Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vieraissa---vai missä lie??

Vierailija
11.10.2008 |

julmettua kun mä olen kiukkunen.

Mies lähti jo eilen aamulla yhdelle harrastus matkalle. ja kotiin palaa vaasta huomenna ilalla. mutta eilen ei soittanut ja kun soitin hänelle oli koko ajan kovin "kiireinen" ja välttelevä puhelimessa. tänään ei kuulu soittoa tai viestejä, eikä myöskään vastaa puhelimeen, tai viesteihin.

Ei ole eka kerta kun epäilen miestä uskottomuudesta, mutta aina on jääneet todisteet puuttumaan. vi'''u kun ottaa päähän.

Kiukuissani olen jo kumonnut useamman drinksun täällä kun sain lapset nukkumaan, olen siis kivassa nousuhumalassa. pahoittelen kirjoitusvirheitä.

Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä? valitettavasti luin jo kaikki miehen sähköpostitkin.. kivat mulle..

no onpas taas sekavaa.. vihastuttaa niin paljon ja toisaalta huolestuttaa jos jotakin onkin sattunut... voi p''' a aaarggghh...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna toisen hyvänen aika olla äläkä soittele ja viestittele perään ellei jotakin todella tärkeää. Minäkin olisin välttelevä puhelimessa jos puoliso soittelisi perääni ihan vai tarkistaakseen mitä teen.

Mitä sun pitäisi tehdä? Keskittyä elämään omaa elämää, lukea kirjaa, katsoa leffaa, juoda lasi viiniä.

Vierailija
2/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki on hyvin. ja varsinkin se joka on poissa, kysyy miten lapset voi...

niin nyt kyllä ihmetyttää kun ei ole kiinnostunut yhtään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta se meilläkin lähti; vähempi ja vähempi soittoja, viestejä tai ilmoituksia että missä menee, ei kyselyjä että kuinka kotona voidaan tai että iskä haluaisi jutella lasten kanssa puhelimessa kun oli jotekin tärkeämpää (tämä tärkeämpi oli työkaveri jonka kanssa useita yhteisiä öitä)

että näin

Vierailija
4/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta se meilläkin lähti; vähempi ja vähempi soittoja, viestejä tai ilmoituksia että missä menee, ei kyselyjä että kuinka kotona voidaan tai että iskä haluaisi jutella lasten kanssa puhelimessa kun oli jotekin tärkeämpää (tämä tärkeämpi oli työkaveri jonka kanssa useita yhteisiä öitä)

että näin

Näin mä olen jo pitkään ajatellut. tiedä sitten mitä naisen vaistoa tämä on..

Mies on monena yönö jäänyt suhvalle nukkumaan kun on "nukahtanut kesken elokuvan", yullut sänkyyn vasta kun olen nukahtanut...

Olishan tämä pitänyt arvata...

ap

Vierailija
5/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli etäinen.

Ja kysyttäessä väitti että kaikki on hyvin.

No oli niin hyvin että puolen vuoden ajan käynnyt "kyntämässä naapurin peltoa"

Vierailija
6/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
7/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vi'''u. kenen kanssa se oikein on???

Vierailija
8/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
9/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen puoleen.. Mä keräilen tässä kiukkuani lisää. Enkä puhu minäkään (lapsellista ehkä) pientä kuittailua on kyllä saanut kuulla..

Odottaa saa että lapset menevät nukkumaan, ja voipi olla että meillä helvetti repeää silloin..

argh!!!!!!!! Mua raivostuttaa jo katsoa koko miestä ,kun makaaa kuin lahna sohvalla ja tuijottaa formulaa. eikä edes katso mun päälle!

ap

Vierailija
10/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pidän sun puoliasi täällä mielessäni, pistähän ukko lujille ja kertomaan totuus!

Vierailija
11/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää muksut autoon ja lähde sanomatta, mihin olet lähtenyt. Älä vastaa puheluihin, jos niitä tulee...katso, hermostuuko se.

Vierailija
12/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina ihan naatti, kun tulee pidemmältä reissulta.

Vaikka kieltämättä teiän tapauksessa kyllä kuulostaa siltä, että joku nyppii miestäsi.

Illalla kuulemme varmaan lisää...

Vierailija
13/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistäs mä oikeastaan tiedän edes missä se oli? Mutta suht. pitkällä siis oli.

Ja on ollut tämmöisiä "reissuja" ennenkin.. parin vuoden ajan.

Ja kiukku vaan kasvaa...

ap

Vierailija
14/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako se jotain joukkuepeliä vai mikä harrastus kyseessä?

Vierailija
15/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkäs minä sille voin kun tuo ukko ei vastaa vaikka kysyn.

Tuhahtaa vaan..

Niin että mitä mun sitten pitäis tehdä? ideoita?

ap

Vierailija
16/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on syytä ihmetellä! Illalla sitten pakotat äijän keskustelemaan kanssasi aiheesta! Tsemppiä sulle ja toivottavasti asia selviää parhain päin.

Miten miehesi käyttäytyy näiden "harrastusmatkojen" välillä? Kuinka usein käy reissuillansa?

Vierailija
17/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ollu ihan luvallisilla teillä kuitenkin. Jos on vaan väsynyt. Mutta juttele sen kanssa illalla.

Vierailija
19/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan laittaisin ukon seinää vasten.

Sano että äijä on mennyt liian pitkälle, etkä voi vaan istua ja katsoa.

Että jos ei kiinnosta puhua niin ei sitten tarvi siellä istuakaan.

Vierailija
20/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin outoa kyllä että ei nyt kysele edes lasten kuulumisia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän