Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä nyppis jos olis A-kupin rinnat, kuka laudan haluaisi!

Vierailija
20.07.2007 |

.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tissit varmaan miinuksella ja silti on ukkoa pörränyt ympärillä yli oman tarpeen. Väittäisin näin äkkiseltään, että ne on olleet kiinnostuneet lähinnä mun jalkovälistä (osa saanut, suurin osa ei). Kukaan ei ole tissejä koskaan kehunut, mutta ei ole kukaan kyllä koskaan sanonut, että en sua nais, koska sulla on noin pienet tissit.

Mielenkiintoinen asia.

Vierailija
22/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko teidän elämäänne tupsahtanut vain ja ainoastaan jotain säälittäviä " tissi-miehiä?" Niitäkin olen nähnyt...yleinsä kaljamaha ja sovinistinen asenne. Onko kiva olla niiden kuolattavana?

Kyllä minun tuttavapiirissäni (mukaanlukien minä itse) pidetään naisen ulkonäössä tärkeimpänä tiukkaa peppua/kauniita kasvoja. Tissit tulevat melko häntäpäässä listassa ja uskokaa tai älkää, niin niiden ei todellakaan kuulu olla isot vaan sopivat. Sopusuhtaiset naisen muuhun vartaloon. Jollekkin sopii todella kauniisti pienet terhakat A-kupit ja toiselle taas C-kuppi on ihan omiaan. Yli C-kupin rinnoista ei meidän kaveripiirissä välitetä, mutta toisaalta olemme urheilijoita ja pidämmekin tiukoista tytöistä :0)

Omalla naisellani on tavatessamme ollut C-kupin rinta ja kaunis rintavarustus olikin. Kauniimpi kuin koskaan kenelläkään! Raskausaikana turposi ihan hulluna ja eivät olleet naiselleni mukavat varsinkaan urheillessa ja en minäkään niistä mitään suurempia kiksejä saanut. Imetyksen jälkeen kuppi on ollut B, eikä muuten roiku tippaakaan :) Erittäin kaunis on edelleen ja kelpaa minulle oikein hyvin. (terkkuja vaan kullalle) No pointti oli se, että olen kaikenkokoista rintaa nähnyt ja naiseni nykyinen B on kauniinpi kenenkään näkemäni D;E;F kupit.

Tärkeintä on kuitenkin että ovat aidot. Silikoonejakin olen hiplaillut aikoinaan ja ne oli kyllä kaikkea muuta kuin kivat! Tuntuu pussit läpi, eikä uskalla puristella, että ei hajoa!

Olkaa luomuja vaan naiset...minkä kokoisilla tahansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta on upeat hiukset,joita moni kehuu ja kauniit silmät : )Kaikkea ei voi saada

Vierailija
24/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se et kuvittelet jonkun olevan kade sulle tollasesta,kertoneeki susta jo kaiken

Vierailija
25/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus alkaa tissien koko nyppimään, niin onneksi plastiikkakirurgi osaa auttaa.

Vierailija
26/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut valita ne parhaat päältä.

Olen hoikka, siro (161 cm, 48 kg), kaunispiirteinen ja pienirintainen (a-kuppi) ja todellakaan ei ole koskaan nuo tissit miehillä ongelma ollut. Moni on kehunut että on kauniin pyöreät ja sopii minulle kuin nenä päähän.

Vierailija
27/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jossain olemassa joku joka on hyvännäköinen isoine tisseineen ja osaa myös pukeutua normaalisti (suurin osa ei ikävä kyllä osaa). Enkä ole itse mikään lauta vaan minulla on oikein hyvä B-C kuppi.

Mutta täytyy sanoa, että esim. Lola näytti melkoisen isolta niissä jossain kuvissa, vaikka oli hoikistunut vauva-ajoiltaan. Ne suuret vähän valahtaneet tissit anoivat sen vaikutelman. Eikä Janinakaan kovin hoikalta näytä.

Vierailija
28/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-kuppi on ihana, jos muukin vartalo on samaa luokkaa, eli pieni ja siro. Jos taas on d-kuppi, niin sekin on ihana, kunhan ne ei ole sillä pienellä ja sirolla, se taas on ruman näköistä. m26

Vierailija
29/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tykkää mun mieskään isoista, ei kyllä ihan laudoistakaan. Eikä ole mitään puhetta vaan mieheltä, 12 vuotta ollaan oltu yhdessä, joten eiköhän salaisuudet ja mielihalut ole jo aikalailla selvät.

Mä olen tyytyväinen rintoihini. Ikää on 35 vuotta, kaksi lasta ja silti rinnat suht hyvässä kunnossa. Mulla ei ole mitään häpeämistä.

Jos nyt rupeis oikeesti häiritsemään nämä B-kupin tissini, niin mä ottaisin silikonit. Mutta ei häiritse, joten nekin rahat säästyy johonkin kivempaa ja tarpeellisempaan.

Vierailija
30/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut just tälläisiin osallistuvat suurella auktoriteetilla Minä Olen Mies Ja Kyllä Minä Tiedän. Hah, en usko, vaan uskon että naiset kirjoittelevat siellä, todistelevat itselleen et ovat ihan ok lautoina.

Vierailija
31/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne ei-niin-kiinteiden rintojen omistajat luuraavat?

Vierailija
32/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki niitäkin joiden mielestä isot tissit on naisissa parasta mutta moni tykkää pienistä ja kauniin mallisista.

Muistan lukeneeni tutkimuksen jossa selvisi että vähemmän älykkäät miehet tykkää yleensä suurista rinnoista ja älykkäät pienemmistä.

En väitä etteikö isot tissit olis miesten mieleen siinä missä naisten mieleen misten isot lihakset tms mutta kun naisia on niin erilaisia. On niitä jotka on todella ihanan kauniin upeita pienine tisseineen ja joille ei suuret sopisi ollenkaan ja on niitä jotka ovat kauniita isoine tisseineen.

Onneksi meitä on monenlaisia kuten miehiäkin.

Vierailija
33/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mut just tälläisiin osallistuvat suurella auktoriteetilla Minä Olen Mies Ja Kyllä Minä Tiedän. Hah, en usko, vaan uskon että naiset kirjoittelevat siellä, todistelevat itselleen et ovat ihan ok lautoina.

Vierailija
34/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilin tummatukkaisesta adoniksesta. Mutta rakastuin kaljuuntuvaan mieheen. Apua, pitäiskö laittaa nyt hyvä ja rakas mies vaihtoon? ja ottaa tilalle se tumma tuuhea tukkainen?

Mitä väliä tisseillä, jos muuten on puhdasta kultaa?

Vierailija
35/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän tämän.

MUTTA rintojen rumuus ei ole tosiaankaan mikään pahin mahdollinen juttu naisen ulkonäössä. Itse koen ettei asia juuri haittaa. Mieheni kanssa olen hitsautunut niin tiiviisti yhteen että mies varmasti rakastaisi minua vaikka tissien kohdalla olisi kaksi ammottavaa aukkoa.

Ja kun rinnat on pienet niin niitä voi muovata kivasti erilaisilla rintaliiveillä. Yleensä en näe vaivaa mutta esim juhliin on kiva pistää topatut rintoja pyöristävät liivin joiden kanssa muuten nätti kroppa koristuu entisestään.

Minulla on nätit kasvot ja minusta se on paljon tärkeämpää kuin kauniit rinnat. Minusta a-kupitkin voi olla tosi nätit jos on kivat nännit ja rinnat on pyöreät ja sopivan kiinteät. Isot pyöreät rinnat on todella kauniit mutta ajan myötä helposti roikahtava tuonne navan seuduille saakka ja litistyvät eivätkä ole enää kauniit tosiaankaan.

Minulla ei itselläni(kään) siis nättejä tissejä ole, enää.

Harvinaisen moni tässä ketjussa kertoo omaavansa todella kauniit rinnat. Sinänsä erikoista koska esim uimahalleissa karu totuus paljastuu, suurimmalla osalla on litteät lättänät roikkutissit, ylisuuret turpeat verisuonista pullistelevat jättitissit tai pienet littanat ja ei minkään malliset tissit. Kummasti vaan tuntuvat kelvanneen joillekin tisseineen päivineen siitä päätellen että muksulauma seuraa perässä.

Älkää hyvät naiset tehkö tisseistä itseisarvoa!

En voi käsittää miten jollekin aikuiselle(?) ihmiselle tissit voi olla noin tärkeät. En todellakaan ymmärrä silikoonien ottajiakaan.

Tosiasiahan on että me kaikki rupsahdamme iän myötä, pikkuhiljaa. Henkinen kauneus käy joka tapauksessa tärkeämmäksi kuin fyysinen. Miksi emme keskittyisi henkiseen kauneuteen?

Vierailija
36/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti mukavan,ja kauniinki naisen myös sisäisesti, vaikka tissit ei olis jumbot?

Vierailija
37/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi, että hui hai! Onneksi en mennyt tissimiehen kanssa naimisiin... : )

t. suvussa poistettuja rintoja syövän takia

Vierailija
38/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut jos jonkin kokoiset. Ennen raskautta minulla oli isohko B-kuppi, joihin olin todella tyytyväinen ja sain myös paljon kehuja. Imetyksen aikana rinnat kasvoivat D-kuppiin ja olivat siis minulle tosi isot! inhosin isoja rintojani ja näytin paljon ronskimmalta. Imetyksen jälkeen sitten rinnoistani lähti lähes kaikki rasva pois ja pienenivät A-kuppiin asti. Aluksi oli totuttelemista niin olemattomiin tisuihin, mutta kun palautuivat aikanaan, olivatkin oikein kauniin muotoiset. Nykyään olen oikein tyytyväinen näihin rintoihini, koska haluankin näyttää sirolta.

Mulla muuten kilot vaikuttavat tasan tarkkaan myös rintojen kokoon. Lihon/laihdun ekana rinnoista. Nytkin on tullut pari kesäkiloa ja sen huomaa ekana kasvaneista rinnoista.

Jokaiselle varmaan löytyy ottajansa ja ihan tyhmää kinastella tämmöisestä. Mä olen ainakin ihan rehellisesti paljon mieluummin pienirintainen kuin D-kuppi. Kaikkein mieluiten ottaisin ne nuoruusajan tissit takas :)

Vierailija
39/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella erikoinen keskustelu.

En ymmärrä, että mitä joku saa siitä, että limaiset ukot tuijottelee tissejä? Siis oikeesti, parantaako se todellakin jonkun naisen itsetuntoa, vai mitä ihmettä? No, kai se sitten on niin..

Itselleni parasta kehua, on se kun esim. miespuoliset työkaverit sanovat, että " Maija, sä oot niin hyvä tyyppi, sun kanssa on kiva tehdä töitä" tms., mutta olenkin sitten ilmeiseti vähän outo, kun tissi - perse - kommentit/tuijotukset saa mut vaan voimaan pahoin ja pitämään kyseisiä ukkoja superällötyksinä!

Vierailija
40/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin hyviä nää juupas-eipäs keskustelut...varsinkin nämä Kyllä sisäinen kauneus on tärkeämpää blaa blaa ja blaa. Niten joku jaksaa noin syvällisiä edes kirjoittaa tälläisessä keskustelussa. Ai niin, ne pienitissiset :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan