Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ELOISAT to-pe, viikko 29 ***

19.07.2007 |

Tässä linkki ma-ke -pinoon

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10780821&p=1&tm…

Täällä sitä valvoskellaan... Tosin huominen äitipolikäynti jännitää josko mitä tietoa tulisi vauvan häädöstä ;o) Laittelin muuten tähän pinoon vain 2 päivää kun tuppaa tulemaan niin pitkiä näistä pinoista...

Laittelin tänään sairaalakassia valmiiks ja menenkin muutamat alushoust vielä varaamaan kun ei ne verkkotsydeemit oikeen sytytä :o/ Tosin nähtäväks jää millon tuotakin kassia tartetaan ja sanoin tänään ukolle et en kestä jos menis viikolle 42. Sithän tässä ois vielä vaatimattomat 5 viikkoa mahdollista aikaa !

Mahtaako Gekko olla jo synnyttämässä !

Hannele : Savonlinnaan menen synnyttää, mutta asutaan tässä muutoin aika lähistöllä :o) Itse olen Savonlinnassa syntynyt ja lapsuuteni asunut.

Mutta nyt pakkaa sitä kassia loppuun ja keittämään teetä

Rapuäiti ja rakas Lahja 37+2

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisia neuvolasta...

paino samassa kuin viimeviikolla, nyt tullu yhteensä 14 kiloa. HUH siin on pudottamista :)

paineet 124/ 74

sf 32 ( oli viimeviikolla 33, ja sitä edellisellä 34 )

pissa puhdas

syke n 130

hb:tä ei otettu mutta raudan syönni aloitettuani noissut ja edellisen kerran oli 131

oon ollu tosi väsyny, eilen teki vaan mieli kiukutella miehelleni... sääliks käy sitäkin välillä... välillä vaan :)

päänsärky vaivaa öisin. eli tulee nukuttuu jokseenkin huonsti.

nivunen särkee paikallaan ollessakin mutta helpottaa kun liikuttelee jalkaa...

pitäisi vielä mennä ostamaan hoitoalustat ja muut valmiiksi. ---> jos vaikka lähtö tulis aiemmin.

Vierailija
42/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisia neuvolasta...

paino samassa kuin viimeviikolla, nyt tullu yhteensä 14 kiloa. HUH siin on pudottamista :)

paineet 124/ 74

sf 32 ( oli viimeviikolla 33, ja sitä edellisellä 34 )

pissa puhdas

syke n 130

hb:tä ei otettu mutta raudan syönni aloitettuani noissut ja edellisen kerran oli 131

oon ollu tosi väsyny, eilen teki vaan mieli kiukutella miehelleni... sääliks käy sitäkin välillä... välillä vaan :)

päänsärky vaivaa öisin. eli tulee nukuttuu jokseenkin huonsti.

nivunen särkee paikallaan ollessakin mutta helpottaa kun liikuttelee jalkaa...

pitäisi vielä mennä ostamaan hoitoalustat ja muut valmiiksi. ---> jos vaikka lähtö tulis aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla on eri olo hyvin nukutun yon jalkeen, sita toivoo etta kun synnyttamaan paasee se tapahtuisi hyyin levanneena eika vasyneena, se tuntuu jotenkin painajaismaiselta. Taytyy nyt kovasti harrastaa nokosia paivien aikana,etta on sitten energiaa mista pusertaa.

Itsellanikin oli eilen neuvola,tai siis katilon luonahan taalla kaydaan,katilo sai mut melkein ensin pelastymaan kun kokeili vauvan asentoa vatsan paalta,ja ensin kyseli kovasti,etta olenko tuntenut mitaan suuria liikkeita viime aikoina,eli ei ollut ihan varma oliko vauvalla paa alas vai ylospain.Mutta kylla itse hikan tunnen tuolla alhaalla etta kylla se alaspain on!

Tsemppia vaan Lumina29 ja Vitanovalle!

Katilo tunnusteli sitten vahan rankemmin,eli paineli kovemmin ja kylla han paan sitten alhaalta loysi jo kiinnittyneena,mutta vauva makailee viela sillai sivuuttain kyljellaan,vahan kuin back to back positionissa,mika ei ole se kaikkein ihanteellisin synnytysta ajatellen, nyt pitaisi sitten saada vauva selka aidin vatsaa vasten,niin olisi helpompi pungertaa ulos! Katilo kaski valttaa taaksepain nojausta,eli kiikkustuolia yms.nyt vaan lattialle nelinkontin! Noh monestihan vauvat sitten kaantyy synnytyksen aikana,tai sitten ei...

Tietaako muut vauvanne asennoista tarkemmin?

Ikimba la 1.8.

Vierailija
44/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitanova: Hyvä, että olet vielä kasassa, kohta voidaankin alkaa sitte jo jakaantumaan!

Täällä kans kokonaisena vielä ;) Ja onneksi: mies on ollu työreissussa pari päivää, tänään sitte tulee onneksi kotiin. Oon ihan huolissani miettiny, että mitä jos yhtäkkiä käynnistyy ja me täällä esikon kanssa kaksistaan. No, ei onneksi käynyt niin. Enää en kyllä anna miehen mennä yöksi mihinkään, ainakaan ilman esikkoa. Yksin kyllä voin mennä vaikka synnyttään, minunhan se lapsi on kuitenkin ulos ponnistettava ;) Mieluummin tietty mies mukaan.

Ei ole mitään tuntemuksia synnytyksen lähestymisestä, luulen, että oikeasti mennään ihan lasketun ajan paikkeille ainaki. Muuten ei kiirettä, vauvan koko vähän huolettaa. Mutta se on sitte sen ajan ongelma. Meillä on monta paikkaa esikolle, kun lähtö valkenee, mun sisarukset, ja molempien vanhemmat, lisäksi kavereita. Minulla muuten on kans sellainen olo, että yöllä käynnistyy, vaikka esikkoa lähettiin aikoinaan aamulla hakemaan.

Yöt täällä samanlaisia, kuin muillakin, levottomia, illalla ei meinaa unta saada, jne. Taitaa kuulua tässä vaiheessa " taudin" kuvan, valmistaudutaan jo vauvan heräilyihin. Kohta vauva on jo täällä, käsittämättömältä välillä tuntuu! Vaikka sänky tuolla jo pientä tuhisiaa odottaakin.

Eipä täällä sen kummempia, kylppärin kaappeja pitäisi alkaa siivoamaan ;) Voikaa hyvin! Emma 37+0 (poks)

45/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas käytyä neuvolassa..

Huoneeseen ku menin terkka huomautti ensin että kylläpä on kasvoni turvonneet, ei kyllä tykänny asiasta yhtään...kuulemma raajat turpoo helpommin ku on lämmin ja maanvetovoima vetää nesteitä alaspäin mutta kasvot ei sais näin turvota..onneksi paineet on hyvät (tai ainaki kohtalaiset ) ja pissa puhdas

Siis..

Sf-mitta 34cm (taas eri ku tiistaina lääkäri sai vain 32cm?)

Turvotus ++

Painoa oli tullu huimat 1400g viikossa!!!!! eli yhteensä 17,5kg (voihan p...a)

Rt:ssä ollaan

hb ei mitattu

RR 122/77 (toisella mittauksella, en tiedä paljonko ekalla kerralla oli)

Pissa puhdas (erittäin tarkalla stickillä)

Nyt täytyy tarkkailla noita lapsen liikkeitä ja mahd päänsärkyä (joka kyllä ilkeesti nostaa päätään...), paineita täytyy myös mitata edelleen päivittäin...säikähti terkka niin kovasti tuota mun naamaa joka on kyllä kieltämättä karseen näkönen...saati sitten sormet tai jalat :S

Mona: Mulla on tosi runsas valkkarivuoto ja olen ite epäillyt hiivaa, mutta ku paikat on auki en voi enää tuota gynophilusta (rohdosvalmiste) sinne tunkea..jos se tästä pahenee niin täytyy mahdolliset lääkkeet ottaa suun kautta..eli ota yhteyttä lääkäriisi ja pyydä reseptiä suun kautta otettaville hiivalääkkeille...kerran olen niitä käyttäny ja mun mielestä ne autto paremmin ku ne kapselit

Wintergirl: Miten sää olet jaksellut..huomasin ettei sustakaan ole kuulunu nyt taas vähään aikaan, toivottavasti paineet ois pysyneet kurissa!

Ikimba: Meillä Vilperi on rt:ssä kylki enimmäkseen vasemmalla puolen, vielä liikuttaa takapuoltaan tuossa ess taas eli joskus selkä tuossa masun pintaa vasten ja joskus oikealla puolen, liikkeet on oikeastaan enää noita pyllyn siirtoja ja pieniä venyttelyjä...Mulla on terkkana ollu kätilö myös siis joka on ennen ollu töissä synnärillä, eli hänellä on onneksi aika paljon tietotaitoa näistä asioista..

Voi että jospa sieltä Gekolta kuuluis niitä uutisia :) on niin jänskää seurata muidenki vauvautumisjuttuja ku vaan omaa...

Täytyy lopettaa ku sormet turpoo niin ettei enää pysytä näppäimillä...

Hyviä vointeja taas!

Nani76 ja Vilperi 35+6 (la 18.8)

Vierailija
46/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyt oon jo ollut, liitoskipuja, närästystä..

Mutta en tiedä mikä minuun tänään meni. Oon siivonnut koko talon!!!! Okei olkkarin isoja mattoja en jaksanut raahata ulos, mutta muutoin olen joka nurkasta kuurannut!!! Lapset pistin heti aamusta pihalle ja ruuankin tarjoilin heille ulkona. Ihmeen rauhassa ja ennen kaikkea sovussa ovat koko päivän leikkineet!! Ihana tunne kun on saanut siivottua!! Vähän vain selkää juilii ja vattaa nipistää.. Pakko kai ottaa loppu päivä vähän rennommin!!!! Mutta tulipahan siistiä!!

pönttö-örvelö

Vierailija
47/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on moni muukin käynyt neuvolassa, tässä omat tulokseni rv 34 + 3.

Painoa tullut alusta huimat 15 kg.

Turvotusta käsissä ja jaloissa.

Verenpaine 120/70.

Hb 100.

Pissa ok.

Vauva raivotarjonnassa ja ihan vinossa, peppu oikean rinnan alla.

Sydänäänet vahvat ja liikkuu reippaan puoleisesti.

Nyt pitää aloittaa raudan syönti. Obsidan ei sovi, kokeilen jotain muuta merkkiä. Kaamea väsymys vaivaa, heräsin juuri päikkäreiltä. Yöt meneekin sitten sängyssä pyöriessä. Huomenna meinaan mennä liivikauppaan ostamaan sellaisen tukivyön, jonka pitäisi auttaa nivuskipuihin. Samalla voisi tsekata yhdet imetysliivit.

Aika on alkanut madella. Reilun viikon päästä tiistaina saan tietää leikkauspäivän, odotan siis tiistaita kuin kuuta nousevaa.

Ihanaa viikonloppua kaikille kanssasisarille,

-Omppumamma-

Vierailija
48/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viime yönä meidän tyttö kääntyi PERÄTILAAN,johtuen sextailusta....

Aamulla tyttö oli jälleen RT,ja alkoi supistelemaan 2 min välein 1,5 ajan,tuntui jo selässäkin ja oksetti sekä vatsa aivan sekaisin...

Vietiin lapset mummolaan,käytiin neuvolassa,vauvan syke oli 175 suppistksen aikana.Lähdettiin äippäpolille:Lääkäri katsoi tilanteen kohdunsuulla,auki sormelle,kaulaa jäljellä vähäsen,paikat selvästi kypsymässä ja vauvan pään tunsi hyvin lääkäri,vaik mainosti olevansa lyhyt sorminenkin.Laskeutunut tyttö on jo ,muttei kiinnittynyt...

Lapset hoidossa mummolassa su asti,jos tulee äkkilähtö...

Ensin aattelin siivota kodin,mut nyt kyl väsy vie voiton...

Illalla tulee vieraita...

Lumina ja Lahja rv 38+0

Vierailija
49/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sitä pitikään kommentoida...

Kumminkin, rupeaa ihan jänskättämään toisten puolesta milloin sitä lähtö tulee:)

Itselläni ollut rauhallinen yö, hyvin nukuttu ja ei minkäänlaisia supistuksia, mies myötätunnosta heränny kun olen vessassa ravannut ja kysynyt että, supistaako. Se varmaan myös alkaa olla jo aika kypsä tahän raskauteen.

Kyllähän tää masu painaa ja liikkeet on hitaita ja ei tahdo pojan perässä pysyä.

Meillä poika viedään mummon ja ukin luo tuohon kilsan matkan päähän jos lähtö tulee ja asuu siskokin tuossa viiden kilsan päässä jos tarve vaatii.

Missähän vauva2006? Saikohan siivoukset jotain aikaiseksi.

Mulla esikoisen aikaan, olin edellisenä päivänä siivonnut ja sekstaillut ja viel illalla saunonutkin, ni seuraavana päivänä sit poika syntyikin, ihan tais olla sattumaa:)

Mut kylläpä kiristää mahaa. Hyvin liikuvainen on onneks ollut tänään, välillä niitä hiljasempia päiviä.

Synnytyksiä odotellessa:)

Iivokki 38 tasan jihaaa... la 3.8

Vierailija
50/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä kappaleena, ei eiliset siivoukset vielä mitään auttaneet. Joten tänään jatkoin siivoamalla loput talosta ja pesemällä kaikki loput ikkunat, tämä olikin hieman isompi projekti vessojen siivoiluneen. Saa nähdä joko nyt olis jotain tehoa ja illalla tarkotus lämmitellä vielä sauna, josko se sitten auttaisi. On kyllä ollut menkkamaista juilimista alamahalla ja selässä, mut vähemmän kun toissa päivänä. Pitää syödä vielä lakuja ja saunoa tosiaan illasta, ni katotaan auttaako mitään.

Pönttö-örvelökin oli siivoillut tänään, mullakin hyvä mieli, kun koko talo nyt puhdas ja siisti. On sitten kivempi kotona huilaillakin, kun puhdasta.

Muuten ei mitään ihmeitä, jalkapohjat on jotenkin kaikkein kovimmilla, kun jalkeilla tullut oltua tänään.

vauva2006 rv37+6, la 4.8.

Vierailija
51/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lähdössä Hankoon maantaihin asti. Luminalle paljon tsemppiä, jos lähtö tulee! Hyvä idea tuo lepääminen siivoamisen sijaan:)

Mona: kerropa kuulumisia. Eikä mielestäni kannata yhtään miettiä kehtaako soittaa neuvolaan ja kysyä neuvoja!!!

Sain onneksi tänään motivaation siivota, koska se tuli tarpeeseen!

Hilla 35+1

Vierailija
52/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksanut kahlata kaikkia pinoja, eli viime viikko sitten torstaina kirjoittelin ja nyt sitten palailin...

Lyhyesti: meille syntyi pieni prinsessa 1950 g kiireellisellä sektiolla lauantaina 14.7 oman vaikean raskausmyrkytyksen takia ja raskausviikkoja oli 33+4. Itse olin 3 vrk.tta synnytyssalissa synnytyksen jälkeen seurannassa ja tänään sitten kotiuduin sairaalasta. Vauva oli kolme päivää vastasyntyneiden teho-osastolla ja nyt sitten jatkaa kasvuaan, painokin on lähtenyt jo vähitellen nousuun oli alimmillaan 1750 g. Hieman on haikea olo, kun kotiin tulin ja vauva jäi sairaalaan, mutta täytyy toivoa, että viikon kuluttua päästäisiin jo kotilomille, sillä sen verta sinnikäs tuo neiti on.

Nopea tauti tuo raskausmyrkytys on sillä torstaina vielä kirjoittelin, että paineet on hyvät, mutta illalla lähdettiin sitten jo päivystykseen.

wintergirl ja pikku-kirppu 7 vrk

Vierailija
53/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani, missä neuvolassa käyt? Ei ole pakko vastata, ellet halua.. Itse käyn Paavolassa. Oma vakiterkka on lomalla, mutta minullakin terkka, joka on myös kätilö. Edellinen terkka, joka oli siis esikoisen kanssa, oli myös hyvin tarkka turvotuksen huomaamisen kanssa ja huomasi sen heti minusta. Silloin turvotuksia oli minulla enemmän. Toivottavasti sinulla pysyy tästä eteenpäinkin arvot kunnossa. Muuten kyllä taidat synnyttää viimeistään parin viikon kuluessa. (Hieno veikkaus näin netin välityksellä, tosi luotettava arvio.. ) ;)

Supistuksista: Minulla supistukset tuntuvat vatsan kovettumisena ja pistää kyllä hengittelemään. Sitten ne ihka oikeat supistukset tuntuivat kipuna selässä. Aqua-rakkuloiden jälkeen tajusin, että koskeehan sitä vatsaankin.

Lumina, Vitanova ja muut, joilla vauva pitää perätilan kanssa jännityksessä. Tsemppiä teille!

Pönttö-örvelö, minulle sanottiin esikoista odottaessa, että rinnat voivat kasvaa vielä ihan pari-kolme viikkoa ennen synnytystä. Silloin vasta kuulemma kannattaisi ostaakin imetysliivit, jotta ei tule ostettua liian pieniä. Eli käytännössä pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Minulla kävi niin kyllä esikoisen kanssa, eka kasvupyrähdys oli puolenvälin paikkeilla, toinen joskus viikoilla 30 ja sitten ihan loppumetreillä.. Nyt on ollutkin ihmeen vähän kasvamista ja olen ollut vähän kummissani. Nyt kyllä sitten on ollut kihelmöintiä rinnoissa, joka muistuttaa siitä tunteesta, kun maito nousee. Taitaa rinnat kuitenkin vielä kasvaa..

Mona, ne kapselit voivat tehdä aluksi kipeämmän olon. Sinuna myös pyytäisin suun kautta otettavaa. Auttaa paremmin, vaikka onkin suositus, että ei niitä otettaisi raskauden aikana. Gyne sanoi, että niitä voi kyllä tarpeen mukaan miettiä myös raskauden aikana. Olen kärsinyt kamalista hiivakierteistä, joten kaikki on kokeiltu. Nyt raskauden aikana olen käyttänyt pieneen kutinaan sellaista voidetta, joka tuntuu estävän hiivan puhkeamisen, jos sitä käyttää heti alussa.

Lion, kyllä täälläkin vauva välillä liikuttelee raajojaan siten, että joka paikassa tuntuu liikkeet, oikealla ja vasemmalla ja alhaalla ja ylhäällä. Tosin tällä hetkellä kai kaikki mönkiminen on helpompaa, joten mönkimistä on enemmän.

( . ) Pitikin mennä leuhkimaan, ettei ole turvotuksia ja että on mainio olo. Tänään on ollut tosi väsynyt päivä. Liitoskivut ovat olleet kamalia, muutenkin joka paikkaan alapäässä on sattunut. Turvotusta näyttäisi tänään tulevan helposti, joten en ole kamalasti ollut seisaallaan, ettei olo pahenisi. Närästyskin taas pitkästä aikaa ikävänä kuvioissa.

Västis ja Taimi 36 (poks)

Vierailija
54/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Wintergirl pienestä prinsessasta!! Päivitän esittelypinoon teidän prinsessan tiedot illemmalla. Varmasti on haikea olo ja ikävä tyttöstä. Onneksi kuitenkin lähdit ajoissa sairaalaan. Onnea vielä!

Västis

Vierailija
55/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea wintergirl pikku prinsessan syntymän johdosta. Hän varmasti sinnittelee ja kasvaa mukavasti vaikka etuaikaan syntyikin.

Paljon oli neuvola kuulumisia, itsekin pääsen sinne näytille ensi viikolla.. Äippäpolilla kävinkin tällä viikolla.. Olo alkaa olla välillä tuskainen.. Painaa vatsaa, painaa selkää.. Ja vielä saisi tulla vauvalle ainakin se kilo painoa lisää.. Tuntuu vain niin kovin ahtaalta.. Onneksi vielä löytyy mukaviakin asentoja.. Onneksi muutaman yön saanat nukkua ilman katkoja..

P ja vauva rv 35

Vierailija
56/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea koko perheelle pienestä prinsessasta!

Vai niin ärhäkäksi se raskausmyrkytys sulla äityi, kun kuulosti, että oli vielä ihan hyvin hallinnassa tilanne. Onneksi sinulla ja pienellä neidillä kaikki hyvin :) Toivottavasti saatte pian neidin kotiin! Koetahan nyt levätä, vaikka ikävä on varmasti kova, jaksat sitten kun neitikin kotiutuu nauttia täysin rinnoin!

emma 37+0 la 10.8.

Vierailija
57/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti pinot kasvanut nyt kun elokuu lähestyy :)

kyllä jännitystä on ilmassa kun tulee lukemaan et kuka hakenut jo oman nyyttinsä tai menossa.

mulla suppareita tulee ja menee ja on ihan kivuliaita " menkkamaisia" tuntuu myös selässä. paikat on ollu sormelle auki jonkin aikaa..

tuntuu et ihan tuolla pepussakin vihloo onko normaalia?

tänään olen taas jalan ollut liikkeessä ja kyllä tuntuu.ja turvotusta edelleen palon! vauva liikkunut jo kohta 2h ja juuri tuollla alhaalla ja vihloo niin paljon.. no ehkä tuo rauhoittuu kohta.

seuraavana ti on sit se synnytys tapaarviointi,innolla odotan.

saa nähä mitä ne tykkää kun mulla todennäköisesti sairaala tulee vielä vaihtumaan ihan eri paikkakunnalle,mut aika kun oon tonne saanut ni en lähde sitä muuttamaan enään..

käy sitten uudessa sairaalassa sit tutustumas..

kysymys kuuluukin jos muuttaa lappeenrantaa missä siellä synnytytetään?????? tietääkö kukaan?

mukavaa viikonloppua teille!

ankka 36+3

Vierailija
58/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wintergirl, lämpimät onnittelut sinulle ja puolisollesi pikkuprinsessan syntymän johdosta. Voimia ja jaksamista alkumetreille. Muista levätä tarpeeksi äläkä huolehdi liikaa. Vauva kasvaa varmaan mainiosti ja on hyvässä hoidossa ammattilaisten valvonnan alla.

Jos jaksat kertoa olisi mukava kuulla koko story miten raskausmyrkytys alkoi ja kuinka nopeasti vauva saatiin maailmaan. Kaikkea hyvää teille!

-Omppumamma-

Vierailija
59/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo tyhjeni, joten päivitin uudet tiedot: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10816867&p=1&tm…

Ankka: Lappeenrannassa sijaitsee Etelä-Karjalan keskussairaala, jossa Lappeenrantailaiset ja lähikunnissa asuvat synnyttävät.

Liivinsuojuksista vielä kerran. Ainakaan PHKS:ssä ei ole liivinsuojuksia tarjolla, koska niihin kertakäyttösiin jää rinnanpäät kiinni ja jos rinnanpäissä on rupia, niin ne repeytyvät auki. siksi itse ostan kotiin vain kestoliivinsuojia. Osastolla menee tosiaan vaikka sideharso ihan hyvin liiveissä..

Västis

Vierailija
60/64 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä tulla Wintergirliä onnittelemaan...

Eli oikein paljon koko perheelle!!!!! Ja voimia alkumetreille!!!

Omasta navasta sen verran, että alapään kipu on helpottanut. Vai liekkö siirtynyt selkään?! Käytiin meinaan pikku pimun kanssa pesemässä päivällä kolme tuntia mattoja ja alaselässä kyllä tuntuu! Jospa rupeis jotain tapahtuun...

Niin siis siitä hiivasta, ajattelin vielä tänään koittaa sellasta kapselia ja jos sama juttu kun eilen, niin jätän viimeisen kapselin käyttämättä. Ostan sitten vaikka vaan sitä voidetta maanantaina jos tuntuu, että kutina jatkuu!

Nyt karjalanpiirakoiden paistoon!!!!

Hauskaa viikonlopun alkua kaikille!

T:Mona ja tiitiäinen rv38, la 3.8