Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään ei oel ällöttävämpää kun olohuoneen kirjahylly

Vierailija
19.07.2007 |

täynnä erilaisia kirjoja.. hyi yöks.. kirjat piiloon KAIKKI!!!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pistetään kaikki kirjat piiloon ja täytetään se kirjahylly hienoilla posliini- ja lasiesineillä made in china. kyllä on hienoa ja tyylikästä.

Vierailija
2/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilalle tv-alttari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tilalle tv-alttari

Kirjoja, voisi vaikka tullakin. Niille on kyllä oma huone, muutamia vain on olohuoneessakin.

Vierailija
4/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin valtava kirjahylly olohuoneessa täynnä kunnon romaaneja, klassikoita, muistelmia, historiaa, tietokirjoja ym. eikä mitään herttasarjaa ja matkamuistokrääsää. Yleensä paljon lukevan ihmisen kanssa voi myös KESKUSTELLA.

Vierailija
5/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me vaan ollaan erilaisia... :)

Vierailija
6/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kirjahylly on hieno!

Vierailija
7/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ymmärrä, miksi kaupoissa myydään KIRJAhyllyn nimikkeellä hyllyjä, joihin mahtuu ehkä 10 kirjaa, kun kaikki muu tila on varattu telkkarille yms.

Ja en ymmärrä ihmisä, jotka ostavat kirjahyllyn latoakseen sen täyteen kahvikuppeja ja perheen rippikuvia...

terv. humanisti

Vierailija
8/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon meinannu tehdä aloituksen aiheesta, että missä teillä pidetään mm. kirjat, cd:t, dvd:t?? Meiltä nimittäin löytyy huoneellinen:) ja pitäis keksiä joku säilytysidea!

Vierailija
9/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyyn kuuluu kirjoja, enkä tajua miksi se ei voisi olla olohuoneessa. Tosin ei kannata sen olohuoneen perusteella pelkästään tehdä päätelmiä ihmisten kirjamäärästä, meidän kirjahyllyt ei ole ollenkaan olohuoneessa. (Vaikkei siinäkään musta ole mitään vikaa.)

Vierailija
10/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin vaatekaapin kokoisissa on todella epäkäytännöllistä säilyttää kirjoja, kun aina joutuu kaivamaan kirjoja toisten takaa.

Vierailija
11/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja minä en ymmärrä, miksi kaupoissa myydään KIRJAhyllyn nimikkeellä hyllyjä, joihin mahtuu ehkä 10 kirjaa, kun kaikki muu tila on varattu telkkarille yms.

Vierailija
12/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole varaa kartanoon, jossa ois oma kartano ja ne sellaset tikapuut, joissa pyörät alla, että ylettyis ottamaan kirjoja ylähyllyltäkin. Kun kolmiossa asutaan, ei ole kamalasti vaihtoehtoja näiden kirjojen sijoitukselle. Kirjoista en aio luopua vähävaraisuuteni takia.

Vierailija
13/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjahyllyyn kuuluu kirjoja, enkä tajua miksi se ei voisi olla olohuoneessa. Tosin ei kannata sen olohuoneen perusteella pelkästään tehdä päätelmiä ihmisten kirjamäärästä, meidän kirjahyllyt ei ole ollenkaan olohuoneessa. (Vaikkei siinäkään musta ole mitään vikaa.)

Vierailija
14/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei ole varaa kartanoon, jossa ois oma kartano ja ne sellaset tikapuut, joissa pyörät alla, että ylettyis ottamaan kirjoja ylähyllyltäkin. Kun kolmiossa asutaan, ei ole kamalasti vaihtoehtoja näiden kirjojen sijoitukselle. Kirjoista en aio luopua vähävaraisuuteni takia.

Vierailija
15/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yököttävät paljon enemmän sellaiset juntit, jotka eivät lue muuta kuin paikallislehden tv-ohjelmasivua.

Vierailija
16/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän ap provoile siellä!

Vierailija
17/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sellanen olo, että peseydytäänkö täällä ollenkaan?

-ap-

Vierailija
18/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ylpeä siitä!

Vierailija
19/52 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja olen ylpeä siitä!