Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Onko kihlaus avioliittolupaus?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta on niitä Lampeniuksia jotka menee kihloihin vain kun se on niin hauskaa ja ensi huumassa..
Koska mielestäni kihlaus on nimenomaan lupaus avioliitosta! Avoliitto on asia erikseen, se ei liity kihlaukseen.
Sehän nimenomaan on kihlauksen tarkotus-Mutta nää jotka menee useasti kihloihin,heille se ei mitään merkkaa
nykyään se vaan unohtuu niin monelta.
Alue: Aihe vapaa
Eikös se kosinta ole jo tapahtunut? ;)