Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vieraissa---vai missä lie??

Vierailija
11.10.2008 |

julmettua kun mä olen kiukkunen.

Mies lähti jo eilen aamulla yhdelle harrastus matkalle. ja kotiin palaa vaasta huomenna ilalla. mutta eilen ei soittanut ja kun soitin hänelle oli koko ajan kovin "kiireinen" ja välttelevä puhelimessa. tänään ei kuulu soittoa tai viestejä, eikä myöskään vastaa puhelimeen, tai viesteihin.

Ei ole eka kerta kun epäilen miestä uskottomuudesta, mutta aina on jääneet todisteet puuttumaan. vi'''u kun ottaa päähän.

Kiukuissani olen jo kumonnut useamman drinksun täällä kun sain lapset nukkumaan, olen siis kivassa nousuhumalassa. pahoittelen kirjoitusvirheitä.

Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä? valitettavasti luin jo kaikki miehen sähköpostitkin.. kivat mulle..

no onpas taas sekavaa.. vihastuttaa niin paljon ja toisaalta huolestuttaa jos jotakin onkin sattunut... voi p''' a aaarggghh...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muiden mielestäni ilmeisesti on ok että SINÄ juot itsesi humalaan kun lapsesi nukkuvat, siksi kun mies ei vastaa puhelimeen.

Nyt nainen, itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy!

Ensinnäkin jos olet soittanut toisella useaan kertaan ja toinen haluaa rauhoittua itsekseen kavereiden kanssa.. Niin kyllä minäkin ottaisin herneen nenään enkä antaisi kuulla itsestäni.

Jos mies on vieraissa käynyt niin miten ajattelit vaikuttaa asiaan mykkä koulua mitämällä? Juomalla itsesi huomalaan tms..

Ei se asiaa muuta miksikään.

Jos et voi luottaa toiseen ihmiseen tuon vertaa niin ei kannata jatkaa tuossa suhteessa. Ei tule toimimaan pidemmän päälle.

Toista et voi sitoa ja pitää väkisin. Päin vastoin, tuolla ajat hänet pois ja ahdistat.

Pitää antaa molempien osapuolten tilaa hengittää parisuhteessa ja omaa aikaa myös.

Hajotat itsesi. Jos mies ei ole pettänyt sinua niin tuolla käytöksellä ajat hänet kyllä siihen. Hän alkaa ajattelemaan helposti että miksi ei tehdä sitä mihin pidetään jo syyllisenä.

Nyt keräämään itseluottamustasi!!!!

Vierailija
22/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu..

Katopas jos vastaisi siihen ekaan tai tokaan puheluun tai lähettäisi edes sen yhden tekstarin, niin ei tarttis olla huolissaan. kun kumminkin mitä tahansa olis voinut sattua, hänelle, minulle tai lapsille. Ja jos ukko on silloin ollut naimassa jotain toista, niin kyllä vit'''aa.

Ja jos kolme drinkkiä on humala, no mulle se on. niin hui kamalaa... juon ehkä muutenkin 2-3 kertaa VUODESSA.

ja mies on jo kerran pettänyt minua suhteemme alkuaikoina... eikä luottamus tästä/näistä tempuista nouse.

Ja pois lähtisin jos vaas uskaltaisin lasten kanssa sen tehdä... kun se itseluottamus ei nyt ole ihan suurimmillaan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä puhu minne menet, kauanko olet poissa jne!! Paras tapa saada miehet ymmärtämään on opettaa kantapään kautta miltä sinusta tuntuu.

Ja menet vaikkapa autolla, niin saa miehesi enemmän vaihtoehtoja kun arvuuttelee lasten kanssa kämpillä ollessaan että minnekähän se vaimo lähti :)

Loppujen lopuksi voit ajaa vaikka läheiselle pururadalle ja käydä vähän luonnossa kävelemässä ja miettimässä asioita.

Vierailija
24/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuin ja kysyin ja puhuin ja hiukan itkinkin.. mutta mies istui ja tuhahteli sohvalla..

En saanut vastausta yhteenkään kysymykseen. Ja lopulta multa meni hermo lopullisesti ja menin nukkumaan, mies jäi sohvalle.. Taas.

Nyt mä olen aivan neuvoton, miten mun pitäis nyt edetä? Mitä mä teen? Onneksi olen sopinut jo illaksi yhden kyläreissun joten menen sinne lasten kanssa ja ihan hyvällä omallatunnolla. Väsyttää vaan niin pirusti kun ei nukkumisesta tullut oikein mitään, ja senkin ajan kun nukuin niin näin niin outoja unia.

ap

Vierailija
25/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kysyitkö suoraan?

Minä puhuin ja kysyin ja puhuin ja hiukan itkinkin.. mutta mies istui ja tuhahteli sohvalla..

En saanut vastausta yhteenkään kysymykseen. Ja lopulta multa meni hermo lopullisesti ja menin nukkumaan, mies jäi sohvalle.. Taas.

Nyt mä olen aivan neuvoton, miten mun pitäis nyt edetä? Mitä mä teen? Onneksi olen sopinut jo illaksi yhden kyläreissun joten menen sinne lasten kanssa ja ihan hyvällä omallatunnolla. Väsyttää vaan niin pirusti kun ei nukkumisesta tullut oikein mitään, ja senkin ajan kun nukuin niin näin niin outoja unia.

ap

Vierailija
26/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki gps-paikannin ja digi-nauhuri.

Vierailija
27/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee reissuja jonnekin parin vuoden ajan, ei soita teille, ei vastaa puhelimeen, välttelee. Ei tule nukkumaan kanssasi, ei edes vastaa kysymyksiisi tai puolustaudu. Miten on, piilotteleeko kännykkää, meneekö muualle puhumaan?

Vähintäänkään se ei rakasta sua enää tai on retkussa johonkin toiseen? Milloin teillä on viimeksi ollut seksiä?

Minä en makaa mieheni kanssa,ainakaan usein. Olen siis pihtari. Tosiasia on, ettei mieheni ole vuosiin halunnut miellyttää minua sängyssä vaan ottaa- ja nukahtaa. Menen mieluusti nukkumaan kun mies nukkuu ja välttelen vastaamista puhelimeen ja yhdessä oloa. Suhdetta minulla ei ole. Liittomme vain murentuu pikku hiljaa. Olen vakavissani harkinnut ottaa eron. Nyt en vielä voi, koska haluan säästää pankkitilille etukäteen, elämä yh:na on tiukkaa. Haluaisin kyllä rakastaa häntä, mutta tavoittelemme elämältä niin eri asioita, että en jaksa enää. Mies väittää rakastavansa minua. Juu, olen puhunut miehelleni. Miestä ei kiinnosta minun toiveeni ja haaveeni tai edes yhteiset harrastukset, vaikka alussa ne olivat yhteisiä. Mieheni valittaa miten tylsää arkielämä on - näkemättä ettei itse halua tehdä mitään sen virkistymisen eteen, vaikka olen kaikenlaista ehdottanut. Roikun vain lasten ja lihavamman säästötilin vuoksi, ja odotan tulevaisuutta.

Mies on yrittänyt tiedustella onko minulla joku toinen, vastaus on ollut rehellinen: ei ole.

Jos voit, yritä puhua että menisitte jonnekin terapiaan, selkeästi olette sen tarpeessa. Minun mieheni ei edes sinne suostu lähtemään, kaikkihan on hyvin...

Vierailija
28/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olla jo henkisesti ihan puhki.

mieli tekis lähteä, mutta käytännön asiat tekevät siitä niin vaikeeta. ja mites lapse(1 koulussa ja 2 kotihoidossa), ja kaikki muut asiat.

Vaikeeta on.

ap

Vierailija
29/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme reissuja alkoi tulla eikä soitellut äidilleni vaikka on näin tehnyt joka ikinen kerta, kun ollu työreissussa jo 40 vuoden ajan. Muutenkin oli vaisu ja kanniskeli kännykkäänsä joka paikassa. Naisen vaisto sai äitini ratsaamaan isän kännykän ja sieltähän ilmaantui vaikka mitä tekstareita (kun isä ei raukka ollut älynnyt/osannut poistaa niitä).

Kun äiti muutaman kerran kysyi suoraan, oliko suhde, niin isä vain naurahti ja vastasi kieltävästi. Vasta sitten myönsi, kun äiti kertoi faktat. Ja tietenkin aluksi suuttui siitä, kun äitini oli urkkinut puhelimen.

Eli, miehesi ei kyllä myönnä mitään ennen kuin sulla on todisteet. Ja pahoin pelkään tunnusmerkeistä, että sun pitäisi nyt ne todisteet jotenkin hankkia.

Pystytkö tsekkaaman kännyn? Saatko tilitiedoista selville miehesi menoista?

Tsemppiä! Mun vanhemmat ovat edelleen yhdessä mutta aihe on vielä pinnalla. Yrittävät nyt päivä kerrallaan mennä eteenpäin...

Vierailija
30/30 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan jopa lenkille.. ja Eilen nousi sohvalta ylös suoraan unesta kun MUN puhelin alkoi soimaan...Säikähti reppana...

Voi Vi'''u, voiko tämä enää selvenpää olla?

Mutta ehkä mun täytyy yöllä tsekata ne läpi.. paitsi ukko on varmana poistanut lokit niistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi