Mitähän 3 päivän festariputket, joissa ryypätään koko ajan, tekevät kropalle?
Itsekin parhaillaan 3 päivää kestävillä festareilla ja kyllä sitä miettii mitä tää kolmen päivän dokaaminen tekee keholle
Kommentit (25)
Niin se on vain kolme päivää. Jalat voivat väsyä ja saat päänsäryn jos et juo vettä mutta ei se tee mitään sellaista tuhoa kuin monen viikon putki. Paitsi jos ryyppää alkoholimyrkytykseen asti. En suosittele.
Pelimies J teki niin 2000-luvun alussa. Mietin miksi joku menee festareille, juo ja on siellä 3 päivää - mikä järki siinä voi olla.
Festareilla ei ole pakko juoda. Itse en juonut, olin katsomassa bändejä, en nollaamassa muistiani.
Entäpä mitä tekee keholle kolmen vuoden jokapäiväinen tissuttelu?
Voisihan sitä säilöä täydellisen kroppansa vaikka vakuumiin, mutta elämässä ehkä tarkoitus kokeakin välillä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Aivot sulaa... alkoholidementia on ihan tunnettu sairaus.
Voit olla etukäteen tietämättäsi altis saamaan haimatulehduksen. Tapaturma-alttius nousee huikeasti. Päihtyneenä olet todennäköisemmin esimerkiksi varkauden tai väkivallan uhri. Ihmissuhdesekoilut lisääntyvät humalaisena.Toipuminen vie ilman vakavia ongelmiakin ainakin yhtä monta päivää kuin joit.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu toki iästä ja sukupuolesta, mutta ei noin lyhyessä ajassa ehdi mitään merkittävää pysyvää vahinkoa tapahtua ainakaan jos olet mies etkä aivan ikäloppu. Naisille voi tapahtua jonkunlaista vahinkoa, mutta tuskin kyseessä on silti mikään kuolemantuomio, jos et sitten ole jo joku 70v mummo.
Vierailija kirjoitti:
Terveys menee.
Pakkoko sinne on mennä dokaamaan? Festareilla voi olla selvinpäin tai ottaa vain yhden tai pari juomaa. Jos haluat ryypätä kolme päivää putkeen, se tulee halvemmaksi kotona. Festariliput on kalliita.
Tuntemattoman sanoin: Pieniä ovat silakat Joulukaloiksi
Vierailija kirjoitti:
Festareilla ei ole pakko juoda. Itse en juonut, olin katsomassa bändejä, en nollaamassa muistiani.
Niinpä. Miksi maksaa kalliit liput ja kännätä niin ettei muista mitään.
Katsoin jonkun jenkki aivotutkijan somea. Sanoi, että turvalliset alkoholirajat on täysi myytti, sellaisia ei yksinkertaisesti ole. Yksi pienikin annos voi laukaista lukuisia pahoja sairauksia (saati sitten joku 3 päivän putki).
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sinne on mennä dokaamaan? Festareilla voi olla selvinpäin tai ottaa vain yhden tai pari juomaa. Jos haluat ryypätä kolme päivää putkeen, se tulee halvemmaksi kotona. Festariliput on kalliita.
Varmaan joo voi, mutta epäilen, että todennköisyyksistä ei viitsinut mainita mitään.
Niin mitähän perus 2-viikkoinen wappu aiheuttaa kropalle?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jonkun jenkki aivotutkijan somea. Sanoi, että turvalliset alkoholirajat on täysi myytti, sellaisia ei yksinkertaisesti ole. Yksi pienikin annos voi laukaista lukuisia pahoja sairauksia (saati sitten joku 3 päivän putki).
Ja varmaan myös mainitsi millä todennäköisyydellä näin voi tapahtua?
Eipä juuri mitään. Juo kolme viikkoa putkeen ja palaa sitten asiaan.