Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä nyppis jos olis A-kupin rinnat, kuka laudan haluaisi!

Vierailija
20.07.2007 |

.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pidä isoja tissejä eroottisina - hänen äidillään on isot tissit. Mun äidillä taas on pienet tissit ja mun veli on hulluna isoihin tisseihin...

Eli isotissisen pojalle isot tissit saattavat olla seksintappoasia ja taas päinvastoin.

Kyllä minulla AA-kuppisella hoikalla naisella on tietenkin tissikompleksi. Eli toki haluaisin isommat. Joku 75B vois olla kiva. Mutta en mä nyt mitään jättimäisiä lolloja haluaisi. En halua olla pelkkää tissiä.

Ai niin - mulla on muuten tosi hyvännäköinen ja kiinteä takapuoli. Ja kaunis lantionkaari. Siksi varmaan on kiinnostuneita miehiä riittänyt lattarinnoista huolimatta.

Vierailija:

On toki niitäkin joiden mielestä isot tissit on naisissa parasta mutta moni tykkää pienistä ja kauniin mallisista.

Muistan lukeneeni tutkimuksen jossa selvisi että vähemmän älykkäät miehet tykkää yleensä suurista rinnoista ja älykkäät pienemmistä.

En väitä etteikö isot tissit olis miesten mieleen siinä missä naisten mieleen misten isot lihakset tms mutta kun naisia on niin erilaisia. On niitä jotka on todella ihanan kauniin upeita pienine tisseineen ja joille ei suuret sopisi ollenkaan ja on niitä jotka ovat kauniita isoine tisseineen.

Onneksi meitä on monenlaisia kuten miehiäkin.

Vierailija
42/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nää on niin hyviä nää juupas-eipäs keskustelut...varsinkin nämä Kyllä sisäinen kauneus on tärkeämpää blaa blaa ja blaa. Niten joku jaksaa noin syvällisiä edes kirjoittaa tälläisessä keskustelussa. Ai niin, ne pienitissiset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lapsen jälkeen, pyöreys katosi. Pitkään mietin silikoneja, mutta en uskaltanut mennä, koska olen kipu kammoinen ja leikkaus pelotti. Mieheni tyrmäsi silokonit heti! Ja kyllä hän mun vartalosta nauttii :)

No, viime alkusyksystä löysin patin kainalosta. Menin lääkäriin ja viikon ajan oli pelkopersiissä että, onko syöpää vai mitä on? Kyllä siinä tuli itku näiden tissejeni puolesta, ne rupes näyttämään hyviltä, mä niin halusin pitää ne. Ja sainkin pitää. Patti oli vaan joku harmiton rasvapatti.

Mun silmät avasi toi kokemus. Mä olen tyytyväinen kroppaani ja rintoihini. Mä olen terve!

Vierailija
44/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mies ei pidä isoja tissejä eroottisina - hänen äidillään on isot tissit. Mun äidillä taas on pienet tissit ja mun veli on hulluna isoihin tisseihin...

Eli isotissisen pojalle isot tissit saattavat olla seksintappoasia ja taas päinvastoin.

Kyllä minulla AA-kuppisella hoikalla naisella on tietenkin tissikompleksi. Eli toki haluaisin isommat. Joku 75B vois olla kiva. Mutta en mä nyt mitään jättimäisiä lolloja haluaisi. En halua olla pelkkää tissiä.

Ai niin - mulla on muuten tosi hyvännäköinen ja kiinteä takapuoli. Ja kaunis lantionkaari. Siksi varmaan on kiinnostuneita miehiä riittänyt lattarinnoista huolimatta.

Vierailija:

On toki niitäkin joiden mielestä isot tissit on naisissa parasta mutta moni tykkää pienistä ja kauniin mallisista.

Muistan lukeneeni tutkimuksen jossa selvisi että vähemmän älykkäät miehet tykkää yleensä suurista rinnoista ja älykkäät pienemmistä.

En väitä etteikö isot tissit olis miesten mieleen siinä missä naisten mieleen misten isot lihakset tms mutta kun naisia on niin erilaisia. On niitä jotka on todella ihanan kauniin upeita pienine tisseineen ja joille ei suuret sopisi ollenkaan ja on niitä jotka ovat kauniita isoine tisseineen.

Onneksi meitä on monenlaisia kuten miehiäkin.

Vierailija
45/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne a-kupin rinnat! lapsen myötä tissit kasvo c-kuppisiksi.

Ihan sama tykkäisikö joku mies mun näpyistäni; itse niistä pidin!

Vierailija
46/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pillun perään enemmän, ihan sama onko tissit vai ei, kunhan se reikä löytyy haarojen välistä.

Vierailija
47/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on näiden " isorintaisten" hehkuttajien pointti tässä kirjoittamisessa? Ja missä menee pienen ja ison rinnan ero?

Haluaako isorintaiset, että kaikki naiset haluaisivat myös isot rinnat? Silloinhan kohta kaikilla olisi samanlaiset rinnat...(kun muut ottaisivat silikoonit) ja kaikki näyttäisivät samalta. Olisko se sitten kivaa?

Ei minusta. Mukavaa, että on erilaisia ja erinäköisiä ja erikokoisia ihmisiä.

Vierailija
48/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Ne oli ihan tajuttoman kokoset. Isommat varmaan kun mun pää. Ne ei kyllä näyttäny näteiltä. Ensin näin naisen pulleana, mutta sitten hokasin, että se olikin hoikka nainen, jolla oli aivan tolkuttomat tissit.

Ne oli hurjat! Ei niitä ainakaan saa mihinkään paitaan nätisti tungettua. Tykkääköhän nainen itse niistä? En kehdannut kysyä.

Vierailija
49/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettää oikein teidän puolestanne. Ja ei, ei täällä vingu kukaan pikkutissinen. Olen oikein tyytyväinen itseeni. Mutta todella noloa on täällä kehuskella; mullapa onkin isot rinnat, lällällälläää! Siis super noloa, menkää itseenne!

Vierailija
50/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua, että kiinnostaako teitä muiden rintojen koot niin paljon vai mitä tällaisilla avauksilla saavutetaan? Mun mielestä ei ole hauska provokaan, niin moni on joutunut elämänsä aikana kärsimään joko pienistä tai isoista rinnoistaan ja se on todella voinut invalidisoida elämää esimerkiksi kouluaikana. Joten lopettakaa tää juttu jo, ei tosiaankaan ole mitenkään hauskaa!

Vierailija
51/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niistä ole kuin haittaa! ja mies ei todennäköisesti (ainakan fiksu sellainen) valitse naistaan rintojen koon perusteella.. niillä eo kovin pitkälle pötkitä jos naisessa ei muuta ole. tärkeintä, että kaikki hyväksyisivät itsensä sellaisina kuin ovat, ja arvostaiivat itseään naisena riippumatta rintojen riippumisesta tai riippumattomuudesta.

Vierailija
52/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te mammaset jaksatte näitä?

Vierailija
53/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin isommat rinnat milloin vain. Silikonin laittoon en kuitenkaan rupea, ja tietysti olen onnellinen jos säästyn syövältä ja saan pitää edes nämä. Mutta kadehdin kyllä isorintaisia, tai ainakin isompis kuin nämä rusinat.

Vierailija
54/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin isorintaisilta kuin pienirintaisiltakin.

Jos omalla tyttärelläsi on tulevaisuudessa eri kokoiset rinnat kuin itselläsi, aiotko häntäkin solvata ja lällätellä?

Vierailija
55/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mies toivoisi niiden olevan suuremmat, vaikka kommentoikin joskus painokkaasti että rintojen koolla ei ole väliä (kun tietää että minä tiedän että hän pitää suuremmista =).

Mutta voi, miten tyytyväinen olin kun lopetin imettämisen ja sain omat pienen pienet kotoisat rintani takaisin! Imetystissit olivat minulle liian isot. Eivät ne siis oikeasti isot olleet, mutta en tuntenut niitä omikseni. Ja ottajia kyllä on riittänyt tissien puutteesta huolimatta! Enkä ole kade isotisseille. :PP

Vierailija
56/58 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, onko nää tosiaankin aikuisten kirjoittamia viestejä?!??

Vierailija
57/58 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2007 klo 14:27"]

[/quote]

Väitätkö että pienitissiset ei saisi olla tyytyväisiä rintoihinsa? 

t. tyytyväinen pieniin

Vierailija
58/58 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suurin osa miehistä ottaisi myös hyväperseisen naisen eikä latta- tai läskiperseistä. Suurin osa miehistä haluaisi normaalin ja terveenpainoisen naisen, eikä ruikkua tai siiderivalasta. Samoin suurin osa miehistä haluaisi normaalijärkisen naisen, eikä ap:n kaltaista tissipäätä.

Mutta minkäs teet, harvoin nämä mahtuvat samaan pakettiin (siis irl, AV-palstahan on toki asia erikseen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi