Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF/ICSI elo-syyskuussa?

19.07.2007 |

Onko muita vielä aalloilla joilla hoitosuunnitelma osuisi elokuun loppuun tai syyskuun alkuun? Kävin tänään klinikalla ja Synarela-sumut aloitan 5.8. ja punktio ajoittunee sitten joko elokuun viimeiselle viikolle tai syyskuun ekalle viikolle. Meillä aluillaan neljäs IVF. Kolmannen IVF:n tuoresiirto toi plussan ja tytön 9/2006 ja nyt sitten olisi tarkoitus yrittää pikkusisarusta. PAS tehtiin toukokuussa mutta oli negaa.

Olisiko muita samaan aikaan piinailevia tulossa mukaan? Olisi mukava vaihtaa tuntemuksia hoidon edetessä.

T:Hetula75

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt pp 7 ja en ole oikeastaan edes viitsinyt piinailla, kun olen niin varma negasta. Ensi viikolla sitten selviää olenko oikeassa. Mitään oireita ei ainakaan ole.

Vierailija
182/193 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooke: mulla siis myös menossa pp7 eikä myöskään minkä valtakunnan näköisiä oireita mistään. Ihan normaali olo.

Miten siis on muut, jos mitään oireita ei tunnu niin onko varma nega?

Pari yötä nukuin tosi levottomasti, mutta se on puhtaasti varmaan työstressistä johtuvaa...tiistaina kun pitkään auki olleeseen asiaan tuli positiivinen päätös alkoi taas uni maistua. Toivottavasti tuo työstressi ei estänyt kyytiläistä kiinnittymästä. Sitten harmittais tosi isosti.

Optimisti kuitenkin elää vielä että ensi viikolla plussataan, mutta jos ei niin korkealta tullaan ja kovaa.

terv. Peukut pystyssä ja varpaat tunnottomana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että niitä plussia saadaan tähän pinoon, vaikka omalle kohdalle sitä ei nyt sitten tullut. Veritestissä eilen hcg pyöreät nolla ja kunnon vuotokin alkoi jo iltapäivällä.

Itkut olin jo itkenyt ennen testiä, niin varma olin negasta. Nyt sitten jälkitarkastukseen ja uuden IVF:n suunnitteluun lokakuussa. Piinailemaan pääsen/joudun taas ehkä joulukuussa.

Tulen kurkkimaan loppujenkin piinailujoiden kuulumiset ja tulokset. Koittakaahan jaksaa!

T:Hetula

Vierailija
184/193 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli kovasti turvotusta ja pinkeyden tunnetta tuosta Menopurista vaikka rakkuloita ei sitten niin hurjasti ollutkaan. Toivotaan että saatte hyvälaatuisia soluja ja alkioita! Pidän peukkuja bd bd bd bd bd

Vierailija
185/193 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi tehty ja plussa siihen tuli =), haalean vaalea mutta selkeä kuitenkin. Olo on epätodellinen sillä mitään oireita ei ole ollut ei edes menkka oireita tänään on siis pp14.

Olen hieman ulkona tilanteesta koska olen ollut nettipimennossa joten kaikille tasapuolisesti +++++ puhallusta!!

-hapö-

Vierailija
186/193 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisten Puregon(150IU)+ Orgalutran- pistosten vuoro on tänään. Ja huomenna otan Pregnylin. Sunnuntaina vapaapäivä lääkkeistä ja maanataina klo 8 on vuorossa punktio. Eilen kävin ultrassa, jossa näkyi n. 20 munarakkulaa. Muutamat eivät kyllä olleet jaksaneet kasvaa toisten vauhdissa, mutta toivotaan nyt hyvää saalista sitten maanantaina. Jännittää aika tavalla, ja toisaalta ei malttaisi odottaa punktioon pääsyä.. No, viikonloppu kuluu työn merkeissä ja ensi viikolla sitä sitten vasta hermorauniona olenkin...

Vierailija
187/193 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan rähmä! Pahoittelut! Olet kyllä sinnikäs kun jaksat jatkaa.

Mä en kyllä tämän jälkeen jatka. Olen ihan ärsyyntynyt menopurin pistämisestä ja töistä ravaamisen takia. :(

Mulla on punktio tiistaina. Hyvä jos 5 saadaan, mutta sehän ei ole mulle uutta. Mä tarviin vain yhden:=)

Rutkasti onnea sun seuraavalle kierrokselle ja kiitos tsempeistä!

HAPÖ2 - Onnea-

Tilda777 Onnea punktioon ja siirtoon! Meillä on punktio tiistaina, koska halutaan vielä kasvattaa mun soluja:=) Uskon että yksi oikein hyvä saadaan, kuten ennenkin...no pakko se on uskoa. Me ollaan saatu alkioiksi asti vain 2 viime kerralla. Ekalla kerralla 3 ja siitä lapsikin..toivossa on hyvä elää, eiks je.

Vierailija
188/193 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tipahdettukin jo alas! Mitäs kaikille kuuluu?

Hapö oli plussannut aivan mahtavaa!! Onnea ja hali! Mitkä on fiilikset olleet?

Emma-Neea ¿ kiitos onnitteluista ja onnea huomiseen punktioon!!

Nupelo ¿ sait siis tosiaankin lopettaa jo luget. Minun käskettiin laittaa niitä rv:lle 10-11 ja sittenkin lopetellaan pikku hiljaa niitten käyttö. Aika jännä miten on erilaiset käytännöt eri paikoissa. Joo, meillähän olikin samana päivänä ultra. Tsemppiä sinne jo nyt!!!

Brooke ja maari ¿ mitenkäs on piinailut sujunut? Onko tullut yhtään plussa fiilistä?

Hetula ¿ voi, iso hali ja pahoittelut. Paljon onnea tulevaisuuteen ja uuteen IVF:ään!!

Tilda ¿ Olikos sulla tänään se punktio? Kuinkas meni?

Viime viikolla kävin siellä veritestissä ja HCG oli 410 eli hyvin on noussut. Tänään kävin vielä uudelleen kun lääkäri haluaa nähdä, että miten se nousee. Huomenna saan sitten ne tulokset. Mulla ei oikeastaan ole pahemmin mitään tuntemuksia ollut. Pahoinvointi on vähentynyt. Väsyttää vietävästi, tänäänkin nukuin parin tunnin päikkärit ennen kuin lähdin iltavuoroon töihin. Välillä rupeaa jo tuntumaan, että ollaanko tässä raskaana ollenkaan kun ei miltään tunnu, mutta kyllä se muistutus tuolta vatsasta sitten yleensä tulee jollain lailla!!

Plussatuulahduksia kaikille!!! Ja jo plussanneille tsemppiä odotukseen!!!

SolinaPolina rv 5+2

Vierailija
189/193 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Solina-Polina,

kertoilin tuonne toisaalle jo että pp8 alkoi tuhru ja pp10-pp11 tuli veristä vuotoa. Tänään pp12 kaikki verentulo ja tuhru loppui kuin seinään. Perjantaina itkin jo silmät päästä, tänään testasin negan ja vielä 2 päivää olis tuohon pp14:sta. Vahvasti on se fiilis että metsään mentiin ja katse on 80%:sti siirretty jo tulevan hoidon suunnitteluu (pas loka-marraskuussa). Jotenkin kuitenkin sitä vielä roikkuu niissä toiveen rippeissä että noin aikaisin alkanut vuoto oliskin ollut jotain hormoonallista vuotoa ja pp14 aamulla näkyis edes haalea plussaviiva.

Toivon rippeissä roikkuva maari

Vierailija
190/193 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki!

Punktio maanantaina meni hyvin, vaikka sitä kovasti jännitin. Lääkettä sai tapeen tullen lisää, jos vain kipeältä tuntui. Kerran taisin sitä lisää saada. Punktiossa saatiin 17 munasoluja,, joista 13 oli kypsää. Tänään soitin ja sain kuulla niiden kaikkien hedelmöittyneen. Nyt siis jännään taas huomista päivää, että kuinka ovat jaksaneet jakaantua. Huomenna siirtopäivä... Tsemppiä kaikille!

Vierailija
191/193 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarille pahoittelut negasta. Kyllä se aina kirpaisee.

Tulkaa kertomaan piinatunnelmia. Mielelläni kuulen teistäkin että miten kävi.

Minä odottelen nyt VL:n hoitosuunnittelukäyntiä joka on 11.10. Mietiskelin itsekseni että pitäisikö ehdottaa että tehtäisiinkin lyhyen kaavan IVF kun meillä nuo saadut alkiot ovat niin huonolaatuisia että pakkaseen ei saada mitään. Jos lyhyt kaava toisikin sitten parempia alkioita? Pitää ainakin kysyä.

Eipä muuta tämän auringon alla. Jään odottelemaan kuulumisianne.

Vierailija
192/193 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maarille hali ja pahoittelut negasta ja onnea tulevaan passiin!! Mitkä sinulla on tällä hetkellä fiilikset?

Tilda ¿ mitenkäs siirto sujui? Saitte hyvän saaliin pakkaseenkin!! Kuinkas on piinapäivät sujuneet? Oikein paljon plussatuulia!!!!

Hetulalle onnea uuteen yritykseen ja kyllä kannattaa ehdottaa tuota lyhyttä kaavaa, jos se tuottaisi paremman tuloksen!!

Minä olen käynyt pari kertaa vielä verikokeissa, HCG on noussut hyvin, viime maanantaina se oli 3000 ja keskiviikkona 5592. Keskiviikkona tuli hiukan vuotoa, mutta se on onneksi loppunut. Nyt ultraa odotellessa!!

Kaikille onnea tulevaisuuteen!!!

SolinaPolina rv 6+1

Vierailija
193/193 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto sujui hyvin. Yksi Siirrettiin ja kuusi jäi pakkaseen odottamaan. Vointi on ollut ihan hyvä, mitään oireita ei kyllä raskauden suhteen ole vielä ilmennyt..Jännäily siis jatkuu..