Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten epärehellisyys kiukuttaa

Vierailija
12.10.2008 |

Tuntuu että kaikki varastetaan, mitään hukkaamaansa ei saa takaisin.

Lapsi pudotti ulkoillessa lempipiponsa. Seuraavana päivänä käytiin läpi koko ulkoilureitti, ei jälkeäkään piposta.

Eilen pyyhe unohtui uimahalliin. Soitin tänään perään eikä yhtään omistajatonta pyyhettä ole löytynyt.

Ovatko ihmiset ahneita varkaita vai niin köyhiä että kaikki on otettava mitä ei ole pultattu kiinni?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin lompakon poliisiasemalla mutta pidin rahat. Ne oli mun löytöpalkkio.

Vierailija
2/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein päiväpeiton tuulettumaan, max 15 min. Menin hakemaan, joku oli ollut nopeampi

Vierailija
4/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kiva ois jos joku palauttaisi lompasan takaisin.

Varsinkin jos itse hukkaa jotain ja joku sen palauttaa, tekee tod.näk. itse samoin

Olen löytänyt rahapussin, palautin.

Itseltä katosi koira, ihanaa kun se tuotiin takaisin

Vierailija
6/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olisi melkein sama jos joku käyttäisi mun hammasharjaa, melkein...

Vierailija
7/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä uimahallilla ja päivittäin sinne unohtuu pyyhkeitä, vaatteita, uimalaseja ja jne. En muista kertaakaan, että omistaja ei olisi unohtamaansa tavaraa saanut hallilta takaisin. Enempi siis on niitä rehellisiä ihmisiä, jotka palauttavat löytämänsä tavaran. Teillä on käynyt huono tuuri. Luultavasti joku lapsi vienyt sen.

Vierailija
8/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljettiin reittiä takaisin, mutta vasta naapurin vinkistä tajuttiin, että lippis oli nostettu puun oksalle eli aika korkealle. Katseet oli meillä vaan haravoineet maata, vaikka muka oli hyvin etsitty lasten kanssa.

Vierailija
9/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä joku voi olla niin härski, että lähtee sairaalasta toisten rattailla? No, nyt siellä on onneksi lukot.

Vierailija
10/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi kaupan asiakasvessaan huppari ja parin tunnin kuluttaua kyselin sitä kaupasta mutta ei ollut näkyny. voi että harmitti! myöhemmin näin jonkun unohtaneen kassinsa jossa oli upeat, uudet vasta ostetut kengät, sellaiset korkkarit kalliine hintalappuineen, no itse olen köyhä opiskelija mutta silti en ottanut kenkiä itselleni vaan ajattelin kuinka itteäni suorastaan v*tutti kun huppari varastettiin, jotenka palautin kassin kassalle. :)

Vierailija
11/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katottiin huolella joka paikka. Pipo oli kirkkaanpunainen niin että se olisi kyllä näkynyt helposti puun oksaltakin.

Ja pyyhe oli söpö lammaskuvioinen. Tiedänpähän tästä lähtien ottaa uimahalliin pelkkiä vanhoja riepuja.

Sitten voi joku av:lla kauhistella miten kulahtaneita rättejä ihmiset käyttääkään pyyhkeinä :-)

ap

Vierailija
12/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin vauvauinnissa palvelukeskuksen altaassa. No, soitin heti kun huomasin unohtaneeni sen ja siivooja oli ottanut talteen, käski hakea seur. päivänä palvelutalolta. No, työvuorossa olevat siivoojat väittivät ettei siellä kopissa mitään uikkaria ole. Ihan uus uimapuku, eka kertaa käytössä, tais olla liian houkutteleva köyhille siivoojille. Kyllä kiukutti ja ihmetyttikin, en kyllä itajua kuka haluu toisten uikkarin,tiedä mitä pöpöjä niissä on.

Vauvan tutti putos lenkkipolulle, käytiin seuraavana päivänä sama lenkki ja vaikka kuinka tiirailin (tutteja ei oo koskaan liikaa,niitä saa aina iltasin nukkumaan mennessä etsiä joten halusin sen takas ja keittää) niin eipä näkynyt. Joku muu oli näköjään tarvinnu senkin.

Nyt putos tytöltä rukkanen kirpparille, aion käydä huomenna kyselemässä mutta epäilen tokkopa löytyy. Parittomatkin hanskat tuntuu kelpaavan kunnon varkaille, ihan ottamisen ilosta otetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän