Hahhah,PK-seutulaiset! Eikö oo varaa asua okt:ssa? Ku mollaatte tääl okt-asumisen huonoutta..
Kommentit (27)
Talvella kun tulee töistä niin joku muu ne lumet putsaa,mut en mä : )
Haluan nimenomaa elää urbaaniympäristössä, jossa huoltopelaa ja palvelut ovat lähellä. Siksi harmittaakin, kun Helsingin tonttimaata kaavoitetaan pientaloasumiseen, se sotii mielestäni kaupunki-ideologiaa vastaan, ne voisi pykätä jonnekin kauemmas.
Jos haluaisin asua omakotitalossa, varmasti nykyisen huoneistomme voisi sellaiseen vaihtaa, mutta kun en missään nimessä halua, se on sekä epäekologista että epätyydyttävää asumista
niin tyhmä, että maksaisin 700-800 m2:n tontista alkaen 90 000 eur.
Ja rakentamisen hinnasta puhumattakaan...
ettei kaikilla ihmisillä ole TÄSMÄLLEEN sama maku kuin itsellä?!?
Haluaisin asua lapsieni kanssa okt:ssa, mutta todellakaan mulla ei ole siihen varaa, ei oikeastaan edes tähän kerrostalo kolmioonkaan, mutta jossain on pakko asua. Jos voisin valita, asuisin stadissa kunnon tiloissa aivan mielelläni, toisaalta jossain omakotitalossa isoine pihoineenkin viehättäis, vaan ei ole varaa...
Kuitenkaan en kärsi tässä olossa eläessani, mulla on mahtavat tenavat, jotka eivät vaadi kaikkea luksusta ympärilleen, joten vois olla paremmin, mutta olemme onnellisia näin.
Ällöttää, kun on keskenkasvuisia ihmisä, jotka nauravat tilanteellemme. Sulla on ehkä magee okt ja kaikenlaiset hilavitkuttimet, jota se edellyyttää, mulla on terveet ja hauskat tenavat, pienet ahtaat tilat, mutta olemme onnellisia. Meidän ei tarvii nauraa muille, vaik onnettomia niissä okt:ssä tai rahallisesti hyvin toimeentulevilla on...
tai et arvosta sitä, mitä joku muu mahtaa arvostaa. Meitä on niin moneen junaan, ja hyvä niin! Mitä jos sun tarttis muutta pk-seudulle johonkin kerrostaloon, vois olla paljon mageempi mesta kuin nykyinen, voi kamalaa!
Jotkut näkevät esim. okt:n talviset lumityöt huonona puolena. Toiset taas ajattelevat sitä oivana kuntoiluna =)