Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies harrastaa kanssani seksiä öisin tietämättäni.

Vierailija
09.05.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisinaan herännyt siihen kun saan orgasmin mieheni nuollessa minua, mutta en olisi voinut kuvitella että nukun niin sikeästi etten herää kun mies tulee sisääni.

Asia selvisi minulle kun olen nyt yllättäen raskaana, meidän vauvakin on vasta 10 kk. Olen aina ollut sikeäuninen ja nyt vielä enemmän kun vauva edelleen syö muutaman kerran yössä, mutta enpä olisi uskonut.

Harrastamme siis toki seksiä myös ollessani hereillä ja silloin kyllä käytämme ehkäisyä, mies oli kuitenkin ajatellut etten oikeasti pidä pahana vaikka uusi vauva tulisikin näinkin pian. Tosi kivasti päätelty, olisin kuitenkin vähän pidemmän ikäeron lapsille halunnut.

Vierailija
2/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei ole miehen taidoissa tai munan koossa kehumista, jos et edes herää, kun tulee sisään ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite mua ei yhtää kiihota noi salarakastelujutut. mua loukkaa jos muhun kajotaan ilman lupaa, mutta joo ollaan erilaisiiiii vissiiiiin

Vierailija
4/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ollut ihan kiihottavaa herätä siihen kun saan suuseksiä, mutta en oikein kyllä innostunut siitä ettei mies ole edes kertonut näistä muista jutuista kun en ole herännyt. AP

Vierailija
5/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisinaan aika runsasta valkovuotoa, välillä aamuisin tuntuu että lorisee suorastaan kun vessaan kipitän, mutta ehkäpä se onkin sitten ollut jotain muuta.

Miehelle kyllä tein jo selväksi etten hyväksy tätä toimintaa, suuseksi ok, mutta muutoin kyllä tulee herättää toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän