Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksia, milloin Lindalle vauva??

Vierailija
21.07.2007 |

Iltalehden mukaan " En tiedä, olenko jo raskaana" ja " vauvaa tehdään jo" Ja näyttäisi luulevan, että vauva tulee, kunhan vain haluaa sellaisen.. Huoh!

Minä veikkaan... 2009 tai ei ollenkaan. Anorexiat sun muut laihdutushössötykset varmasti syöneet hedelmällisyyttä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tulossa. Viis viikkoa niin ollaan jo erottu ja kuudennen viikon alussa uusi " elämäni mies" jo kierrossa ja viidennet kihlat vaihdettu.

Vierailija
2/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella pahan ja turvonneen näköinen. Vartalo on ihan yhtä kaunis kuin ennenkin, mutta kasvot ovat pöhöttyneet lähes tunnistamattomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan sen vanhemmat olla ihastuksissaan joka ikisestä kihlauksesta, järjestää kihlajaiset, ja ostaa lahjan?

Vierailija
4/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun jostkut julkkikset kertovat, että vauvaa tehdään... Esim. Jenni Anttila (kertoi tästä 05..) ja Maria Lund

Vierailija
5/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30 vuotta soittanut viulua ja ollut julkisuuden riepoteltavana.

Vierailija
6/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 - 15 vuotta on lähempänä totuutta. Ja kummasti ne uutiset sieltä Ruotsista kantautuu, poseerauskuvien kera. En oikein usko, että aloite on tullut edes lehdiltä täältäpäin...

Vierailija
7/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu on Seiskassa töissä, ja semijulkkikset soittelee sinne jatkuvasti itse. Linda ja Henry S esimerkiksi.

Vierailija:

yli 30 vuotta soittanut viulua ja ollut julkisuuden riepoteltavana.

Vierailija
8/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta meikittä.

Vierailija
9/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat pitää sen tiedon itsellään ja jotkut taas kertoa koko maailmalle. Joku kertoo heti plussattuaan, joku odottaa että ns. kriittiset viikot ovat takanapäin. Toinen vaihtoehdoista on parempi vain omalla kohdalla.

Vierailija
10/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on moni muukin viulisti. Eihän tuo sitten ole edes aloittanut aikaisin.

Vierailija
11/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo aloittaneensa viulunsoiton 6-vuotiaana. Ja hyvin säntillistä kurinalaista elämää viettänyt.

Vierailija
12/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin kaikki ne tuhannet lapsettomuudesta kärsivät olisivat itse pilanneet hedelmällisyytensä juhlimalla.

Vierailija
13/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ja kihloja ollut vaikka kuinka ja paljon. Silti nyt jo, puolen vuoden seurustelun jälkeen, suunnittelee perheenlisäystä. Taitaa tosiaan biologinen kello tikittää niin, ettei sillä olekaan väliä, että kenen kanssa se lapsi tulee, jos tulee.

Vierailija
14/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

klamydia voi olla piilevänä ja muutenkin jatkuva hankaaminen eri penisten kanssa aiheuttaa solumuutoksia kohdunkaulan kanavassa.

Vierailija
15/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jatkuva hankaaminen eri penisten kanssa aiheuttaa solumuutoksia kohdunkaulan kanavassa.

Vierailija
16/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisilla joilla paljon ERI kumppaneita on suurempi riski sairastua kohdunseudun syöpiin!

jos on sama kumppani kauan ei niin suuri riskin.

Vierailija
17/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se voi imettää? Vai eikö sit meinaa imettää ollenkaan? Mä n ainakaan uskaltaisi ottaa riskiä että lapseni elimistöön kulkeutuisi pahimmassa tapauksessa silikoonia. Mutta toisaalta, en ole niin tyhmä että edes ottaisin muovi tissejä itselleni!

Vierailija
18/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ihmettelen miten noin salskea ja hyvin säilynyt nuorimies ottaa lindan vaimokseen?? tosin ehtiihän ne vielä erota ennen häitä

Vierailija
19/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään... Mut mun veikkaus on että bänksit tulee jo ennen seuraavaa ovista ja sit pitää laittaa vauvanteko jäihin. Et ei vielä tän vuoden aikana lueta lehdestä Lindan onnellisesta odotuksesta!

Vierailija
20/20 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiskat olivat noin kolmen vuoden ajalta! :DD

vastaus apn kyssäriin:

Linda päätyy adoptoimaan kiinasta, sillä on liian vanha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi