Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seksileluja ja mistä?

Vierailija
20.07.2007 |

Virikkeitä kaivattaisiin 13 vuoden yhteiseloon. Löytyisikö hyviä vinkkejä? Aiemmin emme ole käyttäneet mitään seksileluja....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kammaris on aika lail erilaisia öljyjä, hierontaan ja suihinottoon sekä pari dvd:tä jotka on eritoten pariskunnille suunnattuja (ei siis mitään kauheeta jyystämistä vaan kauniita immeisiä hyvissä meikeissä ja kauniissa roolivaatteissa), hieromasauvoja ja sit ostin just kauniin Babydoll-alusasun kesäksi;D..mä oon tilaillu pääasiassa Kaalimadosta ku homma on hoitunu nopsaan ja vaivattomasti. En tääl kylil haluu postin akoille kertoo mist pakettini tuloo joten sielt saan ne huomaamattomasti...voishan sitä tietysti kateutta ja jutunjuurta akoillekkin antaa ja avata paketti heti kättelyssä siä postissa:)

Vierailija
2/10 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy lista alan kaupoista:

http://www.keltainenruusu.xxx/index.php?page=lelukaupat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelle on kyllä hyvä tää satisfyer ja voihan sitä käyttää yhdessäki http://www.lemmenlelut.com/tuotteet.html?id=13/378198

Vierailija
4/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tietää, mikä juuri teitä kiinnostaa. Anaalikoukku on ihan näppärä sitomisleikeissä. Jotkut pitävät sähköstimulaattoreista.

Vierailija
5/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pitkulaisia vihanneksia kaupasta.

Vierailija
6/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun kumisaappaista ja latexista.  

Vierailija
7/10 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis kumilenkki. 

Vierailija
8/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa hierontaöljyä, penisrengas ja vaikka joku vibraattori. 

Vierailija
9/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jestas sentään kun nyky ihmiset on avuttomia joka asiassa

Vierailija
10/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkailkaa noita nettikauppoja esim vuxen, sinful yms eikä aina se ikuinen kaalimato vaikka niiden sivuilla on hyvä ohjeosio eri jutuista josta voi saada vinkkiä mitä lhtee hakemaan/mistä kiinnostuu...

Meillä eka hankinta oli penisrengas ja anustappi sekä liukkareita. Ja siitä se sitten lähti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän