkin mistä se johtuu, mulle vain tulee heti paha olo jos syö liikaa karkkia tms. Pullaa syön, jos olen vähän nälkäinen mutta useimmiten juon kahvit sellaisenaan.

Vierailija
13/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suosin kevyt tuotteita

olen kasvissyöjä (joskin paljon menee suklaata/sipsiä yms)

harrastan paljon liikuntaa

Vierailija
14/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan triathlonia 10-20 tuntia viikossa, joten kyllä siinä energiaa myös kuluu. :)

Vierailija
15/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka voitte syöpötellä kuinka paljon tahansa ja mitä tahansa lihomatta :)

minä kun olen juuri sellainen ikuinen ruuan tarkkailija, että mitä voin ottaa ja mitä en, että BMI ei nouse yli 21:n

Vierailija
16/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa syödä päivällisellä esim. kymmenen (!) perunaa ja ison röykkiön lihapullia. Hän on " läpipasko" , hän ei urheile mitenkään erityisesti mutta ruoka vain ei tule samalla tavalla hyötykäyttöön kuin normaalisti.

Vierailija
17/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kerralla jaksa syödä paljon, mutta toisaalta mä syön useasti päivän aikana. Tyttäreni joka on myös hoikka, taas syö välillä tosi suuria annoksia, ihan ihmetyttää että, mihin mahaan?

Vierailija
18/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoksia. Esim. kun käyn syömässä yliopistolla syön aina sen annoksen lopppuun (ellei ole pahaa ruokaa), sekä salaattia ja leipää. Aamulla syön kun hevonen. Perusruokavalioni on terveellinen: puuroa, ruisleipää, tavallista perusruokaa (lihaa, kalaa, kasvisruokaa). Joskus herkuttelua tietysti. Liikun aika reippaasti. Olen koko elämäni ollu samoissa mitoissa, BMI18.5.

Vierailija
19/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pysyvät siksi hoikahkoina. Minä syön todella paljon - siihen olen nyt havahtunut - ja se näkyy. Olen lähinnä miettinyt niitä hoikkia, jotka väittävät syövänsä kuin hevoset ja ihan mitä vaan, niin tajuavatkohan he silti vielä oikeasti miten paljon jotkut toiset (me pulleammat) todella pystyvät syömään.

Nimim. 10 kiloa pois ja äkkiä, ja on mistä vähentää syömistä

Vierailija
20/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syövät TOSI vähän ja aina selittelevät, että ' söin just' , vaikka oltaisiin oltu yhdessä koko päivä jossain - siis milloin söivät? Edellisenä iltana?! Ja tiedän, että toinen ainakin lihoo tosi helposti, jos syö normaalisti.